MAZDA MX-3 – SVI SE PROBLEMI MOGU RIJEŠITI
Imam problem i nadam se da cu vam uspjet objasniti. Automobil je Mazda Mx-3, 1.8 V6, 1995. god. Najbolje da vam ispricam iz pocetka sve.
Vozio sam se jedan dan i odjednom mi je auto poceo raditi na 5 cilindara(nema snage,nemiran rad) te sam se odmah zaustavio sastrane i ugasio ga. Otvorio sam haubu i vidio sam da mi se jedan kabel iscupao sa donje strane razvodne kape zbog toga što je na njemu "ležao" svežanj instalacija. Ponovno sam utaknuo iscupani kabel na njegovo mjesto tako da više ovaj svežanj ne "leži" na njemu.
Mislio sam da ce sad sve biti uredu jer 1cil. nije dobivao iskru, ali tada su poceli problemi. Auto je na leru radio normalno, kada sam kretao
od 1000-2300okr/min je radio cudno(opisao bih to kao rad na 5 clindara) pa onda bi od 2300-4500okr/min radio normalno te od 4500- nadalje opet tako zacugavao i pucalo je iz auspuha. Primijetio sam da kada bi se vozio da mu lagano dajem gas prateci okretaje onda bi mogao okretaje mašine podici do blokade i ako bi u tom trenu naglo stisnuo gas jace onda bi zaštucao, okr. bi pali na 6500, pucalo bi iz auspuha te bi na tim okretajima se mucio dokle god opet malo ne pustim gas pa polako dodajem.To je 1. problem, a drugi problem se pojavio nakon otprilike mjesec dana i mislim da su povezani- nije mi htio upaliti na kljuc.Jutro je bilo vlažno(padala je kiša), probao sam ga upaliti i startao sam ga 3-5min sa prekidima naravno..nije davao znakove.Pricekao sam 1h, probao sam opet-davao je znakove da bi upalio i kao da mu malo fali ali nije upalio..istrošio sam akumulator.
Pricekao sam 1-2h te ga palio na kablove i upalio je "na prvi zub". Auto koji mi je dao struju ima akumulator od 100Ah, a moj je 44Ah
makar po manualu za moj automobil je potreban 65Ah.Taj 2. problem se manifestira odonda na nacin da kad ga uspijem upaliti onda nekoliko dana pali bez problema,koliko god hladno bilo, ali opet
nekad zakaže..a sad vec pred zadnje ga nemogu upaliti ni na kljuc koliko god pokušavao, nego ga zapalim "na guranac" bez problema i onda opet je par dana dobro.Automobil sam odvezao u Mazda Jurkovic u Zagrebu na dijagnostiku i izbacilo mi je grešku senzora radilice.
Senzor radilice nisam mijenjao(nikako da se odlucim na taj skupi shoping).Auto sam prije mjesec dana odvezao kod lokalnog majstora te kada sam došao po auto, radio je normalno. Pitao sam majstora što je i kako popravio. Rekao je da su mi svjecice probile i da ih je zamijenio novima.Istina, auto je stvarno normalno radio, ni traga prijašnjim problemima, ali samo tjedan dana. Opet su isti problemi poceli.
Mislio sam ako stavim opet nove svjecice bar ce na kratko biti normalno. Kupio sam svjecice, provjerio zazor te ih stavio. Upalio sam auto ali se ništa nije promijenilo. Nazvao sam majstora i rekao mu da sam napravio sve što i on? i da se nije ništa promijenilo.On je rekao da ovaj put je drugi problem neki, da nisu svjecice i da ga vozim autoelektricaru. A simptomi isti...