RENAULT LAGUNA – NESTABILAN RAD

Toplo pozdravljam i hvalim svaki napor da bitne informacije približite nama, koji svoje motorce posmatramo bez, ili sa jako malo razumijevanja i znanosti. Nisam primjetio da ijedan portal (servis) pruža išta slicno, i smatram da bi se mnogi trebali ugledati upravo na vas.
Nakon dužeg pracenja vašeg sajta, usudio sam se da vam se obratim, jer nisam naišao na slican problem medu vašim redovima. Vozim renault laguna, '97 godište, benzinac. U glavnom sam vozio medugradske distance i nisam imao problema. Medutim, kako je supruga preuzela auto (dosta gradske vožnje) poceo je raditi veoma nestabilno. Naime, jednom je nivo goriva dosegao minimum, i tada je prvi put zaštucao. Od toga dana, kad god dosegne radnu temperaturu, (ugrije se) auto naglo gubi snagu, motor poprima zvuk nekakve kosilice za travu u sporom hodu, moram dodavati gas, jer se u leru gasi.. i posvuda se pocne osjecati jak miris nesagorjelog benzina.
Kada se ovo desi, moram ostaviti auto da se potpuno ohladi (kazaljka za temperaturu mora pasti skroz na minimum) da bih ga ponovo pokrenuo uz normalan rad motora.
Interesantno je da se taj problem dešava i po samom paljenju; na primjer: Upalim hladan auto (vozi sasvim normalno), parkiram se, ugasim auto. Po ponovnom paljenju javljaju se gore navedeni simptomi. Ponovo cekam da se ohladi...
Citajuci vašu rubriku, posumnjao sam na map i maf senzore, ali njihova ocitavanja u omima su u skladu sa vrijednostima koje propisuje prirucnik. Takoder su mi u ovlašcenom renaultovom servisu promijenili i stavili originalnu lambda sondu prije godinu dana, zbog slicnog problema koji sam onda imao. Da li je moguce da ponovo moram davati 150eura za istu ? Rekli su mi da se ona ne kvari cesto. Ili pak postoji nešto drugo što bi mogli biti uzrok ovome. Može li problem jednostavno biti u lošem gorivu ? I šta raditi u tom slucaju.

PEUGEOT 307 – TEMPERATURA MOTORA,…….

Prvo sve pohvale za Vas trud i za najpreciznije odgovore u najkracem roku! Imam par pitanja i znam da su mi vasi odgovori pouzdani. Imam peugeota 307 2.0hdi 90ps, interesuje me koja je radna temperatura, nisam primjetio da je ikad dostigao 90 stepeni, poslije 5-6km dostigne temp.od oko 80 stepeni i to je sve..pa jeli tako treba ili mi termostat pravi kakav problem, pa ne postize visu?
I dali mogu provjeriti razinu ulja u mjenjacu i na koji nacin? Ponekad kada je hladan, tesko usaltam u prvu, kada se zagrije sve je Ok..
Imam jos jedan problem, koji mi je tesko objasniti heh, naime, desava mi se u toku voznje(ponekad) nesto u zadnjem dijelu zalupa kao da neko cekicem udara, cuje se par "udaraca" u toku voznju.. pa na sta bi trebao obratiti paznju...

AUDI 80 TD – ZAMJENA ZUPCASTOG REMENA

Cijenjeni majstore,ja sam umirovljenik tehnicar pa sam prisiljen sam održavati svoj stari i još uvijek dobar Audi 80 TD iz 1991.. Problemi koje želim riješiti su:
1. Nešto ronda na osovini volana kada se vrti na mjestu, servo radi i ima dosta ulja, inace se necuje u vožnji.
2. Rad bi promijeniti zupcasti remen ali bi trebao opis stavljanja u fazu ako mi fiksiranje remenica nebu išlo. Kako znati položaj klipa? Dali odmah sa zateznikom valja staviti novu vodenu pumpu? Koju remenicu moram skinuti (ili samo zatezac) da bi stavio remen?
3. Grijace sam uspio nakon tri sata rada promijeniti bez rastavljanja - to je bio posao operacije mandula kroz rit pincetom.

VW JETTA – RONDANJE U GETRIBI

Imam Jettu 2, 1.3 benzinac, sa 4 brzinskom getribom. Problem je sljedeci. Getriba radi ok, jedino se u leru, i kod vožnje tj. stalno (osim pod kuplungom) cujem rondanje u getribi. Zanima me što da napravim, dali ju zamijeniti ili se mogu još tako voziti bez opasnosti kvara.

VECTRA – OTEŽANO PUNJENJE REZERVOARA

Vozilo je Vectra c, 1.9 cdti, 2008 g. Zadnja 2 punjenja rezervoara javlja mi se problem da se pistolj za punjenje konstantno iskljucuje. Znaci cijelo vrijeme ga moram drzati i po malo sipati da bih napunio rezervoar. Kada rucku pritisnem do kraja, pistolj se odmah iskljuci, bez obzira sto je rezervoar prazan.

FORD FOCUS – CESTO PALJENJE VENTILATORA

Vlasnik sam ford focusa 1.4 2002g.(91 000km) Ovih dana kad je jutarnja temperatura oko 0 stupnjeva, vec nakon 5km normalne vožnje pale mi se oba 2 ventilatora hladnjaka. Pokazivac temperature na kontolnoj ploci pokazuje normalnu temperaturu. U posudi za rashladnu tekucinu nema znakova masnoce ni mjehurica CO2. Termostat je promjenjen u 7mjesecu a vodna pumpa po meni radi normalno jer grijanje kabine je dobro. Potrošnja ulja i vode je normalna! Još sam primjetio kad upalim motor cuje se preljevanje vode u sistemu!