AUDI A4 – PROBLEM SA BRISACIMA

Vozim Audi A3 iz 2003. godine i od 6.mjeseca kad sam ga pocela voziti imam povremeni problem s brisacima (sada vec sve cešci) te Vas molim za savjet. Prilikom pomicanja rucice za startanje brisaca oni ili ostanu "mrtvi hladni" (uopce ne reagiraju) ili se vrlo teško pomjere za 5-7 cm i stanu sve dok ih rucno ne prodrmam. U trenutku kada uhvate ritam oni rade bez problema na sve tri brzine. Bitno je napomenuti da postoje i situacije kada prilikom startanja krenu najnormalnije, bez ikakvog problema, nema pravila jer jedan dan krenu pa kad za par sati idem opet negdje nece da rade. Potražila sam savjet kod nekoliko elektricara i naravno da kad god bi došla do njih brisaci krenu najnormalnije i svi se cude mom problemu. Kažu da im dodem u trenutku kad brisaci ne žele krenuti ali mi je malo teško to izvesti jer su vrlo nepredvidljivi. Nekako mi se cini da najcešce nece krenuti sami kada su najpotrebniji odnosno kada kiša pada, ali ni to nije pravilo. Dobila sam informaciju da novi motoric košta nekih 800 kuna, ali mi svi govore da to nije klasicno 'ponašanje' da je isti 'otišao'. Da bi se do motorica došlo potrebno je skinuti brisace i cijelu plastiku naprijed, a voljela bi prije nego mi netko pocne 'rovariti' po autu cuti mišljenje strucne osobe koja je možda vidjela ili cula za takav problem pa da se znam postaviti kod rješavanja problema. Danas mi je jedan elektricar rekao da on to ne bi mijenjao jer da brisaci rade super...baš krasno...samo ih svaki drugi dan pokrecem rucno. Molim Vas da mi pomognete ako imate kakvu ideju što bi moglo biti u pitanju, da li je moguce da negdje ude voda pa motoric nema snage pokrenuti brisace?

OPCI SAVJETI – DVOMASENI ZAMAŠNJAK

Molio bih Vas ako bi mi mogli malo više reci o dvomasenom zamašnjaku, kakav je to zamašnjak i u cemu je razlika s obzirom na klasicni, jer sam cuo da je bilo problema s njima na nekim tipovima vozila (ako mi možete reci kojim), da mi kažete razloge zbog kojih se isti kvare, i koji su najcešci simptomi kada oni odu.

OPEL CALIBRA – SERVO VOLAN

Imam jedno pitanje, a tice se servo volana.
Kada je kiša, ili nakon pranja automobila, servo cvili, te djelomicno se blokira volan, odnosno teže se okrece, i to se dogada samo po kišnom vremenu. Kad je suho, volan zacvili izrazito rijetko i to samo onda kada se namota do kraja.Radi se Opel Calibri, 91god, 110kw. Ljetos je zamijenjeno svo remenje, pa tako i od serva.

