CORRADO 1,8 16V – HIDROPODIZACI LUPAJU

Pozdrav imam problem nikako da ga rjesim pa ako neko moze da pomogne!
Hidropodizaci su poceli da lupaju ujutru kada upalim auto i to traje par sekundi i stane, e jedno jutro nije nikako stalo, znaci nastavili su da mlate!Otisao sam majstoru i pritisak ulja u glavi motora nije bio zadovoljavajuci!Rastavili smo motor, glava je odnesena na servis gdje je pregledana i zamjenjeno par vodilica ventila i zamjenjene gumice, a podizaci su bili dobri i samo su ocisceni!Lezajevi na radilici su bili potroseni, pa je radilica zamjenjena (nisam htjeo da radim specijalu jer sam imao drugu dobru sa motora stranca) i stavljeni novi lezajevi radilice i leteci!Bregasta uljne pumpe je dobra kao i lezajevi na njoj!Da bi bio siguran stavio sam novu uljnu pumpu i sve to sklopio i nasuo novo ulje!E sad auto je radilo normalno i vozio sam se 200KM kad opet isto poceli su da zveckaju podizaci, prvo malo pa kasnije su sve vise pojacavali!Ugasio sam auto i kada se motor ohladio sve je bilo normalno nisu se culi, ali opet cim se auto zagrije pocnu da lupaju tada ulje bude na 105 stepeni!Sta sad da radim, sta mu sad moze biti?
Motor je 1.8 16V KR Corrado

MAZDA 3 – REZONATOR

Prije svega zahvaljujem Vam na dosadasnjim vrijednim savjetima!
Moje pitanje je: Namjeravam kupiti Mazdu 3 diesel, medjutim na Mazdi postoji kvar. Dakle, vlasnik Mazde je udario u ogradu, te je sa donje strane ispod karambolke slomljen dio koji se zove cini mi se rezonator(taj dio kako kaze sluzi za hladjenje i ima na sebi plasticne cijevi na gornjoj i donjoj strani koje su pukle). Kako kaze vlasnik taj dio je skup, ali kaze da nije neophodno da se mijenja. Ja sam sumnjicav, ne znam da li to moze motor da osteti, pa me interesuje da li je neophodno taj dio promijeniti, koliko bi kostalo, te da li je moguce ukoliko je preskupo, te plasticne cijevi koje su pukle nekako zavariti?

OPEL CORSA – KRATKI PREKIDI U RADU MOTORA

Poštovani,imam Corsu 1.2 Enjoy iz 01/2008g. sa prijedenih 29000km.
Nažalost nije iskorištena mogucnost garancije jer je problem postao prvo slabo, a onda sa sigurnošcu uocljiv taman pred kraj garncije od 2.godine.Problem je što pri održavanju brzine od 2000-2800okr/min Corsa lagno trza kao da ima vrlo kratkih prekida u radu motora. Prilikom ubrzanja se isto nekad primjeti, ali rjede.Dodao sam u jedan rezervoar Liqui Moly aditiv za cišcenje injektora i tada se nije niti jednom primjetilo trzanje, ali vrlo brzo nakon dolijevanja drugog "cistog" rezervoara problem se vratio kao i prije.Ako možete sa ovim informacijama bar približno procijeniti kvar te da li bi troškovi popravka bili veliki, olakšalo bi mi odluku gdje da odem na servis jer bi radije došao do vas kad slijedeci put budem dolazio u ZG ako to mogu financijski popratit.
Nažalost, prošli tjedan sam otkrio još jedan problem da ne radi usmjerivac zraka tj. bez obzira gdje ga okrenem puše samo frontalno i u noge. Sa obzirom na vaše iskustvo da li mislite da je to neki jednostavniji problem koji bi mogao i sam rješit ili bolje da se ne upuštam u to?

VW GOLF II – GASI SE

Zdravo ja sam Srdjan. Obisao sam mnoge servise i nisu rijesili moj problem u vezi auta, odnosno taj problem bude rijesen privremeno. Zelim te pitati u vezi tog problema koji me muci vec nekoliko mjeseci. Vozim golfa dvojku 1.6 benzin nema plin, ali imam problem sa gasenjem auta kada je u leru. Naime, navescu ti nekoliko primjera kako se to desi. Vozim 10 kilometara i recimo pritisnem kvacilo i kocnicu i on se ugasi, ja ga upalim odmah ali on bi se ponovo ugasio ako bih ja ponovo pustio gas i izbacio iz brzine. Posle nekoliko minuta voznje on onda radi normalno pa opet posle izvesnoga vremena pocne da se gasi. Isto sam upratio (ako mi se gasi kad dodjem pred kucu sutra kada ga upalim on radi normalno). Kada se pocne gasiti on mnogo trosi benzina i izbacuje crn dim....

CITROEN BERLINGO – ZRAK U SUSTAVU GORIVA

Poštovani gospodine Meic zamolio bih Vas ako mi možete pomoci savjetom. Imam Berlinga koji u vožnji pri svim režimima radi besprijekorno. Problem se vuce vec dvije godine. Povlaci zrak u sustav napajanja motora gorivom ako ima malo goriva u spremniku i ako se vozilo nalazi na vodoravnoj podlozi nakon 5-6 sati mirovanja. Ako s istom kolicinom goriva u spremniku prednji kraj vozila bude na nižem desetak centimetara tada ne povlaci zrak i nemam problema sa pokretanjem motora. Može imati i više od pola spremnika goriva samo ne smije biti na vodoravnoj podlozi a kamoli da stražnji kraj bude na nižoj podlozi. Pokušao sam skidanjem spremnika i pregledom vodova prije godinu dana, ugradnjom nepovratnog ventila na dovodu, zamjenom nekih cijevi ali ništa. Ostalo je jedino da pazim kako cu ga parkirati.

KIA RIO – PRAZNI SE AKUMULATOR

Poštovani imam KIU RIO1,3 RS, proizveden 2001. godine, kupljen u 11 mjesecu 2oo2.Auto je prešao oko 45000 km, znaci, malo,limarija je savršena bez i malo hrde, ove sam ga dodine i ponovo zaštitio (podvozje i pragove i sve što je potrebno zaštiti). Htio sam kupiti drugi auto, ali mnogi mi kažu da to ne cinim jer da je ovaj dobar. Molim Vas da mi napišete, o njegovoj pouzdanosti, i sigurnosti narocito motora, neki kažu da je to Mazin motor. S njime, mašinom nisam imao nikakovih problema, ali akumulator mi se prazni kao da nešto vuce struju, dok automoibil nije upaljen. Na koji nacin mogu da provjerim što mi to troši struju ( odnosno što bi moglo, da li je to možda radio ili sat ), kada sam skinuo plus klemu i stavio ispitivac isti se je tinjao u skladu sa sekundama, znaci jednostavno kao da radi žmigavac. Hvala unaprijed na dogovoru.