RENAULT CLIO – ZAMJENA ANTIFRIZA

Buduci da se približavaju hladniji dani svakako bi trebalo provjeriti i po potrebi zamijeniti rashladnu tekucinu. Vjerujem da nije problem to uciniti po principu "uradi sam" na cliu 1.2 2003 god. te vas molim za objašnjenje koje cijevi je potrebno skinuti odnosno redoslijed odpajanja cijevi kako bi cijelokupna tekucina izašla iz sistema.
Da li je potrebno odzracivati nekako prilikom nadolijevanja nove tekucine?

RENAULT VEL SATIS – IZBACUJE ULJE

Posedujem Renault Vel Satis 2004godiste, 2.2dci motor. Pre nekoliko dana poceo je da mi pusta ulje, mislio sam da je na dihtungu poklopca glave motora ali nije, svo ulje je izbacio na iber lauf, mnogo mi kazu da je motor tropa, a presao je samo 120000km, merena je i kompresija i sve je ok. a ulje izbacuje kao nenormalno.Pa ako moze mala pomoc oko toga, ako ste ima mozda takav slucaj.

MERCEDES 190 – HIDRAULICNA GLAVA K-JETRONIC-a

Mercedes 190 e sa k glave nema pritiska goriva na dizne, vec smoje rastavljali jer smo imali dvije u rashodu, gumice su citave itd recimo da je dobro sastavljena naravno dijelovi ukljucujuci el ventil su po broju.izvod sa glave na dio za povrat goriva ne znam kako se zove ali iz njega izlazi pritisak zraka. izvod koji ide nazad na k glavu u dio u kojem se nalazi klip sa 4 mlaznice koje bacaji dalje na izvode koji idu na dizne smo mjenjali i proradio je ali kad se ugasio vise nije htio.sa tog dijela dolazi gorivo natragna k glavu u pomenuti dio sa mlaznicama.da li je problem da j e nedovljan pritisak goriva sa tog dijela na k glavu .problem je kompleksan naravno trebalo bi pregledati citav sistem tj majstor poput vas.zaboravit napomenuti da je pumpa goriva nova iz njemacke ida je tako radilo skoro godinu.ako moze neki savjet li primjer iz vaseg iskustva.

PEUGEOT 306 – SERVO PUMPA ZUJI

Do Vas sam došao po preporuci na forumu. Vozim P-306 1.4. Imam dva osnovna problema sa svojom 306-icom.
Naime, pri skretanju, na malim brzinama i bez kocenja, a nekad i na ravnom, cuje se neko cviljenje kao da negdje treba našpricati WD-a. Bio sam u nekoliko servisa, pretpostavka je bila da ima veze s kocnicama (koje takoder cvile!!!), ali nitko mi nije znao tocnije ni pretpostaviti problem pa lijepo molim, ako imate iskustva sa slicnim problemima...
Druga stvar je servo pumpa koja zuji pri okretanju volana, servo radi dobro, ali se cuje kao da se auto muci. Kažu u servisu da je to ok sve dok pumpa ne curi, da se to ne može popravljati i da treba zamijeniti pumpu. Prema iskustvu jednog mojeg kolege, možda je samo u pitanju ulje ili takvo što, ali potencijalnu procjenu problema ipak bih prepustio Vama. Barem ovako na slijepo. Hvala Vam na trudu!

PEUGEOT 305 – ZAMJENJEN MOTOR, ALI…..

Postovani g. meic, javljam se prvi put sa za mene preteskim problemom: dotrajali motor peugeota305 iz '86.g. zamijenio sam novijim peugeota205 iz '95. Isprva ja dobro radio, imao snage, sve ok. Put na more pokazao je da bas i nije sve ok. Trokiranje, dim nedefinirane boje, gubitak snage, gasenje, u konacnici iskre iz ispuha. Procurila je bosch pumpa. Zamjenio sam dizne (kod majstora koji ih je i postelao), filtere, i pumpu sa starog motora koja je bila ispravna(sam) ??. ponovno sve ok, ali ne zadugo. Opet se pojavljuju isti simptomi. Odvezem ga kod poznatog majstora s kojim sam relativno dobar, objasni mi problem (klip i piksa na polugi gasa cure),stelanje palenja, kontrola dizni i neke sitnice, te to i popravi. Ponovno sve super, nakon 1mj. Opet isti simptomi, ali ublazeni , sada mi se cini da je samo postelao smjesu tj. Pojacao da se problem manje vidi, a vidim to po potrosnji goriva koje je enormno poraslo. Dosli su hladniji dani, a simptomi se pojacavaju. Sada su to ovi simptomi: ujutro (a sada kada je hladan motor) upali odmah „iz prve“, ima nepravilan rad (zastajkuje, zacukuje) dok se zagrijava u leru, pritom ispusta oblacice dima pogotovo kada zacukne (to se dogada u pravilnim intervalima, za puni okret radilice), nekada mu je ler jaci, nekad slabiji sto vjerujem da je od neispravnog auto-coka. kada se ugrije nakon 5 min, vozi dobro 1-2 min, tada pocinje gusenje, u 90% slucajeva sam se ugasi jedanput, u 60% 2-put,itd. gasi se samo kada se stisne spojka. kada se pali treba ga verglati 5-8 sec pri cemu izbaci ogroman, nepojmljiv oblak dima nedefinirane boje (crna, smedja, bijela, plava). Nakon svega toga nastavlja raditi kao da se nista nije dogodilo, ima snagu, brzinu, mirnocu, i tako je dok se ne ohladi, a onda opet…