VW GOLF IV – SMRZNUTI KONDENZAT

Lijepo bih vas molio za vaše strucno mišljenje.Golf 4 motor. 1.4 16V
Na teparaturi od ( -11 stupnjeva) vanjskoj upalio sam vozilo, te krenuo na put i sve je bilo u redu do predenih 8 kilometara lagane vožnje pošto je bio snijeg na prometnici, najednom u vožnji upali mise lampica pokazivac motornog ulja odmah sam se za nekih pesto metara zaustavio te ugasio vozilo, pogledavši u motor vidio sam daje sav zaliven od ulja sa zadnje strane do ispuha i bocno kod remenja ulje je prskalo i povrh motora, te curilo niz karter nešto je otišlo ispod filtera zraka, što ja nemogu otkriti.

SEAT CORDOBA – KONDENZAT U SUSTAVU ZA ODUŠAK ULJNIH PARA

Vozim seat cordobu 1,4 1998g.
Desilo mi se da je motor izbacio ulje to je bilo uzrokovano smrzavanjem crijeva oduška koje ide od separatora uljnih para sve do kucišta filtera zraka.Interesira me to je li moguci uzrok smrzavanja crijeva i stvaranja kondenzacije u crijevu jer mi motor ne troši vodu odnosno nema gubitka vode iz ekspanzione posude .

PEUGEOT 307 – ISPITIVANJE KVACILA (SPOJKE)

Poštovani gospodine Petre molim Vas, ako imate vremena, da mi odgovorite o eventualnom kvaru na mom vozilu peugeot 307 1.4 16 v benzinac star 4 godine, 80 000 km.Vozilo povremene, samo u gradskoj vožni, kod kretanja na semaforu, cuka-podrhtava, kao kad pocetnik vozi, pa ne može krenuti vec se vozilo trese, uz dodatno pritiskanje kvacila i malo više dodavana gasa vozilo normalno krece, napominjem, da nemam puno gradske vožnje, obzirom da živim na selu i da se to dogada povremeno i bez ikakvih pravila ponavljanja.U peugeot servisu u Koprivnici gdje je vozilo redovito servisirano i gdje mi je u okviru garancije zamjenjen dihtung glave na 40 000 km, dihtung ispušne grane, nakon kraceg gledanja u shemu vozila na racunalu i osluškivanja motora zakljucili su da bih trebao zamjeniti komplet kvacila cca 3000 kn. Nacin utvrdivanja kvara i njihovo ponašanje cinilo mi se neozbiljnim pa Vas ovim putem molim za odgovor ili da mi zakažete termi za servis u Vašoj radioni na koji bih rado došao.

