BMW-318 – RAZNI ZVUKOVI

POŠTOVANI O VAMA SVE NAJBOLJE(MELEM STE NA RANU SVIM VLASNICIMA VOZILA KOJIMA MOŽETE POMOCI PA MAKAR I SAVJETOM KOJI JE MORA SE PRIZNATI OBZIROM NA SVE ODGOVORENE UPITE JAKO ZAHTJEVAN I NADASVE NAPORAN). SVAKA CAST, AL ETO DA NE DULJIM VIŠE(DJELA GOVORE ZA SEBE) PREDSTAVIT CU SVOJ PROBLEM PA AKO MOŽETE POMOCI SAVJETOM BIT CU JAKO ZAHVALAN. NAIME KUPIO SAM VOZILO BMW E90 318I 95 KW SA 90 0000KM. KAD UPALIM VOZILO U LERU CUJE SE LAGANO REMENICA (NE CVILI NEGO MIJENJA ZVUK OD NORMALNOG KA TUPOM KAO DA MALO PRESKACE), TE PRI UBACIVANJU U PRVU BRZINU I KRETANJEM KAKO IDU VIŠI OKRETAJI ONA SE VIŠE CUJE.(MORAM NAPOMENUTI DA TO NIJE NEKI JAKI ZVUK ZBOG KOJEG NE MOŽEŠ VOZITI AL MI NEŠTO TAKO KIDA ŽIVCE), ME?UTIM KAD SE U SVEMU OPISANOM UPALI KLIMA URE?AJ ZVUKOVI NAGLO PRESTAJU.REMEN NIJE NIKAKAD MIJENJAN TE SAM POKUŠAO SAPUNICOM NAMAZATI GA AL SVE BEZUSPIJEŠNO. AKO MOGU NAPOMENUO BIH DA ME MUCI JOŠ JEDNA STVAR, KAD PRI NORMALNOJ BRZINI ZAMOTAM VOLANOM SAMO U LIJEVO U NJEMU OSJETIM KAO DA NEŠTO PUKNE(U MJESTU SVE NORMALNO, I LETVA JE BEZ IKAKVIH TRAGOVA ULJA). PRIJAŠNJI VLASNIK JE REKAO DA SU U GARANTNOM ROKU DVA PUTA MIJENJALI LETVU VOLANA TE DA JE BIO OGORCEN KAKO SE TO JEDNOM TAKVOM BRENDU MOŽE DOGODITI. CIJENJENI DA LI IMA RAZLOGA ZA PANIKU ODNOSNO MOŽE LI NAVEDENO UTJECATI NA KVALITETU VOŽNJE TE S KOLIKIM TROŠKOVIMA MORAM RACUNATI U NAJGOROJ SOLUCIJI.

OPEL C25XE – INJEKTORI STALNO OTVORENI

moj problem je na opelovom c25xe motoru 2.5 v6 je taj sto cim dam kontakt dizne se otvore,znaci na sve dizne dolazi stalan plus sa releja a sa ECU-a dolazi na sve dizne masa stalna sto je uzrokovalo otvaranjem dizni jer kompjuter salje masu na dizne i tako ih otvara al u mom slucaju je stalna masa na svim diznama,probao sam mjenjati ECU i isto se desava.radio sam diagnostiku i pokazuje gresku 21 a to ja tps senzor.sad nisam siguran da li je moguce da tps senzor uzrokuje takav problem.mjerio sam unimerom i izmedju pinova 1i2 imam napon oko 5v sto je ok i cim ustekam dzek u tps taj napon spane na 0.1v a mjerio sam napon izmedju 2i3 pinova i trebalo bi biti na pustenom gasu od 0.1v do punog gasa 4.9 a u mene je u svim slucajevima 0v e sad jeli moguce da on uzrokuje stalnu masu na diznama.da napomenem instalaciju sam komplet pregledao i sve je ok nije nigdje u spoju...

OPEL ASTRA – PUKAO CETVRTI GRIJAC

SVAKA POHVALA ZA VAŠU STRANICU
Imam Opel Astru F 1.7. TD 97.g., njemacki motor..Prije dva tjedna mijenjao sam grijace (sva 4 grijaca, na njemu su bili Beruovi grijaci, sad sam stavio NGK grijace), uglavnom promijenio sam prva 3 grijaca a cetvrti grijac mi je pukao, odnosno pukla je matica na grijacu (grijac viri van motora cca 10 mm, to je zadnji grijac iza Bosch pumpe) i ne znam kako da ga izvadim tj. što da napravim. Pošto mi pali na tri grijaca, logicno je da radi na tri cilindra ( jer je moguce da uvijek radi na tri cilindra ili se cetvrti cilindar naknadno pokrene), kad ga zapalim onda mi pocne cukati tj. trzati ( u ler gasu ispušta puno plavo-bijelog dima, dok u vožnji vozi normalno i ne dimi). Pokušao sam otpustiti taj grijac sa WD-om i papagajkama ali nije išlo...Možete li mi reci kakav pametan prijedlog, što da napravim??

OPEL ASTRA – PUKLA BAKRENA STOPICA

molim informaciju vezanu uz opel astru bertone 1,8 iz 2001. godina . 125000 km.Pri zamjeni akumulatora došlo je do napuknuca bakrene stopice na plus kabelu. (na onom mjestu dosta prije akumulaora gdje se spajaju dvije stopice vijkom, jedna na plus klemu akumulatora a druga pretpostavljam sa alternatora .)Ovlašteni sevisi me uvjeravaju da jedino dolazi u obzir izmjena novog kabla (par tisuca kuna ) i da takav slucaj nisu imali ili je rijedak.Molim da li se napuknuce bakrene stopice na glavnom plus kabelu može zamijeniti ili sanirati i kakve su posljedice ako u vožnji pukne do kraja.

RENAULT 19 – PREKIDA U VOŽNJI

Molio bih vas za vaš savjet. Imam problem na automobilu renalut 19 god 93. motor 1.4 automobil je radio sasvim dobro. ali mi je prije par mjseci motor tresao pa sam išao kod majstora da pogleda. On je ustvrdio da je pregorio dihtung na usisnoj grani. Dao sam da to promjeni . Promjenio je i na ispušnoj jer su blizu jedan drugoga. Motor više nije tresao radio je mirno. Ali se pojavilo cukanje u vožnji kod niži obrtaja. Ponovo sam išao k njemu. Tad mi je rekao da je to do goriva. Promjenio gorivo ali nije pomoglo. Cak mi je i drugi fergazer zamjenio. Malo se bilo to stišalo ali se ponovo javlja povremeno. Dok se vozim višom brzinom toga nema. Sad mi se cuje i velika buka dok se vozim preko 100 km. dali je to od motora ili nešto drugo molio bih vas za vaš odgovor.