RENAULT CLIO – KOCNICE

Na CLIU 2 2007 god.na desnoj zadnjoj strani rucna kocnica slabo drži.Poslje šmirglanja i cišcenja prašine neznatno se popravila.Dali se rucna štela i kako? auto ima predenih 38,000 km.Debljina feroda je oko 4mm.možete mi pomoci kako da naštelam rucnu sajlu i ako moram kako da promijenim pakne.

SKODA FELICIJA – VELIKA POTROŠNJA GORIVA

Dali ste mi savijet u vezi mog vozila (alfa romeo 156) na osnovu kojeg sam rijesio problem i jako sam Vam zahvalan :).
Sada bi mi trebao savijet u vezi bratove skode felicije.
Vozilo je 99g 1.3 karburator i u solidnom je stanju, medjutim problemi sa tim vozilom su sljedeci:Kada je motor hladan upali bez ikakvih problema ali kada je motor zagrijan mora se verglati malo duze da bi vozilo upalilo. Takodje vozilo trosi kao tenk 15l gradska voznja.
Radjeno je ciscenje karburatora mjenjanje nekakvih dihtunga (ne znam kojih), stelovanje... ali kada sam vozilo odvezao na tehnicki pregled emisija izduvnih gasova je bila povecana (za 99g je do 400 necega a pokazalo je 640).Takodje da napomenem da vozilo u slobodnom hodu masine radi sasvim normalno i kada se vozi nema trzaja ili nesto slicno, prima gas i vuce sasvim fino.Interesuje me sljedece:
da li je moguce da je uzrok loseg paljenja kada je motor zagrijan benzinska pumpa (imam osijecaj da treba neko vrijeme da navuce gorivo)?Kako mogu smanjiti potrosnju ili je to kod ovog vozila normalno da trosi 15l gradske voznje i da li je velika potrosnja razlog povecane emisije gasova?I posto se poprilicno cuje lanac motora da li je mozda on uzrok ovih nedostataka?.Nedavno su ventili takodje dostelovani ali predpostavljam da je to sve upitno sada jer predpostavljam da ventili mogu biti uzrok loseg paljenja i velike potrosnje) .Vozilo je preslo
110 000km.

CITROEN C-5 – LUPANJE U MOTORU

Iznenadio sam se kada sam vidio vašu rubriku sa odgovorima i pitanjima jer znam koliko truda i slobodnog vremena treba uložiti na odgovorima na cemu bi Vam se zahvalio unaprijed. Malo je ovakvih stranica pa cak i medu ovlaštenim servisima.
Moje pitanje je slijedece:Imam citroen C5 2002 godište, 2.0 HDi
Prošao je 80000 km. Prije 15-ak dana sam imao vibracije u motoru - nešto kao brujanje pri malom broju okretaja. I tek nekon što sam u servisu promjenio zupcasti i kanalni remen (sa svim pratecim dijelovima), buduci nismo mogli vidjeti o cemu se radi i radi cega je dolazilo do vibracija, vidjeli smo da dolazi do vibracija na kanalnom remenu i to na dijelu izmedu kompresora klime i alternatora. Dakle i nakon promjene vec navedenog vibracije su i dalje prisutne ali buduci znam odakle dolaze nekako sam sada miran. A i prestanu na vecem broju okretaja. Ovo sam naveo kako bi bila jasna povijest problema i možda se i tu prepozna problem koji cu tek opisati.
I tako sam prije dva dana u vožnji kroz grad odjednom zacuo lupanje u motoru. Došao sam kuci uz probleme. Motor je imao zvuk "kao traktor" i to poprilicno glasno, kao da jedan cilindar ne radi. Na auspuhu je jako dimio i izgubio je sigurno 40% snage. Pali bez problema ali se ne usudim voziti niti do servisa jer nisam siguran koji bi mogao biti problem. U prvi momenat je zvucalo kao da se ventili ne otvaraju na jednom cilindru ili cak kao da je problem na bregastoj osovini na letecim ležajevima. Danas sam provao upaliti i na displeju sam imao poruku ANTIPOLUTION FAULT. Serviser je došao na moj poziv da posluša i pretpostavlja da bi mogao biti problem sa brizgaljkom jer možda ubacuje previše goriva u jedan cilindar koje ne može sagorjeti i tako guši motor i izaziva neujednacen rad. Motor se pri radu jako ljulja i trese.Vec sutra cu odvesti vozilo vucnom službom u servis ali me ipak zanima Vaše mišljenje. Tu u Šibeniku nemamo ovlašteni servis, a i dok je bio, slicio je na sve samo ne na servis.
Ako bi bio problem sa brizgaljkama, koje su prilicno skupe kako sam cuo, što mi je ciniti? Servisirati jednu ili sve, kupiti kineske ili originalne? Ako se može ili isplati servisirati gdje to napraviti. Cuo sam da postoji jedna firma u Splitu koja to radi.
Naravno da bi me interesirao i odgovor ako imate iskustva i na pitanje zbog cega dolazi do vibracija koje sam opisao u prvom dijelu pisma!

