MERCEDES C CLASS – NIRIS IZGORENOG ULJA

Vlasnik sam mercedesa C klase model W202, motor 2500 m3, turbodiesel. Motor izvrsno radi,no u zadnje vrijeme pojavili su se bili problemi sa turbopunjacem.Motor je gubio ulje na turbopunjacu.Nisam pristajao na nikakve reparacije,nego sam dao ugraditi novu Garetovu turbinu.Motor sada jednako dobro radi,no u leru se pojavljuje jako neugodan miris izgorenoga ulja?Nisam primjetio da gubi na razini ulja u motoru,niti da pusta crni dim...dakle ne sumnjam na potrosenost karika,brtvu glave,gumice ventila...stovise motor je cist i uredan.Iznimka sto se u grani od Intercooler-a pronalaze tragovi ulja?Takoder ponekada oko AGR ventila pronadem koju kapljicu,ali doslovno minimalno? Sto bi jos moglo biti razlog mirisu izgorenog ulja?

AUDI A4 1,9 TDI – OTEŽANO PALI

poštovani javljm vam se u nadi da ce te mi pomoci svojim strucnim mišljenjem imam audi a4 19 tdi 1995god vec3 godine od pocetka mi zimi lošije pali ulje ne trosi bio je na diagnostici nisu nasli nista u zadnje vrijeme prilikom voznje na nekih 2500 okretaja auto zatrzne na djelic sekunde i nastavi normalno ici to se desaje samo ponekad dalje primijetio sam u zadnjih mjeseci da slabije vuce nego prije i zadnji problem ove zime mi je prilikom prvog paljenja dakle kad auto radi u leru nakon nekih 5 min rada sam se ugasi i nakon toga vergla 10tak sekundi dok ne upali zna se dok je hladan imam osjecaj kao da gas ne prima ali kad postigne radnu temperaturu auto radi uredno

CITROEN XSARA – PUMPICA ZA PRANJE STAKLA

poštovani! slucajno sam otvorio vašu stranicu i ostao zapanjen.svaka cast na strucnosti,i nesebicnoj volji da svoje znanje bez naknade
podijelite sa potrebitima u ovoj recesiji.
posjedujem citroen xsaru 2003 g. ne radi mi pumpa za pranje
stakla,pa vas molim da mi opširno objasnite kako da riješim taj
problem.
-gdje se nalazi?
-kako da je ispitam bez skidanja(molim da mi detaljno opišete
postupak ispitivanja)
-kako da je najlakše skinem?

OPEL KADETT – LOŠE NAPRAVLJEN POSAO

Molim Vas za pomoc i savjet u vezi motora opel kadetta 1.6i. Problemi su mi poceli kad se poceo stvarati fini filc na cepu motora, majstor konstatira da je brtva glave motora neispravna i da motor miješa rashladnu tekucinu i ulje. Krecem u popravak. Mijenja se brtva glave motora, pregledava se glava motora- sreduje se, mijenja se hidropodizac ventila 1 kom. ostali su ok,(vode racuna o starosti motora i velicini ulaganja), gumice ventila, brtva ventila dekla se mijenja, termostat, ulje, uljni filter, antifriz, semering razvodnika, zracni filter. Nakon završenih radova motor nikako ne radi. cuju se ili cuje se podizac ventila, motor radi neujednaceno, trese se, pali se lampica žuta motor kontroled. Pitanje glasi: "Ima li propusta u popravku i zbog cega bi motor tako radio ako je sve sredeno glava motora i ostalo?" Molim Vas za savjet što dalje napraviti u ovom mom slucaju???Napominjem da motor prije popravka radio ok, osim navedenog filca na cepu motora.
Sada u leru se trese i gasi se.

MERCEDES C-220 CDI – ZAGRIJAVANJE MOTORA

Poštovani, gospodine Meicu mene zanima da li za hladnog jutra treba ostaviti automobil da 1-2 min. radi u leru inace imam mercedes benz c 220cdi (1998.g.), to najvie mislim radi hladnog motora a i zbog turbine, i moete li mi preporuciti koje da od ova dva ulja koristim za svoj automobil, trenutno sada u njemu je mobil 1 synt s 5w-40, a mislim pri sljedecoj izmjeni usuti mobile 1 turbo diesel 0w-40.... kako sam citao po forumima synt s motorno ulje je za vece brzine.... Pa ako mi možete preporuciti koje od ova dva ulja da sljedeci put sipam ipak ste vi iskusniji po tom pitanju.......unaprijed zahvaljujem,

MAZDA XEDOS-6 – ZIMA U KABINI

pozdrav!imam problem sa mazdom xedos6 2.0 V6. U zadnja dva tjedna se teško zagrije kabina. Vozilo u leru ne daje dovoljnu toplinu na ispuhu(puše mlako) a u vožnji se toplina povecava sa vecim brojem okretaja iako niti onda ne grije kao što bi trebalo.
Jednostavno se kabina ne može zagrijati na neku ozbiljniju temperaturu. Kod prebacivanja toplo/hladno protok zraka se poveca kad je na hladnom a smanji kad se vrati na toplo(nisam siguran dali je to normalno pa sam svejedno spomenuo). Rashladne tekucine u sustavu ima i promijenjen je antifriz. Oba crijeva na ulazu tople vode u kabinu(grijac-mali hladnjak) su vruca, od plina crijevo je mlako. Vozilo se ne pregrijava, radi ispravno.Receno mi je da je zapunjen necistocom grijac kabine pa me zanima dali Vi isto to smatrate riješenjem problema i dali se isplati stavljati sredstva za cišcenje rashladnog sustava bez vadenja grijaca? Realno gledano, grijac se može isprati vodom i na vozilu... crijeva se odvoje i spoji se crijevo sa vodom te se pusti jaci mlaz da ispere sadržaj.