OPEL VECTRA – NE REAGIRA NA GAS

Vozim Opel Vektru 2,2DTI 2004 godište, prvi sam vlasnik, negdje od proljeca pocelo se dogadati u vožnji bez obzira na brzinu vrijeme itd, upali se lampica autic sa prekriženim mehanicarskim kljucem, auto prestaje reagirati na gas, kada stanem auto radi kao na djelic cilindra trokira gas ne prima, ako ne crkne tako radi 2-6 minuta ugasi se lampica i ponovo proradi normalno.To se od proljeca do 9 mjeseca pojavilo 2-3 puta ali sada se bez nekog reda pojavljuje sve više.
Otišo sam u Opel Knez u Varaždinu smatrajuci da nije moj auto jedini i da budu znali što je, testirali su i vele da je zabilježen kvar ali da ga nemogu izcitati, uzeli mi 300,00Kn , rekli da mogu probati promjeniti usisnu granu za zrak da mjerac na njoj bi mogao zezati ida to košta cca 4000,00 ali bez garancije da je to i da se nemože vratiti, tamo sam sreo stranku sa istim problemima koji im je vec platio cca 15 000,00Kn a nisu riješili problem, ocito nemaju dobre i školovane mehanicare što je cudno, istu stvar sam napravio u Opel Knezu Cakovec ali izti odgovori.
Inace sa sa autom super zadovoljan, zaboravio sam reci ima 110 000 km.Molim savjet što je to na mom autu i komu da se javim nije problem otici da se riješi problem, sada se sve cešce javlja kvar.

CITROEN XSARA – PROBLEM SA REZERVOAROM ?

Imam Citroen Xsaru 1.6i 1999.godina, presla je oko 125000km. Imam jedan problem sa citroenom, naime, kada izlazim iz desne krivine auto gubi gas i nakon 3-4 sekunde ponovo se normalizuje. Znaci kad god se auto naginje na lijevu stranu to se desava, na primjer kada ga parkiram nagnutog na lijevu stranu ne mogu ga uopce upaliti poslije.Naravno u tom slucaju kazaljka za gorivo pokazuje najniži nivo iako ima u njemu prilicno dovoljno goriva.
Još jedan problem, pri brzini od tacno 80km/h cujem neko zujanje iz motora slicno onom zvuku kada je ležaj na tocku dao sve od sebe, ali mislim da nije to.

NISSAN QASHQAI – TRESE NA PLINU

u Nissan Qashqai benzinac 1.6 sam ugradio plinsku instalaciju. Posljednji plinski servis obavio sam prije nekih 10.000 km kada su promijenjene plinske dizne uslijed istog problema o kojem vam i sad pišem.
Primjetio sam kako se auto osjetno trese kada npr. stojim na semaforu (mjenjac je u leru). Pri tome je ukljucen pogon na plinsko gorivo. Brine me što je problem s istim simptomima vec jednom (privremeno) otklonjen promijenom plinskih dizni (nakon što su prešle manje od 40.000 km) nakon cega je sve savršeno funkcioniralo neka dva tjedna. Motor je nakon dva tjedna postao i nešto bucniji. S obzirom na navedeno moj dojam je da zamjena plinskih dizni ne predstavlja pravo rješenje te vas molim za savjet kako ga otkloniti.

BMW 528 i – GASI SE ILI TROKIRA

Gospodine Meic, imam problem sa BMW 528i koji je na plin (LOVATO, direktni na injektore). Radio je normalno do nedugo kada su se poceli javljati problemi. U leru se gasi ili trokira ili radi samo, po zvuku, na 4 ili 5 cilindara. To se dogada kad je motor hladan. Treba mu oko 15 km kad je potpuno ugrijan da u vožnji radi potpuno normalno, ali svejedno kad se dode do semafora i pritisne kvacilo onda se ugasi ili jako trokira tako da moram odmah prebaciti rucno na benzin.
Bio je na "cišcenju" kod ovlaštenog servisa. Tada je radio skoro pa normalno tjedan dana i onda ponovo u leru se gasi, a sad opet i trokira...
Da li po Vašem mišljenju je problem samo u prljavom plinu ili ipak može biti u neispravnom nekom dijelu vezano uz plinski uredaj? Imam osjecaj da mi serviser mulja, sigurno je neki dio neispravan, a ne želi ga promjeniti u svojem trošku. Imam još 4 prijatelja koji isto voze na plin, ali nemaju tih problema.
Molio bih Vas da po ovome što sam napisao da ugrubo postavite dijagnozu, koji dio da možda navedem kao neispravan kod servisera (da imam barem neki argument).

PEUGEOT 307 – FAP FILTER

Kupio sam Peugeot 307 2.0 HDI 2001g.
od prodavaca sam dobio racun za prociscavanje FAP sistema koji je napravljen prije par mjeseci i ima garanciju na 100000 predjeni kilometara , medjutim u dnu racuna sitnim slovima pise da auto ne posjeduje FAP filter i da je potrebno nabaviti rabljeni da bi sistem funkcionisao, racun glasi na 680 KM(usluga prociscavanja).
Da li je moguce da auto nema taj filter i jeli to uredu? Da li moze biti kakvi posljedica i sta bi trebao da uradim?

VW GOLF III – PODRHTAVA NA LERU

Poštovani, prvo svaka cast za forum. Ovako imam Golfa 3 gt 1.6 74kw 1996.god 196tkm problemi su sa podrhtavanjem motora na leru i na benzin i na plin (jace), bio kod majstora on kaže da je struja i dokaže i vidim (u mraku) stvarno jedan kabel probija. Pošto je sve dotrajalo kupio sam bobinu, kapu, rotor i kablove. Sve promijenjeno i problem isti. Ler gas normalan i prije i nakon promijene paljenja, takoder je promijenjena i gas klapna. Spojen na dijagnostiku i ne pokazuje nikakvu grešku. Inace auto mi se zna nekad sam ugasit na semaforu kao da sam ga sam ugasio i ponovo ga upalim i sve ok par dana pa opet nije pravilo kad i nekad cukne tijekom vožnje. Svijecice mijenjane prije 6tkm. Sva crijeva u redu, ne troši ni ulje ni vodu. Bio bih vam zahvalan na odgovoru jer sam vec uložio toliko truda, vremena i novca a motor isti.