VW POLO 1,6i – NE RADI SERVO URE?AJ VOLANA

radi se o polu 1.6i iz 98 g servo prestao radit sam od sebe remen ok, ulje ne curi nivo dobar sve suho nikakve znakove da nekaj ne štima nije davao jednostavno ugasio auto ispravan kasnije ga upalio i servovolan ne rad.još jedan problem auto super vuce ali u leru nemiran rad i nekad se ugasi cim malo dodam gas besprijekorno radi.

CITROEN C5 – KUPNJA RABLJENOG VOZILA

Slabo se razumijem u automobile,pa vas molim za savjet (inac(e živim u
bosni,livno)
Danas sam umalo kupio citroen c5 2,00 HDI 80KW (prešao 156 302 KM),godište 2002.god.
Otišao sam do poznanika majstora za citroene,koji mi je rekao da mu je otišao dihtung glave,neka crna gumena cijev je bila tvrda (inac(e ne smije biti),kada je odvrnuo c(ep sa posude gdje se sipa voda,ona je špricala vodu,nasuo je ponovo oko 1 litar vode,crna cijev nije bila tvrda,kada sam ga u leru jac(e turirao cijev je ponovo bila tvrda i iz posude za vodu su izlazili mjehuric'i vode,poznank kaže da je problem oko kompresije.isto tako mije rekao da je otišao i desni stabilizator.po njegovoj procjeni popravka dihtunga glave je oko 1000 KM (3600 kuna),stabilizator oko 25 KM (100 kuna).u dogovoru sa auto kuc'om koja prodaje taj auto,moj poznanik c'e otkloniti taj kvar,na njihov teret.inac(e dogovorena cijena auta je 10500 KM ( oko 38500 kuna). da li je pametno kupiti taj auto???

FORD FIESTA – BENZIN U KARTERU

Imam ford fiestu 1.1 ,1991,mk3 sa karburatorom bez centralne dizne znaci obican dvogrli karburator,problem je sledeci svakih 5 dana poveca se nivo ulja u motoru za oko 1 litar,menjo sam benzinsku pumpu dva puta oba puta sam novu stavio medjutim opet mesa zatim mi je receno da ako ode pumpa nece da pusta u motor nego na onu rupicu na pumpi. Zatim kazu da pusta na iglicu gde je plovak menjo sam 10 iglica I 10 lezista iglice I opet mesa ulje I benzin u cemu je problem iskrivio sam I plovak da pre zatvara I opet isto.zatim su mi rekli da uzmem providno crevo stavim na dovod zabelezim nivo I vidim da li se nivo goriva pomera a ono za dva sata nema goriva u crevu zar opet moze iglica da bude il karburator ima neka ostecenja koja mogu ovo uzrokovati,jer ove iglice i lezista iglica su skinuta sa auta koja su radila cak sam dve nove kupio nemoguce da ni jedna nevalja I membrane sam na njemu menjo vise ne znam sta da radim menjo sam ulje 10 puta za dva meseca haos pomagajte.