VW PASSAT 2,0 TDI – ŠKRIPANJE, PUCKETANJE

Passat 2,0 tdi ima 46000km. Pri okretanju volana na mjestu iz letve volana ( tocnije iz djela letve koji dolazi na kotac - ispod manžete) cuje se nekakvo škripanje, pucketanje... O cemu se radi i dali su poznati ovakvi simptomi kod ovog modela , te koliko bi koštao popravag istoga?

SKODA FABIA – PALI SE LAMPICA OD ULJA

IMAM JEDAN PROBLEM. VOZIM ŠKODU FABIU 1,4 MPI 2000. GODINA. AUTO JE PREŠAO 152 000 KM. ULJE REDOVITO MJENJAM NA 6-7 TIS. KM. ULJA NE TROŠI NIŠTA ODNOSNO NA MJERACU JE STALNO ISTA RAZINA. PRIJE DVA DANA SE UPALILA LAMPICA OD ULJA I TO NAKON NEKOLIKO KM VOŽNJE. U SLJEDECA DVA DANA SE LAMPICA UPALI ALI NAKON ŠTO AUTO POSTIGNE RADNU TEMPERATURU. NAKON LAICKOG PREGLEDA UTVRDIM DA IMA ULJA I DA SVE ŠTIMA. MOLIM VAS U CEMU BI MOGAO BITI PROBLEM?

MAZDA 323 DITD – TEMELJITA DIJAGNOSTIKA

Imam mazdu 323 ditd,motor 66 kw iz 1999 godine,sa prijedenih 146000 km.Auto sam kupio ljetos u 7 mjesecu i bio sam super zadovoljan sve do ove zime.Naime,auto odlicno pali,medutim kada su nastupile prve minus temperature, auto normalno upali ali kada prijedem 1800 okretaja jednostavno trokira i ne želi primiti gas.Napominjem da je u ljetnim temperaturama bilo sve savršeno.Ništa ne pomaže niti ako se auto zagrije na radnu temperaturu,dakle isto ne prima gas dalje od 1800 okretaja vec trese i jednostavno se nemogu vozit više od tih okretaja (u petoj brzini recimo oko 80).Dakle, jedino što mu smeta je vanjska temperatura-logici zakljucujem.Na servisu je bio nedavno, i kad se prikljuci na dijagnostiku sve je ok.Mehanicar sada ima svakAve ideje da bi mjenjao itd, medutim nedam ništa raditi prije nego ustanovim o cemu se radi, jer mislim da nema smisla mjenjati neke skupe djelove, a nezna se koji su to...u biti sumnja se u nekoliko djelova motora - tj.pljackanje mene po tom razmišljanju.Auto ima stvarnih 146000 i stvarno neznam gdje bi bio problem, obzirom da ako se temperatura vani digne,sve je opet u najboljem redu...Napominjem da je filter goriva zamjenjen friško prije tjedan dana, jer je sumnja pala na njega (a inace bio je mijenjan i ljetos radi kompletnog servisa).Dali postoji nešto vezano za prmjenu vanjske temperature što bi moglo utjecati tako na rad motora?Postoji li možda još neki filter za gorivo koji je "osjetljiv" na nižu temperaturu i gdje se nalazi-ako postoji?Eto to mi jedino pada na pamet kao moguc kvar,obzirom da problem nastaje kad je vani hladno, bez obzira na temperaturu motora...zaista ne shvacam....pomozite...

FORD ESCORT – GENERALNI POPRAVAK MOTORA

Imam ford escort 1997 1.3 . Jede jako puno ulja (1l na 700km) i zadnjih pola godine sam jednostavno dodavao ulje jer nisam imao hrabrosti suociti se sa mogucim popravkom u slucaju da su karike i klipovi u pitanju.No primjetio sam na uberlaufu, cijev od masine ispod poklopca uberlaufa da ima bijeli sloj necega.Da napomenem da ako natocim ulja blizu maksimumu i upalim auto iz uberlaufa ko da izbije neki pritisak koji pocupa cjevice koje iz njega idu na masinu. Da li to mozda moze ukazati na prirodu kvara (sto se tice ulja).Isto tako u zadnje vrijeme jako lupaju ventili. Jedan mehanicar mi je rekao da nije cuo losiju masinu i da mi ne preporuca porpravak.Poceo sam razmisljati i nabavci rabljene masine pa me zanjima dvije stvari.Da li smijem staviti jacu masinu ako je mijenjam (npr 1.4 ili jos jacu)?