FIAT PUNTO – I NAKON DVA MAJSTORA AUTO JE LOŠ
Pozdrav! U moru onih koji se prave samo da znaju što rade, iskreno se nadam da cete mi pomoci sa svojim savjetom...pravim strucnim savjetom kojeg je danas ocito i teže dobiti. Vozim Punto 2000. g. i prije mjesec dana sam morala mijenjati neke stvari na motoru. Uzela sam nove karike, klipove i klipnjace, simering, leteci ležaj, BPV i BGM, a glavu je majstor samo brusio, nije ju nosio na ispitivanje. Nešto je stvaralo pritisak u motoru i izbacivalo antifriz, a ventilator se palio nakon minute rada motora i dim je izlazio ispod haube od silnog pritiska. Zato je drugi majstor skinio termostat i trebam ga promijeniti. Ne bi bio to problem da mi se nije nakon svega upalila lampica kontrole motora koja se ne gasi nikako, a najvecu brzinu koju sma mogla postici bila je 60km/h. da dodam još, auto strašno trza. E sada, je li stvar u tom termostatu ili je moguce i nešto drugo?
Nadam se da cete mi pomoci savjetom jer ocito sam u situaciji da ja trebam doci mehanicaru i reci u cemu je problem.