VW GOLF IV – PALI SE ŽUTA LAMPICA MOTORA

Prvi sam vlasnik Golfa 4 2002 godište sa motorom 1.4 16V oznake AXP, sa kojim sam prešao 147.000 kilometara. Moj problem je taj što mi se unazad mjesec dana na kontrolnoj tabli upalila ona žuta lampica motora za koju u servisnoj knjižici piše da se odmah treba javiti u ovlašteni servis. Prema uputstvima u servisnoj knjižici javio sam se u servis gdje su mi kompjuterskom dijagnostikom utvrdili kvar na EGR ventilu i zadnjoj lamda sondi, nakon toga mi je objašnjeno da EGR ventil treba ocistiti jer se lambda sonda upalila radi njega.
Nakon cišcenja EGR ventila i resetiranja lampice motora dva dana je bilo u redu ali se nakon toga opet upalila lampica. Drugi mehanicar mi je rekao da nije EGR ventil jer auto radi besprijekorno normalno troši, normalno ubrzava i radi korektno te da promjenim prvo lamda sondu. Ne znam šta da radim jer svaki od tih dijelova je skup i nebi želio mjenjati ispravne dijelove.

FIAT TIPO – ISPITIVANJE PUMPE GORIVA

Imam problem sa automobilom i zamolio bih vas za savjet kako ga riješiti.
Vozim Fiat tipo 1.4 karburator iz 1991. U zadnje vrijeme ga rijetko vozim a upalim ga svako desetak dana. Medutim, kad sam ga upalio zadnji put primijetio sam da slabo radi. Zagrijavao sam ga na mjestu, a zatim sam ga želio premjestiti na drugo mjesto. Prilikom vožnje na rikverc vidjelo se da nema snage, a takoder i u prvoj brzini. Stalno davajuci gas pokušao sam dobiti na snazi ali nisam uspio. Nakon toga auto se ugasio te ga više nikako ne mogu upaliti. Kad okrenem kljuc u bravi motor uredno vergla ali ne može upaliti. Može li uzrok tome biti pumpa goriva? Naime, iz rezervoara gorivo ide kroz predfilter u pumpu goriva, zatim iz pumpe u filter goriva te iz njega ide u karburator (ovako sam shvatio položaj cijevi goriva do karburatora). Primijetio sam da u predfilteru (koji se nalazi u donjem desnom kutu motora)uopce nema goriva, pa po toj logici ne radi pumpa goriva. Molio bih vas da mi odgovorite da li je to možda uzrok što auto ne može upaliti ili je u pitanju nešto drugo te kako riješiti ovaj problem. Da li se problem može riješiti na parkiralištu ili se auto mora prevesti u servis. Srdacno vas pozdravljam i unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

OPEL ASTRA – KOCNI SUSTAV

imam još jedno pitanje u vezi kocnica što mi nitko nemože odgovoriti,
opel astra g 1.7td karavan 99g,
kupio sam ju novu i sada ima 220 000km i do sada sam mjenjao zadnje plocice pet ili šest puta a prednje još nikad nisam jer su uvjek kao nove,nakon toliko km nisu potrošene ni dvadeset posto,
auto po suhom koci dobro ali po kiši i snjegu cim malo stisnem kocnicu aktivira se abs,na tehnickom pregledu uvjek valjaju kocnice i prednje i zadnje,u servisu kada su prvi put otišle zadnje plocice na 30 000km rekli su da je to nemoguce i da sam vozio pod rucnom a kasnije nisu mogli vjerovati ali neznaju šta je problem,onda sam odustao i mijenjo redovito zadnje plocice,navikao sam se na to,jedini problem je po snjegu jer je jako teško stati,pa me zanima vaše mišljenje o tome šta bi tu bio problem

FIAT PUNTO – NESTAJANJE RASHLADNE TEKUCINE

Pozdrav,,,imam problem gubljenja vode u motoru radi se o puntu gt,,znaci nekih cca 3-4 deca vode je nestalo a nigdje se ne vidi da curi niti da slini ni u kabini mali killer ne pusta sve je suho,,boja ulja je normalna nema nikakvih bijelih mrlja,,,vode je bilo preko maksimuma i sad je vise nema toliko kada je auto hladan voda je na min a kada radi na maksimumu...

