MERCEDES 200-D – NAMJEŠTANJE VISOKOTLACNE PUMPE

Postovani gospodine ja imam jedno pitanje, skinuo sam disel pumpu sa mercedesa 200d 124 –godina proizvodnje 1990, i nikako ne mogu daje namestim da auto upali, jednimi pricaju da treba da pumpu namestim na 15% posle OT drugi kazu da treba pre OT 15% ja vise nisam pametan kako daje namestim ako mozete dami objasnite kako tacno da je namestim i koim redosledom puno vam se zahvaljujem u napred.

OPEL ZAFIRA – POTROŠNJA ULJA

Prvo pohvale, Vasa volja da pomazete na ovaj nacin zbilja me zadivljuje. Moj problem je potrosnja ulja od 0,9-1,0 l/1000 km (motor Z16XE). Auto je kupljeno s 93000 stvarnih km i ima 5+ garanciju u PSC Dalmacija (gdje ga je redovito servisirao prvi vlasnik, a nastavio i ja). Na 102000 ugradjen je Landi Renzo Omegas plin, isto u PSC Dalmacija. Sada je na satu 123000 km. U servisu sam se zalio na potrosnju i pregledali su samo da ne gubi ulje uokolo motora, a za cilindre i ventile su mi rekli da ne mogu nista bez otvaranja. Znam da ima neko ispitivanje dihtanja na komprimirani zrak, ali su rekli da oni to nemaju i da je zbog hidraulike to na mom motoru neizvedivo. Kompresiju nisu mjerili uz objasnjenje da ako pusta samo uljni prsten, a ne kompresioni, podatak o kompresiji nam nece puno znaciti (auto vuce odlicno). Kako mjesecno predjem 1500-2000 km trosak za ulje mi je velik (OMV 5W40 stavljaju u servisu). Sto da radim, da otvaram motor i koliko bi to doslo? Da li je ovo boljka ovih motora, kakva su vasa iskustva? (Jedan je sa istom Zafirom i manje kilometara vozio kroz "kale" za mnom i kad sam se zaustavio izasao i prvo pitao "Koliko ti trosi ulja?"!! Drugome je cak zaribala jer nije kontrolirao i doljevao ulje!) Moze li mi ovo ulje zeznuti katalizator? Jos nesto: otkad je ugradjen plin upali se lampica motora sa munjom (u uputama elektronika motora) i ne da se ugasit bez reseta u servisu. Tamo pak pise neefikasnost katalizatora. Objasnili su mi da je to zbog toga sto je plin cistiji pa "zbuni" katalizator. Procitao sam na forumima da se to dogadja i novim Zafirama sa plinom. Kad se lamica ugasi u servisu moze se voziti oko 1-1,5 mj i opet se upali. Sad je vise ne resetiram jer auto radi i vozi sasvim normalno, a nije se palila prije ugradnje plina. Ipak muci me da to nije zbog viska ulja u ispuhu (znam da visak goriva unistava katalizator, a sto je s uljem).

OPCI SAVJETI – ULJE U RASHLADNOJ TEKUCINI

Nakon uredenja glave motora i razvodnog sistema auta, problema sa miješanjem ulja i vode nakon toga, otkrivanja uzroka miješanja ulja i vode i konacno, ponovnog cišcenja sistema (motor je pušten da radi na ulju koje je poslije opet zamijenjeno novim, a rashladni sistem sa vodom koja je zamijenjena novom vodom+ konc. antifriz) auto radi tiho i vuce dobro ali još uvijek ima ulja u rashladnoj tekucini- dobio sam info da je to zbog nedavnog miješanja, i da se ne može sve ocistiti i da to nije problem za normalno funkcioniranje.
Da li je sada u redu voziti na rashladnoj tekucini sa primjesama ulja?
Mogu li se ošteti cijevi koje provode tekucinu ili sam hladnjak?
Ako mislite da treba cistiti, kako je najbolje ocistiti preostalo ulje, buduci da je na vodi radio u servisu, a ipak je ostalo ulja?
Takoder, cijev koja ide niz desni kotac i ispušta višak vode iz posude svako malo ispusti nešto vode( auto je servisran prije par dana), a pošto je vode+antifriz taman koliko treba, do preporucene min. oznake u samoj posudi, da li voda izlazi zbog zasicenosti uljem ili je to normalno?
Nemam više živaca ništa na njemu servisirati, ali ako mislite da treba, molim vas za upute.

DAEWOO KALOS – MOKRI TEPISI

Imam Kalos 1.4i i neki dan (utorak) sam primjetio da su mi tepisi kod suvozaca i iza mokri. Bila je jaka kisa pa sam mislio da je od toga. Sve sam osusio. U subotu sam ponovno vozio auto te sam u nedjelju ujutro opet primjetio da su tepisi vlazni. Kise nije bilo tih dana. Prilikom jucerasnje voznje klima nije bila ukljucena (niti grijanje)- ako Vam ta informacija moze ikako pomoci....

FORD MONDEO – ZVUK IZ MJENJACA

Posjedujem Ford Mondeo..2001 god benzin,2.0,.. 107 kw...Imam slijedeci problem..na leru se sa donje strane motora zajedno sa radom motora cuje lupkanje,koje prestaje nakon sto se pritisne papucica kvacila...to lupkkanje je malo jaceg intenziteta i moze se lako cuti...Inace,nema nikakvih problema pri prebacivanju brzina niti se cuje to isto lupkanje u toku voznje...Vozio sam vozilo u ovlasteni servis,tamo su mi rekli da je vjerovatno u pitanju plivajuci zamajac,mada su spomenuli da je moguce da je u pitanju i neki spaner..Nakon toga sam se raspitivao kod jednog uvoznika o cijeni plivajuceg zamajca,i na moje cudjenje isti mi je rekao da moje auto posto je benzin ima obicni a ne plivajuci zamajac koji je komad zeljeza i uopste se ne mijenja...Sada sam u velikoj nedoumici..neko tu definitivno nije u pravu..Pa vas molim da mi odgovorite da li ovaj tip motora ima plivajuci zamajac,kao i na sta biste vi jos posumnjali na osnovu navedenog...Napominjem da u istom servisu kompjuterska dijegnostika nije pokazala nikakav problem..

LANCIA KAPPA – DAVAC IMPULSA

Imam problem i bio bih zahvalan na pomoci ako možete. Imam Lanciu Kappu 95 godište i iz nekog razloga mi brzinomjer ne reagira tj. Ne prikazuje kojom se brzinom auto krece. Bio bih zahvalana ako bi ste mi mogli objasnit gdje nalazi senzor brzinomjera kako bih mogao to popravit. I bilo bi super ako biste imali sliku tog uredaja i prikljucka za kojeg mislite da je kvar.