FORD ESCORT – NAMJEŠTANJE FAZE MOTORA

Naime...gledamo na vasim stranicama odgovore no ne snalazimo se:) Imamo ford escort 1.8 d i namjestamo mu paljenje..znaci radilica i bosc pumpa. Nemamo slika kako gdje sta ide? Da li nam mozete pomoc?? Objasniti nam sto trebamo? Nikako se ne snalazimo ni s remenicama..ni gdje sta treba ici.

BMW 320 – SKIDANJE ISPUŠNE GRANE

Pozdrav! Dali mi mozete dati tocan opis skidanja ispušne grane na bmw 320i 98god e46?? Otisle su mi vrlo vjerovatno brtve koje moram zamijenit pa me zanima opis skidanje istih??

OPCI SAVJETI – MJENJAč

Postovani,
1. Koji su dijelovi mjenjaca?
2. Ugradnja mjenjaca?
3. Ciscenje dijelova mjenjaca?
Pitanja su postavljena u skoli kod mog sina.
Unapred zahvalna, mama

FORD FOCUS – DISKOVI OKSIDIRAJU PREKO NOCI

Imam ford focus 1.6 16v kupljen 2008.god.,sada je star godinu i pol.
Problem: Auto normalno ugasim i stegnem rucnu kocnicu,ali kada nakon više sati stajanja otpustim rucnu i želim krenuti zacuje se jace pucanje kod stražnjih diskova ,kao da su se plocice slijepile sa diskovima. Kada auto ugasim a ne stegnem rucnu,ne dolazi do toga,ali se neko vrijeme prilikom kocenja poprilicno cuje struganje zbog korozije. To se dogada samo sa stražnjim diskovima,kod prednjih je sve u najboljem redu. Inace nedavno su mi u servisu zamijenili plocice jer su sadržavale previše bakra što je uzrokovalo neravnomjerno trošenje diskova i udubljenja,stavili su originalne "motorcraft" plocice. O cemu se radi i šta da ucinim?

RENAULT LAGUNA – MJENJAC NE HVATA

Imam Renault Lagunu 1.9 dci 2001 god.Mjenjac jednostavno ne hvata brzine tj. bez obzira na mijenjanje brzina ( pri cemu se sam mjenjac ne ponaša ništa neobicno tj. osjecaj pri mijenjanju brzina na mjenjacu je potpuno identican onom kada je u ispravnom stanju) ostaje u leru.Kvacilo takoder odvaja i radi kao da mu nije ništa ( ne osjetim nikakve promjene pri pritisku i odvajanju).Takoder nisam prethodno primjetio nikakve promjene kao što su cudni zvuci,trenje i sl.Doduše na nekih 2 mjeseca prije ovog kvara u 2-3 navrata imao sam poteškoce sa ubcivanjem u rikverc( ubacim nakon 2-3 pokušaja).
Na servisu su mi rekli da znaju šta je u pitanju te da je to neki osigurac ili sajla te mi predložili da auto ostavim u servisu.Nakon 10-ak sati na moj upit da li su otklonili kvar poceli su da nabrajaju:Osigurac smo popravili ali je otišla i potisna ploca i lamela , plivajuci zamajac nije stradao ali preporucuju da i njega promjenim tj. da kupim kompletan set kvacila...Molim za Vaše mišljenje o mogucem kvaru jer se bojim da me u servisu vuku za nos i žele mi štošta prodati,da ne kažem uvaliti.
Bio bih veoma zahvalan ukoliko biste mi odgovorili

FIAT PUNTO – I NAKON DVA MAJSTORA AUTO JE LOŠ

Pozdrav! U moru onih koji se prave samo da znaju što rade, iskreno se nadam da cete mi pomoci sa svojim savjetom...pravim strucnim savjetom kojeg je danas ocito i teže dobiti. Vozim Punto 2000. g. i prije mjesec dana sam morala mijenjati neke stvari na motoru. Uzela sam nove karike, klipove i klipnjace, simering, leteci ležaj, BPV i BGM, a glavu je majstor samo brusio, nije ju nosio na ispitivanje. Nešto je stvaralo pritisak u motoru i izbacivalo antifriz, a ventilator se palio nakon minute rada motora i dim je izlazio ispod haube od silnog pritiska. Zato je drugi majstor skinio termostat i trebam ga promijeniti. Ne bi bio to problem da mi se nije nakon svega upalila lampica kontrole motora koja se ne gasi nikako, a najvecu brzinu koju sma mogla postici bila je 60km/h. da dodam još, auto strašno trza. E sada, je li stvar u tom termostatu ili je moguce i nešto drugo?
Nadam se da cete mi pomoci savjetom jer ocito sam u situaciji da ja trebam doci mehanicaru i reci u cemu je problem.