PEUGEOT 305 – ZAMJENJEN MOTOR, ALI…..
Postovani g. meic, javljam se prvi put sa za mene preteskim problemom: dotrajali motor peugeota305 iz '86.g. zamijenio sam novijim peugeota205 iz '95. Isprva ja dobro radio, imao snage, sve ok. Put na more pokazao je da bas i nije sve ok. Trokiranje, dim nedefinirane boje, gubitak snage, gasenje, u konacnici iskre iz ispuha. Procurila je bosch pumpa. Zamjenio sam dizne (kod majstora koji ih je i postelao), filtere, i pumpu sa starog motora koja je bila ispravna(sam) ??. ponovno sve ok, ali ne zadugo. Opet se pojavljuju isti simptomi. Odvezem ga kod poznatog majstora s kojim sam relativno dobar, objasni mi problem (klip i piksa na polugi gasa cure),stelanje palenja, kontrola dizni i neke sitnice, te to i popravi. Ponovno sve super, nakon 1mj. Opet isti simptomi, ali ublazeni , sada mi se cini da je samo postelao smjesu tj. Pojacao da se problem manje vidi, a vidim to po potrosnji goriva koje je enormno poraslo. Dosli su hladniji dani, a simptomi se pojacavaju. Sada su to ovi simptomi: ujutro (a sada kada je hladan motor) upali odmah „iz prve“, ima nepravilan rad (zastajkuje, zacukuje) dok se zagrijava u leru, pritom ispusta oblacice dima pogotovo kada zacukne (to se dogada u pravilnim intervalima, za puni okret radilice), nekada mu je ler jaci, nekad slabiji sto vjerujem da je od neispravnog auto-coka. kada se ugrije nakon 5 min, vozi dobro 1-2 min, tada pocinje gusenje, u 90% slucajeva sam se ugasi jedanput, u 60% 2-put,itd. gasi se samo kada se stisne spojka. kada se pali treba ga verglati 5-8 sec pri cemu izbaci ogroman, nepojmljiv oblak dima nedefinirane boje (crna, smedja, bijela, plava). Nakon svega toga nastavlja raditi kao da se nista nije dogodilo, ima snagu, brzinu, mirnocu, i tako je dok se ne ohladi, a onda opet…