VW GOLF III 1,9-D – MOMENTI PRITEZANJA

Najprije sve pohvale.
Auto je golf 3 1,9 D,1996.Na koliko kila se priteže glava motora,leteci ležajevi,i ležajevi radilice.Ako može baš u kilima ,i da mi objasnite,ekvivalent kili-odredeni stupnjevi stezanja.

MAZDA 323 – PALI KAKO PROHTIJE

posjedujem mazdu 323 lx 1.3 iz 1991g. i odnedavno imam problem. auto pali na zub ali ima par dana da zna ne upalit bez obzira koliko verglam. ostavim auto neko vrijeme i upali odmah.nema nikavog smisla kad ce upalit a kad nece, kad ce bacat iskru a kad ne.inace kad auto upali radi savršeno osim koji put malo povišenijeg minimuma ali mislim da to nije vezano za ovaj problem.inace mijenjao sam alternator a novi koji mi je dao autoelektricar nije imao mjesto gdje ubosti stopicu za žicu koja vodi prema karburatoru nisam najbolje zagledao ali mislim da je spojena na kutiju filtera zraka. ne znam ni ima li auto kakav kompjuter koji upravlja paljenjem ali mislim da ga nema. imate li ideju u cemu bi bio uzrok nekontroliranog ponašanja i da li ste ikada imali sl. slucaj?

VW GOLF III – TEŠKO PALI

Stranica vam je odlicna.Podsjeca me na "SAM" sa kojem se uvijek moglo nesto popraviti po principu "uradi sam". U ovim danasnjim automobilima ima previse elektronike,pa za svaki kvarcic mora se
na servis.
Imam Golfa 3 CL, 95.god., 1.6 cm3,75 KS i prevaljenih 178 000 km.
Problem nastaje za vlaznih dana (jesen,zima) kad moram dugotrajno verglati. Baterija je nova,svjecice nove,kablovi novi (silikonski BERU),razvodna kapa i razvodni prst isto novi,pumpa goriva nova.Sve sam to promijenio,sada nakon 3-4x verglanja upali,ali nije to to.
Cak i kad je dobro zagrijan ( dnevno napravim oko 300 km) motor radi nemirno. Obrtomjer varira izmedju 750 i 900 o/min.Vodu ne pije i nema emulzije na cepu. Moram jos i filter zraka promjeniti i ubaciti tekucinu za ciscenje injektora (monoinjektor). Sta bi mogao jos biti uzrok?
Sa ovim njmackim mehanicarima nema srece,samo znaju da zamjene i uvijek naprave pola posla tako da sljedeci put mogu jos da zarade.