VW GOLF II 1,3 KARBURATOR – GASI SE

Prije svega da vas pozdravim.Ja imam problem na golfu koji mi niko dosad nije uspio rijesiti.Golf je inace dvojka 1.3.Svaki put kad je kisa ovaj problem mi se desava:kad vozim uz najmanju uzbrdicu pa makar da je ona i 1%,vozim normalno recimo 70 kmh u cetvrtom stupnju prenosa i u momentu kada pustim gas i stisnem kvacilo osjetim da mi padnu obrtaji i ugasi mi se auto,ja ga upalim odmah i bez problema nastavim dalje,ali svaki put kada ucinim ovo isto on se ugasi.Po ravnici i niz brdo ovo se ne desava.Mijenjao sam kablove,razvodnu kapu,svijece,zracni i filter od goriva,pa sam cak i karburator drugi stavljao da oprobam ali uvijek isto.Molim vas da mi pomognete sa savjetom ako ikako mozete.
Drugi problem je posto mi je majstor prije par dana mijenjao vakum na karburatoru,kad je motor hladan auto upalim 7-8 puta ali ono radi 2-3 sekunde i ugasi se dok napokon sedmi ili osmi put upali kako treba,a to mi se nije desavalo prije mijenjanja vakuma.
Usput da pitam kolika bi trebala neka realna potrosnja biti u golfa 2 1.3 posto kod mene trosi preko 9 litara.

OPCI SAVJETI – PODEŠAVANJE KUTA PREDPALJENJA STROBOSKOP LAMPOM

Molim Vas da mi objasnite kako pomocu stroboskopa mogu odrediti kut paljenja automobila. Posto imam stroboskop, a nikada ga nisam upotrebljavao sada zelim da naucim kako se koristi, i ujedno da podesim kut palenja na cetvorocilindricnom automobilu. Sada me interesira dal' se povezuje crvena na +, crna na -, zelena na kabal 1. svjecice, dal' auto treba biti upaljen prilikom podesavanja, gdje treba biti usmjereno stroboskopsko socivo, kakvo treba biti zeljeno ocitavanje na stroboskopu (tj. koja vrijednost)...

PEUGEOT 307 – MAP SENZOR ?

Vlasnik sam peugeota 307, benzin, 1.6, 16v, 110ks, 2003.g., 80000km. Auto u radu trza, na minimumu nestabilno radi, samo sto se ne ugasi. Spajanjem na racunalo u servisu smo dobili dvije pogreske (1.poremecaj senzora za tlak u ulaznim cijevima, kratki spoj na masu, 2. termootpornik za ulazni zrak, prekid u krugu). Posto su u servisu dosta škrti na rijecima, zanima me kako se zove taj senzor ( da li regulator senzora podtlaka, MAP?). Nalazi se u visini posude za ulje za kocnice. Odspajanjem konektora (cetverožilni kabel) s tog senzora, auto mi sad radi normalno i stabilno vec 7 dana. Zanima me koje su dugorocne posljedice za takvu voznju, znaci bez to dijela. I koliko je otprilike cijena za izmjenu istog?

AUDI 80 B4 – REGULATOR DIFERENCIJALNOG PRITISKA

Postovani gospodine Meicu hvala vam za toliko mnogo savjeta nama koji se ne razumijemo toliko u nase ljubimce a prepusteni smo raznoraznim majstorima koji naj cesce nemaju pojima..Vlasnik sam Audija 80 B4 Quatro sa ACE motorom od 103 kW. sa K glavom i ugradjenim plinom.Obilazijo sam razno razne majstore ali nikakve koristi pa sam rjesijo da preuzmem stvar u svoje ruke Problem je poceo sto nije htio stalno da upali ni na plin ni na benzin....i kad upali nisam bijo siguran da cu doci do cilja jednostavno se ugasi u vožnji..pa sam ustanovijo da na komutator ne dobijam konstantno struju ,12,6 V nekad je nema a nekad je oko 5 V to sam rjesio da sam direktno sa kontakt brave provukao novu zicu i spoijo na komutator auto je upalilo na plin ali na benzin nece,krene da upali i stane K glava je ispravna dizne izbacuju gorivo ali problem je u regulatoru diferencijalnog pritiska (skinuo sam taj kabal i auto je upalilo na benzin iz prve kad sam vratijo taj kabel na K glavu auto se odmah ugasilo i tako ponovo skinuo sam kabel upalio auto koje nije imao ler gas kako pustim gas auto se ugasi.... Napon na tom kablu je 5,5 V a koliko sam upoznat trebao bi da bude oko 4,5V..........Molijo bi vas ako moze neka pomoc ,neki savjet koji bi mi dobro dosao auto sad trenutno radi super na plin