FIAT TIPO – LOŠE OBAVLJENI RADOVI

lijep pozdrav iz slunja,imam dva pitanja za vas.1.mozete li mi poslati shemu ufazivanja motora za fiat tipo 1.9 diesel i 2.brat mi ima audi 2000 godina 2.5tdi quatro motor mu je na novo slagan jer je auto bio razbijen i remen je preskocio i otisli su ventili,sve je novo stavljeno i auto je upalio i vozio oko 2000 km,i kada smo dosli u korenicu auto vise nije htjeo paliti,samo je verglao i bacao bijeli dim,nakon verglanja i to dosta dugoga auto je upalio i imao je cudan zvuk motora a normalno je vozio i imao je snagu,kada smo dosli kuci vise nije htjeo paliti pa vas zamoljavam ako mi mozete pomoci u tome problemu

TOYOTA HILUX – PROCJENA ŠTETE

Pretpostavimo da je ovo vozilo bilo na desnom boku u odvodnom kanalu pod kutem cca 45 stupnjeva, agregat upaljen i da je tom prilikom ušla povecana kolicina ulja u agregat, a samim time i u katalizator i ispušnu cijev.
Ako je i ušla, pod kojim je okolnostima mogla uci u kompresioni prostor i da li je tom prilikom moguce da dode do bilo kakvog oštecenja katalizatora i ispušnog lonca (cijevi).

SKODA FAVORIT – HLADNI START

Imam Skodu Favorti 91.g. Ujutro kad palim auto, pristisenm gas da se upali cok.Auto upali nakon 1sek verglanja u radi na max 500okr/min. Dok se auto zagirje popne se na cca 900okr/min i radi normalo. Klapna od coka se zatvara, ne kuzim gdje je problem??? Dali se nekako automatski cok moze regulirati da se prije klapna otvori ili je to nepromjenjivo?

FIAT TEMPRA – OŠTECENJA U MOTORU

Nakon otvaranja motora i analize stanja molim za Vaš komentar.
Mjerio sam promjere cilindara mikrometrom s tri izdanka i u odnosu na nominalnu mjeru od 86,40 mm ,promjeri su povecani za 0,05 do 0,07 mm na gornjoj zoni cilindara, a 0,03 mm u donjoj zoni.
Ovalnost sam utvrdio komparatorom s dva izdanka u dvije medusobno okomite osi i ona iznosi 0,02 mm.
Na drugom klipu pukao je gornji kompresioni prsten i cilindar je u toj zoni progorio a isto tako postoji oštecena zona pri vrhu cilindra dimenzije 10×12 mm , dubine 0,07 mm . Prema dnu cilindra proteže se trag paljenja ali bez mjerljive dubine oštecenja. Pod prstima se skoro ništa ne osjeca .(fotografije u prilogu)
Moj plan je zamjeniti ošteceni klip i i sve prstenove na svim klipovima .S obzirom na stanje drugog cilindra zanima me Vaše mišljenje o trajnosti ovakvog zahvata.

VW POLO 1,4 – PROBLEM ŠALTANJA

Da vam unapred zahvalim na velikom broju korisnih saveta koje dajete.
Imam Polo 1.4 TDI 2001.god. Problem mi je sa menjacem. Kada vracam iz 4 u 3 rucica menjaca kao da je blokirana, ne ispusta nikakav zvuk jednostavno kao da guram u zid.
A ako vracam sa medju gasom ulazi noramalno, isto tako ako ubacujem iz druge radi normalno.
Neko mi kaze da su to samo sinhroni, a neko da su jos neki zupcanici bezobrazno skupi. Sta mi je ciniti, menjati nesto moram,
Samo da li da kupim polovan menjac ili da popravljam ovaj.

PEUGEOT 406 – FAP FILTER ?

Zadnjih par mjeseci imam problem sa svojim Peugeotom 406 HDI 110KS, 2001. god. Problem se ocituje u tome što mi se varijabilna turbina ukljucuje puno kasnije no što je do tada (tek na cca 3.000 okretaja). Zanimljivo da je da se taj problem manifestira rijede u hladnijim danima. Od prije neki dan mi se pojavila i poruka o "anti-pollutation fault".
Malo sam pogleda na webu, koliko shvacam najbolje bi bilo otici na dijagnostiku i vidjeti tocno o kojem je tipu greške rijec. No, molio bih Vas da iz svog iskustva kažete što je najcešci uzrok ove poruke i potvrdu moje sumnje da je ona povezana s prvim dijelom problema (ukljucivanje turbine).