FIAT PUNTO – ZAMAGLJIVANJE VJETROBRANSKOG STAKLA

Imam problem kod Fiat Punta 98' god zamagli mi staklo na prednjoj sofersajbi kada je kisa ili snijeg , zaci samo na strani ispred vozaca , radijator , tj. grijac nije jer sam ga promijenio ocistio sve vodove toplog-hladnog zraka do sofersajbe i vise neznam sta da probam

ALFA 156 – PROBLEMI NAKON SERVISA

Poštovani ,molio bih Vas za pomoc oko jedne stvari, naime nakon promjene kompletnih remenja,natezaca i vod.pumpe na mojoj Alfi
156 "04-2.4 JTD auto dimi i slabije vuce,a ispod haube se osjeti užasan smrad kao iz ispuha,koji ulazi u auto kad upalim klimu,a i van oko auta se osjeti.Odmah nakon servisa pregorio mi je i jedan grijac,da li to sve skupa ima nekakve veze i koji je razlog tome.Išao sam nazad kod majstora,oni se prave englezi.
Molim Vas hitnu pomoc i unaprijed zahvaljujem,a obzirom da je prije servisa auto bio normalan i nije dimio.

MERCEDES, GRAND CHEROKEE – PITANJA MEHANICARA

Pozdrav! Ideja sa sajtom vam je odlicna,tek sam ju pronasao i vjerovatno cu ju koristiti jer sam mehanicar!
Imam problem sa svoji mercedesom E-klasa W-210 2,2cdi 85kw.01god.radio sam cip tuning sa Galetom,u toku procesa program Galeto se potpuno izbacio poslije tog vise nemoze ni da vergla! Ni Galeto ni diagnostika Racunarom ne moze vise da uspostavi komunikaciju sa motornom elektronikom!Znam da je memorija izbrisana ali kako da ju ponovo upisem ili flesujem?Radio sam sa ne provjerenim fajlovima pa predpostavljam da je to uzrok.
I jos jedno pitanje takodje za mog Grand Cherokee 5,2 V-8 155kw.96god.
Na njemu je ugradjen je sekvent-plin,prije 9 mjeseci sam ga servisirao(filtere i membrane na isparivacu)od tad sam napravio 6000 hiljada km.nekako je i bilo ok dok je vrijeme toplo ali sada kad ga upalim hladnog i kad se malo zagrije i automatski prebaci na plin obavezno se gasi ili jos gore kad je i vruc pa ga upalim i odmah usaltam u D ili R(automat je)drzim na kocnici ili lagano krecem(u tim momentima pri automatskom prebacivanju na plin) bez gasa OBAVEZNO SE GASI!Takodje na vecim obrtajima od tri ipo do cetiri ipo hiljade(kako
kad) kao da pocne da trokira ne prima gas(nekad na nekoj srednjoj temperaturi motora povuce kao lud)a na leru obavezno gas varira od 400 do 1200 obrtaja.Na benzinu radi i vozi bez najmanje greske! Imam par poznanika koji takodje voze na plin i automatike ali nemaju nikakvih problema,cak nisu ni servisirali po par godina!

HYUNDAI SONATA – NAPRAVITI KVALITETAN SERVIS

Nabavio sam rabljenu sonatu 2.0 dohc, 144ks, godište 2006 sa nepunih 40tkm. Auto je vožen na plin, ali prijašnji vlasnik ga je izvadio. Pocetni pokazatelji pri vožnji na benzin su gradska potrošnja od 16.5-17 l/100km i povremeni nemiran rad na "leru". Snaga mi se ne cini previše upitnom, ali teško mi je procijeniti buduci da sam naviknut na 1.9TDi. Eko test je ispravan (doduše, tehnicki je napravio dealer, pa je moguce ... hm....). Nacitao sam se o zacepljenim diznama benzina pri upotrebi plina, pa Vas molim za mišljenje, kao i za opcenito mišljenje/savjet što bih sve trebao poduzeti kao prevenciju, buduci da ne kanim ponovo ugradivati plin. Takoder, planiram kompletan servis, pa me zanima koje ulje upotrijebiti, buduci da ne raspolažem podatcima o dosadašnjem korištenom ulju (servisnu, naravno, nema). Upute predlažu egzotiku tipa 5W20 ili malo manju egzotiku 10W30 (i još neke sa nulom ispred W). Buduci da napravim 12-13 tkm godišnje, takav interval izmjene bi mi odgovarao. Molim Vas za malo podrobnije objašnjenje o odabiru ulja, a kako su mi u ženin accent 1.5 ovlašteni natocili ulje koje se naglašeno "ne preporucuje" u uputama (umjesto 10w40 ili 10w30 stavili su 5W40, pa je trošio 1l/1000km), odlucio sam "puhati na hladno" glede ulja.

CITROEN AX – GUBI VODU

Imam Citroen AX, 91', diesel, 1,4, gubi vodu iz rashladnog sistema te zasvijetli lampica za nivo vode u hladnjaku. Na preporuku mehanicara dao sam ugraditi novu glavu motora. Medutim nema rezultata. Mjerili smo pritisak tekucine iznosi ispod 1 bara.. Dali je problem u ispuštanju zraka iz sistema. Cuo sam da neki mehanicari koriste ekspanzionu posudu koju spoje na cep hladnjaka i preko nje pune sistem tekucinom. Naime kada poslije vožnje ugasim motor iz hladnjaka preko cepa iscuri odredena kolicina tekušine. Što se u mom slucaju da napraviti.

VW GOLF II TD, INTERCOOLER – TROŠI ULJE

Decki svaka pohvala na stranici stvarno je korisna!
e sad posjedujem golfa mk2 td sa intercoolerom.prije kupnje auto je stajao 6 mjeseci.Zatim sam promijenio ulje-champion 10w40 i filtre goriva,ulja i zraka.auto mi troši dosta ulja: oko 5l/1000km.Dimi crno kad se stisne a ovak sivkasto.
Pali s prve.Kad se upali cuje se da se turbo zavrtio ali ga u vožnji ne osjecam.Nemam njegov turbo(onaj s vodenim hladenjem)nego obican kakav je na gtd-u bez ic-a Probao sam osovinicu turba i nema lufa ko da je nova.Jel može nešto drugo biti s turbom ili su karike ili nekaj trece?