OPEL ASCONA – PUMPA ZA GORIVO, REZERVOAR

Radi se o opel asconi 87god. 1.6i. automatik za americko tržište
Ocuvana i održavana ...uvod je da sam prije mjesec dana ocistio rezvoar goriva, cijevi i postavio novi filter goriva...jer se sve zastopalo od ovog našeg goriva mulja pijeska vode i sl...Sada sam tocio na novoj pumpi da bi mi auto opet stao i kad sam zavirio u rezervoar opet mulj – blato, 3 litre vode...skinuo sam pumpu...ocistio joj filter, naslage kamenca na nosacu i sada kad sam to sve montiro...pumpa za gorivo neradi – nemogu upalit auto...mjerio sam voltažu na pumpi je 10V dok je akumulator 12V...kad sam prespojio direktno sa akumulatora pumpa je radila...Moje pitanje je dali je pumpa prošla – jer neznam koji je minimum voltaže da ona napumpa gorivo prilikom paljenja ili je pumpa polu crkla pa joj treba 12 i više volti da se pokrene – cuo sam da su ove nove imaju plasticni propeler i da svaku godinu se mora mijenjat pumpa ??? jer se plasticni propeler raspadne – dok su ove stare sa metalnim propelerom...i dali je normalno da mi akumulator ima 12V, a dolazna struja na pumpu je 10V (tj 2 volta manje)...relej radi normalno klik-klik...nemojte me uzet za rijec, ali sjecam se da sam prije bio upalio taj opel i sa 9 volti sa starim akumulatorom, a sad imam novi...
Sada i ako popravim taj auto ja više neznam na šta cu ga tocit – na zrak...

RENAULT CLIO – TUCKANJE I PRELIJEVANJE

Renault clio 1.5 dci 2004. 114.000 km, servisiran do 60.000 u ovlaštenom servisu, do sada promijenjen EGR ventil, vožen 80 % na auto cesti ( uglavnom 120-140 km/h)
Nakon kvara auta (ugasio se uvožnji) zamijenjen mi je relej napajanja goriva (mislim da se tako zove). Sada kad je hladan motor cuje se ponekad "tuckanje" motora, a okretaji znaju malo varirati (800-900) nekoliko sekundi, te zna biti više vibracija, posebno trese rucica mjenjaca.Kad se motor ugrije tuckanja nema. Isto tako, pri 130 km/h jednom kao da se pojavila «rupa» pri ubrzavanju u trajanju par sekundi , nakon cega je opet vozio OK. Majstor mi je dao aditiv za procišcavanje dizni (Valvoline), nakon cega se motor ponaša malo stabilnije dok je hladan.
Pri kretanju kad je kuplung u visokom položaju, kao da nešto preskace, a osjeti se na pedali.
Isto tako, pri 130 km/h jednom kao da se pojavila «rupa» pri ubrzavanju u trajanju par sekundi , nakon cega je opet vozio OK.
Temperatura motora na pokazivacu na instrument-ploci se podigne tek nakon 4-5 km vožnje ( 2 crtice na digitalnom pokazivacu). Inace je te 2 crtice ukljucivao odmah. Isto tako cuje se prelijevanje tekucine negdje oko motora, vjerovatno antifriz. Napominjem da je nivo tekucina OK i da nigdje ništa ne curi i da je sustav hladenja ozracen( nedavno mijenjan remen i vodna pumpa)
Zanima me vaše mišljenje za slijedece:
- tuckanje motora dok je hladan- da li se radi o diznama, PVT, stop prekidac, neki senzori (kazu na radilici) ili što drugo ???????
- vibracije koje se osjete na kuplungu - da li ukazuju na problem u setu kuplunga (korpa ili sl.)
- prelijevanje tekucine - da li je nešto krivo zamijenjeno.