ALFA 156 SELECT SPEED – U PRVOJ NECE DA KRENE
imam problem sa alfom 156 selespead.kada ubacim u prvu na tabli pokazuje prva brzina ali nece da krene.promjenio sa kompletan set kvacila i pumpu mjenjaca!ako mozete da mi date savjet bilo bi super
imam problem sa alfom 156 selespead.kada ubacim u prvu na tabli pokazuje prva brzina ali nece da krene.promjenio sa kompletan set kvacila i pumpu mjenjaca!ako mozete da mi date savjet bilo bi super
Najprije sve pohvale.
Auto je golf 3 1,9 D,1996.Na koliko kila se priteže glava motora,leteci ležajevi,i ležajevi radilice.Ako može baš u kilima ,i da mi objasnite,ekvivalent kili-odredeni stupnjevi stezanja.
posjedujem mazdu 323 lx 1.3 iz 1991g. i odnedavno imam problem. auto pali na zub ali ima par dana da zna ne upalit bez obzira koliko verglam. ostavim auto neko vrijeme i upali odmah.nema nikavog smisla kad ce upalit a kad nece, kad ce bacat iskru a kad ne.inace kad auto upali radi savršeno osim koji put malo povišenijeg minimuma ali mislim da to nije vezano za ovaj problem.inace mijenjao sam alternator a novi koji mi je dao autoelektricar nije imao mjesto gdje ubosti stopicu za žicu koja vodi prema karburatoru nisam najbolje zagledao ali mislim da je spojena na kutiju filtera zraka. ne znam ni ima li auto kakav kompjuter koji upravlja paljenjem ali mislim da ga nema. imate li ideju u cemu bi bio uzrok nekontroliranog ponašanja i da li ste ikada imali sl. slucaj?
Stranica vam je odlicna.Podsjeca me na "SAM" sa kojem se uvijek moglo nesto popraviti po principu "uradi sam". U ovim danasnjim automobilima ima previse elektronike,pa za svaki kvarcic mora se
na servis.
Imam Golfa 3 CL, 95.god., 1.6 cm3,75 KS i prevaljenih 178 000 km.
Problem nastaje za vlaznih dana (jesen,zima) kad moram dugotrajno verglati. Baterija je nova,svjecice nove,kablovi novi (silikonski BERU),razvodna kapa i razvodni prst isto novi,pumpa goriva nova.Sve sam to promijenio,sada nakon 3-4x verglanja upali,ali nije to to.
Cak i kad je dobro zagrijan ( dnevno napravim oko 300 km) motor radi nemirno. Obrtomjer varira izmedju 750 i 900 o/min.Vodu ne pije i nema emulzije na cepu. Moram jos i filter zraka promjeniti i ubaciti tekucinu za ciscenje injektora (monoinjektor). Sta bi mogao jos biti uzrok?
Sa ovim njmackim mehanicarima nema srece,samo znaju da zamjene i uvijek naprave pola posla tako da sljedeci put mogu jos da zarade.
Sto znaci norma Euro2? Da li to znaci da auto ima katalizator?
Kakva je razlika u katalizatorima novijih modela koji podlijezu normi Euro3 ili Euro4?
Da li je vožnja "Nive" u 5. "brzini" pri 60-70 km/h sa 2000-2250 okr./min. štetna?