CITROEN XSARA – DALJINSKO ZAKLJUCAVANJE

Dobar dan,svako dobro vam zelim,jako sam sretan sto postojite,bilo bi mi iznimno drago kad bi mi pomogli u rjesavanju jednog mog auto problema vezano uz Citroen xara18.16v 1998..Dakle kod xare mi ne funkcionira daljinsko zakljucavanje.Auto mogu zakljucati kljucem s tim da se ne pale pokazivaci smjera,a otkljucavanje ne reagira.Provjeravao sam ispravnost baterije,ona je ispravna i ostali kontakti na kljucu su ispravni.Znaci kada zakljucam auto kljucem direktno u bravu ono se zakljuca,ali kad pokusam otkljucavati kljucem motor od daljinskog pocne ?zujati?,a kada zelim zakljucati vrata iznutra mehanickim sklopom automatski mi vraca u prvobitan polozaj prekidac za zakljucavanje.Zahvaljujem se unaprijed i neka vam je sretna Nova 2010. godina i puno srece vam zelim.

PEUGEOT 406 – ZAMAGLJIVANJE STAKALA

Imam problem sa odmagljivanjem svih stakala u autu (osim zadnjeg).Auto je servisiran u ovlastenom servisu i promjenjeni su svi filteri,vode ispod vozacevih nogu nema,dobro grije i ventilacija jako puse.Ima klimu ali ni na automatsko odmagljivanje sajbe ne odmagljuje.Kad sam punila klimu,(prije godinu dana) u servisu su stavljali nekakav fluoroscentni plin da vide da li negdje pusta,ali takodjer nisu nista nasli.No,medjutim,cim je temperatura oko 0,ja ne vidim nista.Kasnije su me savjetovali da mi je probam ocistiti staklo,i ja kupila cisti alkohol,prala 5-6 puta,malo je bolje,ali nakon par kilometara,opet isto.Sta da radim? Da li bi pomoglo da probam ponovo napuniti klimu? Da ponovo mjenjam filtere? Nemam pojma,molim vas neki savjet....

CITROEN C-5 – FAP FILTER

Vlasnik sam Citroena C5, 2.2 HDI, god.proizvodnje 2003. sa prijedenih 165000 km.Povremeno mi se javlja greška na racunalu ANTIPOLUTION FAULT.Koliko sam citao po forumima znam da se radi o fap filteru.
Greška nije stalna, vec se javlja povremeno i nema pravila u tome kada ce racunalo ukljuciti ili iskljuciti grešku.Smatram da nije do zagušenja zbog gradske vožnje, jer sam vozio i autoputom a greška se pali i gasi neovisno o nacinu vožnje.Nisam primjetio da mi slabije vuce. Motor dostigne i do 5000 obrtaja.Da li se povrat dijela ispušnih plinova, koji se vracaju u turbinu, uzima prije ili poslije fap filtera?
Vidio sam oglas da u Republici BiH ugraduju dodatni modul koji simulira rad fap filtera.Da li se tom ugradnjom može naštetiti radu motora ili taj filter služi samo radi zaštite okoliša?

FIAT PUNTO – PALJENJE FENOM??

Poštovani,obracam Vam se sa velikom molbom jer više ne znam što da radim.Imam Fiat Punto 1.4 , god.proizvodnje 2003, redovno servisiran, 50.000 km.Problem se poceo javljati prije mjesec dana medutim sada je stanje alarmantno.Auto povremeno ne pali tj. ne rade nikakve "lampice". Iz razno-raznih pokušaja paljenja auta isprobala sam i razne savjete i ispalo je da jedan od njih ima efekta
tj.zagrijem kljuc (doslovce za fenom za kosu) i onda u vecini slucajeva upali.Bila sam u servisu i rekli su da treba promijeniti cijeli kompjuter što prilicno košta.Molim Vas za pomoc.

FIAT PUNTO HGT – VIŠE TROŠI

Nedavno sam kupio Fiata Punta HGT 1.8 16V , stavljen mu je sportski KN filter, sportski mjenjac SP1,sportski set kvacila,dupla lamela . trenutna potrosnja mi je 11,5 litara na 100 km gradske vožnje. bord kompiuter mi pokazuje da je potrosnja 8,9 ali auto vise trosi. po vasem misljenu u cemu je problem?

HYUNDAI 1,6 CRDI – KAKO GA VOZITI?

Sam naslov govori o vozilu koje sam kupio Hyundai 1.6 CRDi 116 kS.
Ono što me interesira kako pravilno voziti doticno vozilo s napomenutim motorom. Dali je prilikom paljenja dovoljno 30-tak sekundi pricekati, odnosno prije gašena 1 minutu zbog hladenja turbine???
Po Vašem mišljnju dali je nužno u vozilo visoke tehnologije tociti gorivo zvucnih imena ili je dovoljno gorivo koje je dostupno sa prefiksom euro?
Na što bi trebalo pripaziti kod korištenja automatske kime u pogledu tehnika vezane uz agregat?