VW GOLF IV – OTEŽANO ŠALTANJE U DRUGU

Postovani,surfajuci na internetu slucajno sam naišao na Vaš web-site i mogu Vam reci da ste fantasticni, a vidim iz komentara drugih posjetilaca Vaše stranice da su korisnici Vaših savjeta izuzetno zadovoljni. Pišem Vam iz Kaknja, BiH i imam par pitanja za Vas. Bit cu Vam zahvalan na odgovorima.
1. Vec 3 (tri) godine posjedujem Golf IV, 1.9 TDI (66 kW), godište 1999. Inace mi je sve prilicno dobro funkcionisalo do prije 2-3 mjeseca kada sam osjetio probleme kod promjene u drugu brzinu. Naime, otežana je izmjena brzine, a s tim da se nikada ne osjeti krcanje mjenjaca. Ovo se obicno javlja kada je auto stajalo, bez obzira da li je toplo ili hladno vrijeme, i traje nekih 20-tak minuta vožnje, nakon cega mjenjac funkcioniše normalno. Jednostavno u tim uslovima moram s posebnom pažnjom i otežano mijenjati u drugu brzinu. Interesuje me da li se radi o "sitnijem" problemu ili je problem teže prirode. To Vas pitam iz razloga toga što ako odem kod ovlaštenog servisa oni ce mi reci da moram mijenjati puno toga, pa možda cak i komplet mjenjac, a da isti i ne pogledaju. A zadnje iskustvo kod njih mi kaže da oni u suštini i ne obracaju pažnju na fizicka lica koja im dodu na servis vozila, jer više ih interesuju državne institucije i pravna lica koja imaju veci broj vozila i preko kojih zarade ogromne svote novca, tako da im mi "obicni ljudi" nismo ni interesantni.
2. Interesuje me da li se filter goriva na istom vozilu mora mijenjati svakih 10.000 km.
3. Takoder me interesuje Ford Fiesta (1.4 TDCI, 2003. godište) koju ima moj brat prešla je 150.000 km. Prvi veliki servis (izmjena zupcastog remena, španera, vodene pumpe itd.) izvršena je po preporuci proizvodaca nakon predenih 120.000 km. Interesuje me nakon koliko predenih km je potrebno uraditi slijedeci veliki servis.

VW PASSAT 1,8-T – REDOVITO SERVISIRATI

Upravo sam spletom okolnosti ( neželjeno - poslovna kompenzacija by croatia ) postao vlasnikom vw passata 1.8 T iz 1999.g.
Mislim se,vw pa benzinac,prešao 190000 km šta cu s njim.Prodati i gotovo.
Medutim, nakon što sam ga pregledao i odvozio ostao sam puff.Motor cist,ništa se ne cuje sa prednjeg trapa,izvrsno vuce i drži cestu,
ima covjek osjecaj da je sad iz tvornice izašao.Sva elektronika radi normalno,full oprema,jednostavno dobar.Kupljen je kod ovlaštenog prodavaca 1999. u Rijeci i redovito servisiran kod istog do cca 150-160000 km.Nakon toga, zbog finansijskih problema vlasnika auto je servisiran (provjerio sam) u manjoj radionici.Promjena ulja redovita,kocnice,diskovi i gume promjenjene na 180000 km.
Ne znam za vodenu pumpu,znam samo da je od vitalnijih dijelova promijenjen zubcasti remen na 120000 km.Da ne duljim, nikad nisam vozio vw,ali odlucio sam ga zadržati i dovesti u top stanje,moje pitanje glasi :
Obzirom da nemam 100% pouzdanog mehanicara, što mi Vi savjetujete da obratim pažnju,odnosno što bi moglo biti kriticno na ovom motoru.Preci cu 4-5000 km u 12.-om mjesecu, a ne želim ostati negdje na cesti.I koliko bi me to moglo koštati ; npr.zubcasti,pumpa vode i sl.,jedan solidan servis.

MERCEDES A KLASSA – VODA U ULJU

Imam Mercedes A klasu 160 elegance, 2000.godina, kupio je prije par dana - kod izmjene ulja rekli mi da ima vode u ulju (kod 120.000 zadnji put promijenjeno sada ima 131.000) - inace, prijašnja vlasnica je "malo" vozila auto (kratke relacije) i procitao sam da se moze stvoriti kondenzacija zbog takvog nacina vožnje - ulje je bilo crno, malo "majoneze" (bijela smjesa) - na šipki od ulja nije bilo te smjese nego na cepu i u grlu.No, sada kada smo promijenili sve novo ulje nema više "majoneze" i ulje ima lijepu boju.Receno mi da sada u servisu da vozim više kilometara da vidim da li ce se pojaviti opet - nisam htio da se motor vadi i provjerava nego bi volio ipak da vidim da nije stvar u kondenzaciji.Auto ide odlicno,motor tih, vuce super, nema pregrijavanja i slicno - prezadovoljan sam nego me samo malo brine ta voda - da nije ta kondenzacija ili brtva. Vaša iskustva, savjeti ? Kako ispitati stvar i slicno..