VW POLO 1,9-D – ZAMJENA MOTORA
Posjedujem Polo1,9 D koji ima loš motor. Takoder posjedujem Polo 1.7 SDI koji je karamboliran ali sa dobrim motorom.
Koje su mogucnosti zamijene motora obzirom na razliku i tko bi to mogao napraviti ?
Posjedujem Polo1,9 D koji ima loš motor. Takoder posjedujem Polo 1.7 SDI koji je karamboliran ali sa dobrim motorom.
Koje su mogucnosti zamijene motora obzirom na razliku i tko bi to mogao napraviti ?
Zahvaljujem se na Vašem odgovoru na postavljeno pitanje oko reparacije glave motora na motoru opel kadetta, ali bi Vas molio za još par odgovora u vezi razvodnika paljenja. Pitanja glase: "Da li se može pouzdano ispitati ispravnost modula paljenja te na koji naicn? Da li modul može uzrokovati probleme u leru, kod nižih okretaja motora ili kod mjenjanja prijenosa te uzrokovati gašenje motora ili nepravilan rad koji na kraju rezultira paljenjem chek engine lampice?Razvodnik je delco remi sa crnom razvodnom kapom. I na kraju zadnje pitanje; "Kolika je cijena razvodnika komplet? a kolika modula paljenja?
Iskreno pohvaljujem Vaš trud i razumjevanje svakodnevnih problema limenih ljubimaca malih ljudi koji zbog financijske situacije su najcešce prisljeni tražiti rješenja problema na svakojake nacine.
Moje pitanje se odnosi na zamjenu hladnjaka za grijenje na mom motornom vozilu marke VW-Golf, A-2, kako to da uradim sam, jer zaista nemam novca da platim servis. Pod pretopstavkom da moram vaditi instrument tablu, a koju je vjerojatno komplicirano izvaditi molim Vas da mi ukažete na što da posebnu pažnju obratim prilikom vadenja iste.
Imam pitanje u vezi Citroena xsara picasso 1.6 2000godina, ovako auto nije htio palit te su promijenjene cetkice u alnaseru,alnaser radi ,ali auto upoce ne pali.Kontakt ima ali dok okrenem kljuc do kraja ništa se ne dogada,na dijagnostiku je izbacio grešku :nema komunikacije s upravljacim uredajem motora.Pomagajte.
vlasnik sam kadetta gsi-a na kojemu sam uredivao motor samostalmo(polugeneralka).inace sam mehanicar po struci.kada sam sastavio motor i odvozio 1000km i zamijenio ulje od3000 do 3200 okretaja cuje se zvuk lupkanja slicno kao kod hidropodizaca .naime hidropodizaci su novi i nisu zamjenski ,ventili su sredeni vodilice i sicevi ,nove karike ,leteci i glavni lezajevi .zamolio bih vas da mi pomognete savjetom i dali je to moguce zbog ulja (castrol txt softec 5w-40)
ford courier 1.8 d 1999 g
zamolio bi vas savijet ako ste ikad imali problem s tim tipom motora 1.8 d 1999 godiste.radi se u zupastom remenu.naime zupasti remen se mjenjao pred pola godine,i nedavno je puknuo i savili su se ventili.glava motora je obradena,mjenjana je pumpa vode oba natezaca zupcasti remen i remenica bragaste osovine.sve je montirano novo gore i problem je taj da zupcasti remen nosi prema unutra(prema glavi motora).probali smo opet mjenjat nove natezce da nije problem u njima,pokusali smo i uži remen stavit i opet radi isto,zatim smo montirali polovne remenice pumpe ulja i koljenastog vratila(radilice) i problem se nije rijesio uvjek ga ponese do zastitnog lima.
posto je automobil iz italije dali je mogce da je nekad davno mjenjana glava motora te da nije stavljena od druge vrste motora starijeg godista ili tako nesto?