OPEL ASTRA – UGRADNJA PLINA
Zanima me cijena ugradnje auto plina u opel astru 1.4 16V (otto motor-4t, 2000. godina.Je li preporucljivo ugradivati auto plin na ovaj motor?
Zanima me cijena ugradnje auto plina u opel astru 1.4 16V (otto motor-4t, 2000. godina.Je li preporucljivo ugradivati auto plin na ovaj motor?
Poštovani gospodine Meic Vaš sajt zavreduje veliku pažnju, respekt i poštovanje zbog svega što radite. Danas ljudi ne mogu odvojiti malo slobodnog vremena da sa prijateljima kavu popiju a vi ste svoj dio slobodnog vremena posvetili za nas laike i odgovarate na naša pitanja. Štete je što su takvih ljudi rijetki i uglavnom daleko. Meni ste odgovorili na jedno moje pitanje i evo pojavio se opet problem gdje se mišljenje majstora mimoilaze. Imam audi CC dizel sa klasicnim motorom bez turbo punjaca. U poslednje vrijeme , par mjeseci na prvo jutarnje paljenje motor mi se malo treska(kao da radi na tri klipa) i nakon kratkog vremena se smiri i dalje radi normalno. Dolaskom hladnijeg vremena to treskanje i brbotanje se povecava i produžuje se vremenski. Sad mi treba desetak minuta da se smiri iako je cok povucen. Jedan majstor traži da se provjere dizne i boš pumpa.Drugi je prvo rekao da mi moment paljenja nije dobar i da treba pomjeriti pumpu,što je i uradeno ali efekat je skoro nikakav. Trece rešenje se nudi da skidam glavu motora jer ventili ne zatvaraju dobro pa tek onda da se šteluju.(u pitanju su plocice).Zaboravio sam da kažem da kad upalim tako na ladno auto izbacuje plavicasto bijeli dim sve dok se ne zagrije malo. Kasnije nema dima ili je onako garavo crn kad pritisnem naglo papucicu gasa. Nemam problma sa potrošnjom ulja. ni goriva. Ulje mijenjam svakih 5000 km redovno, a na svako drugo mijenjanje mijenjam filter. sa filterom saspem 4l i nema dosipanja do sledeceg mijenjanja.Ne ostane isti nivo na mjeracu ali je pri donjoj granici normale kod sledeceg mijenjanja.Potrošnja goriva je negdje oko 5l. Auto je u solidnom stanju ali sam ja izgleda malo spor vozac. Dosta vozim ali ja rijetko prelazim 80km na cas.U rijetkim slucajevima preticem i tad brzina bude nešto veca. Rekli su mi da sam ga zalijepio,zagušio pa da ventili ne zatvaraju. Ja vas molim bez obzira na opširno pitanje da mi odgovorite kojim redosledom da rešavam taj problem i je li moja vožnja uzrok tome.Ja neznam kako bi šta ja mogao i promijenuti što se tice vožnje sobzirom na ogranicenja na putevima kojih se držim kao slijep štapa.
Imam jedan problem sa ladom nivom??Na ladi je preskocio lanac distribucije te je savilo nekoliko ventila. Dakle, glava je razmontirana obradjena sa novim ventilima, vodilicama, gumicama te je kao takva montirana na auto. E sada se javlja problem stavljanja motora u fazu.. Oznaka na bregastoj i oznaka na radilici nikako se ne podudaraju . Ako namjestim bregastu na oznaku tada ne mogu radiilicu dobiti na oznaku (klip udari u ventil) fali 1.5 zub. A ukoliko namjestim radilicu na oznaku tada mi na bregastoj fali 4 zuba.Sto da ucinim, u cemu je problem?? Molim vas da mi pomognete to cudo staviti u fazu kako bi opet proradila!!
Vlasnik sam VW Lupa 2002 g. 1.0 AUC motor, 90 000km, imam problem što je na automobilu promjenjena vec 3 put lambda sonda(ima ih dvije) tj. Obje..zamjenjeni su kablovi za struju i svjecice, napravljena je cijela dijagnostika više puta ali problem se permanentno ponavlja. Pali se signalizacija, check engine, te kad se spoji na dijagnostiku javlja da je otišla lambda sonda...uz to pregledani su svi ostali senzori a ima ih brdo te je izmjenjen senzor temperature...molim pomoc!!!!!
S vremena na vrijeme procitam rubriku „Besplatni savjeti“ na Vašoj web stranici i moram priznati, s obzirom da moja struka nema veze s automobilima, da saznao dosta stvari koje prije nisam znao. Sad konkretno molim Vašu pomoc u vezi s vrstom goriva koju treba koristiti kod starijeg vozila.
Imam Alfettu iz 1982. koju vozim povremeno, onako iz gušta. Motor je klasicna mehanika s karburatorima (2.000 cm3/130 KS), aluminijski blok i glava, nema ni katalizator ni lambdu, ima malo kilometara i u odlicnom je stanju. Tvornica je predvidjela uporabu olovnog benzina od 98 oktana koji se više ne prodaje, a od raznih servisera i „servisera“ dobivam kontradiktorne savjete o tome i treba li u gorivo dodavati aditiv, pa cak i o tome treba li koristiti gorivo sa sumporom ili bez njega. Kakva bi bila Vaša preporuka?
Zamolio bih vas da mi objasnite postupak zamjene antifriza na vozilu ford mondeo 1,8 td i zamjenu termoprekidaca ,jer ponekad se ventilator pali i na maloj tepmeraturi