RENAULT LAGUNA – NESTABILAN RAD
Toplo pozdravljam i hvalim svaki napor da bitne informacije približite nama, koji svoje motorce posmatramo bez, ili sa jako malo razumijevanja i znanosti. Nisam primjetio da ijedan portal (servis) pruža išta slicno, i smatram da bi se mnogi trebali ugledati upravo na vas.
Nakon dužeg pracenja vašeg sajta, usudio sam se da vam se obratim, jer nisam naišao na slican problem medu vašim redovima. Vozim renault laguna, '97 godište, benzinac. U glavnom sam vozio medugradske distance i nisam imao problema. Medutim, kako je supruga preuzela auto (dosta gradske vožnje) poceo je raditi veoma nestabilno. Naime, jednom je nivo goriva dosegao minimum, i tada je prvi put zaštucao. Od toga dana, kad god dosegne radnu temperaturu, (ugrije se) auto naglo gubi snagu, motor poprima zvuk nekakve kosilice za travu u sporom hodu, moram dodavati gas, jer se u leru gasi.. i posvuda se pocne osjecati jak miris nesagorjelog benzina.
Kada se ovo desi, moram ostaviti auto da se potpuno ohladi (kazaljka za temperaturu mora pasti skroz na minimum) da bih ga ponovo pokrenuo uz normalan rad motora.
Interesantno je da se taj problem dešava i po samom paljenju; na primjer: Upalim hladan auto (vozi sasvim normalno), parkiram se, ugasim auto. Po ponovnom paljenju javljaju se gore navedeni simptomi. Ponovo cekam da se ohladi...
Citajuci vašu rubriku, posumnjao sam na map i maf senzore, ali njihova ocitavanja u omima su u skladu sa vrijednostima koje propisuje prirucnik. Takoder su mi u ovlašcenom renaultovom servisu promijenili i stavili originalnu lambda sondu prije godinu dana, zbog slicnog problema koji sam onda imao. Da li je moguce da ponovo moram davati 150eura za istu ? Rekli su mi da se ona ne kvari cesto. Ili pak postoji nešto drugo što bi mogli biti uzrok ovome. Može li problem jednostavno biti u lošem gorivu ? I šta raditi u tom slucaju.