MAZDA MX-3 – SVI SE PROBLEMI MOGU RIJEŠITI

Imam problem i nadam se da cu vam uspjet objasniti. Automobil je Mazda Mx-3, 1.8 V6, 1995. god. Najbolje da vam ispricam iz pocetka sve.
Vozio sam se jedan dan i odjednom mi je auto poceo raditi na 5 cilindara(nema snage,nemiran rad) te sam se odmah zaustavio sastrane i ugasio ga. Otvorio sam haubu i vidio sam da mi se jedan kabel iscupao sa donje strane razvodne kape zbog toga što je na njemu "ležao" svežanj instalacija. Ponovno sam utaknuo iscupani kabel na njegovo mjesto tako da više ovaj svežanj ne "leži" na njemu.
Mislio sam da ce sad sve biti uredu jer 1cil. nije dobivao iskru, ali tada su poceli problemi. Auto je na leru radio normalno, kada sam kretao
od 1000-2300okr/min je radio cudno(opisao bih to kao rad na 5 clindara) pa onda bi od 2300-4500okr/min radio normalno te od 4500- nadalje opet tako zacugavao i pucalo je iz auspuha. Primijetio sam da kada bi se vozio da mu lagano dajem gas prateci okretaje onda bi mogao okretaje mašine podici do blokade i ako bi u tom trenu naglo stisnuo gas jace onda bi zaštucao, okr. bi pali na 6500, pucalo bi iz auspuha te bi na tim okretajima se mucio dokle god opet malo ne pustim gas pa polako dodajem.To je 1. problem, a drugi problem se pojavio nakon otprilike mjesec dana i mislim da su povezani- nije mi htio upaliti na kljuc.Jutro je bilo vlažno(padala je kiša), probao sam ga upaliti i startao sam ga 3-5min sa prekidima naravno..nije davao znakove.Pricekao sam 1h, probao sam opet-davao je znakove da bi upalio i kao da mu malo fali ali nije upalio..istrošio sam akumulator.
Pricekao sam 1-2h te ga palio na kablove i upalio je "na prvi zub". Auto koji mi je dao struju ima akumulator od 100Ah, a moj je 44Ah
makar po manualu za moj automobil je potreban 65Ah.Taj 2. problem se manifestira odonda na nacin da kad ga uspijem upaliti onda nekoliko dana pali bez problema,koliko god hladno bilo, ali opet
nekad zakaže..a sad vec pred zadnje ga nemogu upaliti ni na kljuc koliko god pokušavao, nego ga zapalim "na guranac" bez problema i onda opet je par dana dobro.Automobil sam odvezao u Mazda Jurkovic u Zagrebu na dijagnostiku i izbacilo mi je grešku senzora radilice.
Senzor radilice nisam mijenjao(nikako da se odlucim na taj skupi shoping).Auto sam prije mjesec dana odvezao kod lokalnog majstora te kada sam došao po auto, radio je normalno. Pitao sam majstora što je i kako popravio. Rekao je da su mi svjecice probile i da ih je zamijenio novima.Istina, auto je stvarno normalno radio, ni traga prijašnjim problemima, ali samo tjedan dana. Opet su isti problemi poceli.
Mislio sam ako stavim opet nove svjecice bar ce na kratko biti normalno. Kupio sam svjecice, provjerio zazor te ih stavio. Upalio sam auto ali se ništa nije promijenilo. Nazvao sam majstora i rekao mu da sam napravio sve što i on? i da se nije ništa promijenilo.On je rekao da ovaj put je drugi problem neki, da nisu svjecice i da ga vozim autoelektricaru. A simptomi isti...

OPEL OMEGA – SUSTAV ZA USMJERAVANJE STRUJE ZRAKA

Poštovani gosopdine Meicu , imam Opel Omegu B , godište 97....2000 ccm ,benzinac.Veliki problem mi pravi to što mi ne radi regulator usmjerenja zraka.U koji god položaj da okrenem rucicu regulatora zrak uvijek izlazi samo na vjetrobran.Letos sam nekako i izlazio na kraj s tim , ali zimi je nepodnošljivo. ...pogotovo na dužim putovanjima.
Vruc zrak udara u lice , a noge se smrzoše.Otvarao sam konzolu , i vidjeo da na tom regulatoru postoje samo nekakva gumena crijeva....njih 5-6.Nema nikakvih sajli niti mehanike.Šta da radim?

VW GOLF II DIZEL – NE PALI LAGANO

Mjerio sam propustanje u motoru na golfu 2 d...prvi cilindar 10 %,drugi 80,treci10.cetvrti 6...majstor je utvrdio da propusta prema ventilima, prema gore znaci... Skinuli glavu dole i utvrdili da se pojelo oko lezista ventila (na glavi i da ne dihta ventil)..Stavio sam drugu glavu,,(uredjenu) i nakon toga auto pali u redu,,sve dok nije zahladilo....Dignem mu cok i auto vergla nekih 3 sekunde i upali..Znaci ne pali na zakret kljuca...Dali je to problem kuta paljenja ili kompresije?Isti mehanicar je rekao onako po vidjenome da je motor ok da su cilindri ko novi,,nemaju ruba...bosch pumpu sam novu stavio i nemoze biti do nje (nova stajala u paketu) Problem je u tome sto mi se nemoze bas tocno kut nastimat jer je na zamasnjaku obrnuto stavljena oznaka(naopako)(prilikom mjenjanja kvacila)...I dali su ovi gore pokazatalji (postotci propustanja) znak dobrog motora? izuzev ovog drugog cilindra(nakon stavljanja druge glave nisam isao mjerit propustanje pa da vidim i taj drugi cilindar)..Majstor kaze da je sve do 18% super...Propustanje i kompresija ista stvar ili?