AUDI A6 AUTOMATIC

Imam audija a6 automatik multitronic iz 2001 godine..svaki puta kad krenem auto mi zavibrira osim ako stisnem gas malo jače...kad krećem normalno auto zavibrira najčešće na brzini od 30 km na sat...poslije svake promjene brzine u viši stupanj čuje se malo zujanje i kazaljka na obrtaju zatreperi...inače išao sam kod tri majstora spajao i getribu i dizne na kompjuter meðutim nisu našli nikakvu grešku...kad auto prijeïe preko 20090 obrtaja ja imam osjećaj da je s autom sve u redu...to znači da nemam problema s vožnjom.jos da spomenem da sam promijenio i elektro diznu..jer su rekli da bi mogla ona biti problem...ali nije...ja zaista neznam šta je ako imate kakav savjet ili ste već čuli za tako nešto..pomagaj te...unaprijed zahvalan...

HYUNDAI SONATA 2,0 i. 16V

Poštovani,imam Hyundai Sonatu 2000god.,100kwh,4cyl.2.0,benzin.Puknuo je konektor na senzoru bregaste i ispale su žice.Trebam pomoć da ih ponovno spojim na konektor.Žice su smeða,crna i crna sa četiri bjele crte.Hvala.

BMW 316 i.

BMW 316i 1.9 Benzin 99godište Pozdrav svima, Ovako znaci U voznji nakon 7-8km mi se pali lampica od Antifriza i gori vecinom vremena (nekada recimo kad stanem na semafor se ugasi i onda se nakon 1min otprilike opet upali)Temperatura je uvijek na pola tj 90,danas sam promjenio sensor i na putu kuci se opet upali.Sta bi moglo biti uzrok??Auto ide ko zmaj zmaj i da zaboravio sam reci da kad je hladan stanje Antifriza je normmalno znaci ne fali nista i ne gubi ga.10 dana se vozim tako vec.Unaprijed hvala poz...

AUDI A6 2,5 TDI AUTOMATIC

Poštovani, Imam više problema s A6 2,5 TDI 2003.godina. Prije godinu dana otišao mi je automatski mjenjač, kojeg je popravio neki lokalni majstor. Nakon toga pojavio se signal senzora razine tekućine u hladnjaku. Lokalni autoelektričar dijagnosticirao da je senzor OK, ali je došlo do zamašćivanje posude i rashladne tekućine(kod popravka mjenjača zamjenjen i hladnjak).Nakon detaljnog ispiranja posude mjesec dva sve je bilo ok, a onda se ponovo pojavio signal senzora razine tekućine, a nakon dva tjedna i signal(žuti)senzor razine ulja u motoru(provjerom razina ulja i rashladne tekućina bila je ok). Mjesec dana nakon toga pri brzini od cca 150km na sat pojavilo se kratkotrajno trzanje, povećavanjem brzine preko 170km/h ili smanjenjem ispod 120km/h trzanje bi prestalo. Konačno prije dva tjedna na autocesti vozilo je pri brzini cca 130km/hprilikom dodavanja gasa izgubilo snagu i gas te počelo raditi SAMO na 900 do 1000 obrtaja uz veliko trzanje i poskakivanje. Na kompjuterskoj dijagnostici F169 prekidač tiptronic prepoznavanja. Nakon toga zamjenjena je ploča računala s rabljenom Temic hytronic30 01J9271506 I NIŠTA, VOZILO PRIMA GAS, ALI I DALJE TRZA I SKAčE. Lokalni majstor mnisli da je PONOVO U KVARU AUTOMATSKI MJENJAč. Molim hitno mi pomozite! Hvala, Ivan P.s.Prije par dana razgovarao sam na ovaj vaš broj 060606044, ali nisam uspio koncetrirano ispričati što mi se sve dogaðalo.

AUDI 80

Imam audi 80 poðularno pod nazivom ,,jaje, javio mi se problem ukljucuje mi se lampica za ulje kada auto dobije malo veci broj obrtaja tacnije na oko 2400 obrtaja neznam dali je tu u problemu uljna pumpa ili je neki drugi problem u pitanju. Unapred zahvalan

VW GOLF 1,9 TDI

Postovanje. Posjedujem Golf 4 TDI 1.9 kilovata 66. Prije tri mjeseca mi je majstor reparisao turbinu na vozilu jer je bila neispravna i do prije desetak dana je sve bilo ispravno u toku voznje kojom prilikom sam primjetio da auto nema snage te da kad postigne 2500 obrtaja jednostavno procepi ili primi gas. Tada sam vozilo odvezao majstoru koji mi je istog dana rekao da je pukla klipnjaca u motoru. Tom prilikom nasao sam drugi motor od golfa i majstor ga je stavio, stavio je drugi protokomjer ali auto i dalje nema snage kojom prilikom procepi na 2500 obrtaja. Ne znam sta dalje.