OPCI SAVJETI – KOčNI SUSTAV

Planiram mijenjati kociona crijeva od pumpe do klješta. Pa me zanima dali bakarna crijeva mogu mijenjati sa opletenim teflonskim kocionim crijevima fi 3 mm. Ako da dali sam dobio nešto na kvliteti kocenja sa takvim crijevima.

FORD FOCUS – CVILI REMEN

imam ford focusa 1.6 74kW benzin, prešao 130 tkm, 2000. g. na 120 tkm bio sam u ovlaštenom servisu na zamijeni zupcastog remena i mikro remena, no sad u ovo vrijeme kiša i vlage stalo mi se cuje mikro remen, ali ne da cvili kao da proklizuje nego kao na starim autima kad se cuju ventili kao miš da pomalo cvili na prekide i tako stalno, a po suhom i po ljeti nema tog zvuka, a to mi je bilo isto i sa starim remenom. neki su mi rekli da se to cuje zato što mikro remen ide ledima preko pojedinih remenica. molio bih vaše mišljenje i zanima me dali je to normalno i može li imati posljedica?

ALFA 156 – TROŠI DUPLO VIŠE

Živim u bosni i vozim alfu 156 2.0 selespeed. Imam ugradjen Landirenco omegas plin u autu. Auto mi duplo vise trosi nego obicno, lambda sonda, i protokomjer su zamjenjeni, svjecice i kablovi novi, a eko test pokazuje 9,10 i vise. Na dijagnostici nepokazuje niti jednu gresku. Znaci benzin uzasno zalijeva motor, i plin mi nemoze raditi. Molim Vas da mi kazete savjet sta da radim.

OPCI SAVJETI – KILOMETAR SAT

Zanima me na kom principu radi kilometar sat????
Znam da ima sajlu i zanam da je prikacen negde za motor ali mi nije jasno kako sve to racuna...

FIAT UNO – BACA ULJE NA ÜBERLAUF

Molim pomoc;
Radi se o fiat Unu 1991 god, 1116 ccm, 43 kw, karburator.
Naime, auto strašno baca ulje na iberlauf. Ugradio sam "oil catch can", rucni rad i u 4 kilometra u kantici se sakupilo 2 dl ulja, cistoga. Znam da razlog mogu biti potrošene karike, ali ipak je to previše za auto koji odlicno pali i dobro vuce. Zanima me slijedece; Zašto taj motor ima cijev ibera iz glave u blok, a onda sa tog istog mjesta ide cijev na karburator?Ako pare izlaze iz glave motora (tu puše kad skinem cijev), zašto ne idu direktno u karburator (usis)?

RENAULT MEGANE COUPE – PROBLEM SA KOCNICAMA

potovani!prije svega nemogu nahvaliti vasu stranicu!doslovno se moze preko vas rastavit i sastavit auto!
imam par pitanja!1.vozim renault megane coup 1.6 1996 god.primjetio sam jedan problem.ujutro kada krecem na poso prvih par kocenja prvo blokiraju zadnji kotaci sta se nakon nekog vremena vrati u normalu sve dok auto ne odstoji neko vrijeme??2.primjetio sam da auto vise trosi.napunio sam rezervar do vrha proso 100km i ponovno natocio 13.5 litara.to mi se cini malo previse za normalnu voznju.bio je na dijagnostici i sve je ok.3.golf 3 1.8 93 god jako tesko pali a kada upali ne prima gas i nemirno radi.papucica gasa ide gore dolje.stisnem puni gas on se gusi i nakon vremena prim??kako da uklonim probleme!!unaprijed vam hvala!!