PEUGEOT 307 – PROBLEMI SA PLINOM

Imam Peugeot 307 1.6 sa ugradenom plinskom instalacijom vec 4 godine, do sada je sve radilo bezprijekorno.
Unazad mjesec dana se više ne mogu voziti na plin jer kada se prebaci na plin auto kao da radi na tri cilindra I zatim se upali lampica Antipolution, to se se dogada kada je auto u leru. Dva puta sam bio kod servisera za plin I na kompjuteru sve izgleda normalno, svki put je ponovno poštelan ali I dalje se javljaju problemi kada je auto u leru.
Kada se vozi na benzin auto radi mirno I cini se da je sve ok, medutim kod naglih usporavanja I zautavljanja motor se dva puta zaleti do 1200 okretaja iako je u leru.Pitanje je postoji li nekakv relej ili ventil koji regulira ler gas ili smjesu goriva, pa da probam riješavati problem sa te strane.

RENAULT TWINGO -KILOMETAR SAT

Na Twingu 2001 godište radi/neradi kilometar sat te me zanima kako sam da riješim taj problem.
Puno pozdrava i puno zdravlja vam želim.

SKODA FELICIJA – OSJETLJIVA BRTVA GLAVE

Poštovani!Kako sam bio i više nego zadovoljan vašim odgovorom vezanim uz moj automobil odlucio sam se ponovo potražiti Vaš savjet.
Razmišljam o kupnji automobila Škoda Felicia 1,3 glx 50kw 1999g.
zanima me dali ovaj motor ima istih problema vezano uz izgaranje brtve glave motora,jer sam prije vozio škodu favorit na kojoj sam morao svake 2 godine mjenjati brtvu glave sve dok mi nije puknuo vijak glave i ostao u bloku motora tako da sam morao potražiti drugi motor jer nisam mogao izvaditi vijak iz bloka motora.Da ne bih imao istih problema ako se odlucim na kupnju Felicije molim Vas za vaše mišljenje savjet i iskustvo vezano uz taj model automobila.

OPCI SAVJETI – ZUJANJE REMENJA NAKON ZAMJENE

Mjenjao sam komplet remenja. Sad se tijekom rada motora cuje lagano zujanje, koje sigurno potjece iz podrucja remenja. Mehanicar koji ih je mijenjao mi je odmah nakon zamjene napomenuo da postoji taj zvuk, al da ne brinem jer je „umjereno stegnuto“ i da ce se s vremenom razraditi i da ce tad zvuk nestati. Molim Vas drugo mišljenje. Dali je to u redu, ili se ipak ne smije nakon zamjene to dogadati. Smije li se tako zatezati remenje i cekati da se „razradi“ ili treba malo popustiti?

VW GOLF III – NESTABILAN JE

Prvo da vas pohvalim sto pomazete ljudima sa svojim znanjem i iskustvima, stvarno ste najboli nisam jos nikada naisao na takvu strucnu pomoc na internetu, Nadam se da cete moci rijesiti moje probleme. Imam par pitanja za vas pa cemo krenuti.
Kupio sam auto prije tri tjedna, golf 3 TDI afn motor 97. godiste, auto je troja vrata,Zanima me sljedece ako mi molim vas ikako mozete pomoci:
1. Auto se nekada ponasa cudno kada dam naglo dam gas u bilo kojoj brzini povuce volan lijevo i i isto tako kada nago pustim gas. I kada se stalno ubrzava auto je jako nestabilan treba ga se "hvatati" na ravnome takoder i prvi vecim brzinama pri jedno 130 140Kph je jako nestabilan kao da svera a ja drzim volan ravno( volan nema lufta reagira na najmanji pokret). ja sam mislio da je mozda kinetcki ili homokineticki zglob jer se cuje u desnom tocku kada naidem na spj ceste i skrenem lijevo kao da nesto lupi u desnom tocku?
2. nestabilan je na spojevima ceste zadnji kraj se jako usplese se i odskace a inace u zavojim drzi dobro! Da napomenem auto je tvornicki spusten ako to ima kakvog utjecaja.imam i trojku sdi 93 god i ona uopce neodskace na tim rubovima ceste
3 Zadnji disk mi ima koroziju nekoci dobro, kada povucem rucnu taj zadnji desni tocak ne koci nego samo lijevi.
4. I zadnje pitanje bi billo vezano za ulje, koje ulje bi trebao koristiit sinteticko ili polusinteticko i koju vi marku preporucujete. Dali bi odgovaralo shell sinteticko 5w 40
Puno vam hvala, nadam se da cete mi moci odgovoriti na moja pitanja jer mi je jako vazno.

SUZUKI SWIFT – HIDROPODIZACI

Lijepo Vas molim da mi objasnite ako je moguce kako ispitati koji hidro podizac na suzuki swiftu 1,3 GTI-u 93g, nije ispravan tj lupa. Postoji li neki specificni dio ili radnja kako bi se otkrio koji je neispravan tj lupa.