HYUNDAI SANTAFEE – PROBLEM INJEKTORA

Naime imam problem na CRDI motoru kod hyundai santafe 2002god.Menjao sam injektore 2 puta i svaki puta ne traju duze od mjesc dana.Bosch majstor kod kojeg sam nosio te injektore mi je rekao da je probleb kod cetvrtog injektora da ustvari svaki puta on strada jer je povecana kolicina ubrizgavanja goriva na cetvrtom cilindru(26),zanima me sta uopce odredjuje kolicinu ubrizgavanja goriva i dali se posebno odredjuje za svaki cilindar jer on veli da je na ostala 3 cilindra uredu, ne veca od 6(mislim kubika da je rekao)posto on nezna sta odredjuje kolicinu ubrizgavanja.Ja sam mijenjao:elektroniku motora,senzor broja okretaja radilice,mjerio kompresiju i sve se pokazalo urednim medju tim kad stavi injektore sa drugog santafea auto radi normalno.

CITROEN C4 RUNNER – TRESE VOLAN

Poštovanje gospodine Meicu i komplimenti Vašim stranicama! Imam novi Citroen C4 Runner motor 1,4, 95KS, kupljen u 7. mjesecu 2008.,garancija 3 godine.Napominjem da je tvornicki opremljen alu felgama i gumama 205/50ZR 17. Od prvog dana, bolje receno, od prvog izlaska na autoput volan trese. Prvi put to se pojavilo pri brzini izmedu 95-110 km/h. Isti dan odlazim kod prodavaca i ovlaštenog servisera. Dijagnoza prodavaca i servisera na moje cudenje, jer nijsu prošla dav dana od kupnje- nebalansirane gume! Servis balansira gume, probna vožnja po autoputu i volan ponovo vibrira sad kod brzine od 110-125 km/h. Ja ne budi lijen, odvedem isti dan auto u Autoantonio-Split na prebalansiranje. Utvrde rebalans na zadnjoj gumi oko 5g (ili o,5g ako sam zapamtio vrijednost). Uglavnom meštar kaže da tako mali debalans ne bi trebao stvarat probleme. Uštimaju (balansiraju)sve gume na nulu. Zamjene gume-one straga stave ih kao prednje i obratno. Ponovo na autoput, sad vibrira izmedu 125-130 km/h. Napominjem da su mi u Autoantoniju garantirali da im je dan ranije serviser baždario uredaje-strojeve za balansiranje.Odustanem od rješavanja problema, kao ne idem na autoput pa mi više volan ne vibrira. Nedavno u 8. mjesecu zbog preseljenja sina u Zagreb i opterecenja vozila stvarima napumpam po uputama proizvodaca prednje gume na 2,5 (uvijek isto bez obzira na opterecenje) a zadnje na 2,7 (bez opterecenja 2,2). Tad mi volan trese(vibrira) u rasponu brzine od 120 do 145km/h.Za dobit na živce ! Ja kao laik, više ne vjerujem da je problem u gumama-balansiranju ! Ako nisam u pravu, što bi moglo biti? Nešto oko volana, ovjesa? Pomagajte!

MAZDA PREMACY – SERVISIRANJE KLIME

Imam Mazdu Premacy - 2.0 DITD, 2001 godiste.Auto ima klimu ali ne automatsku.Molim Vas samo za jedan savjet treba li na neki nacin servisirat tu klimu ili eventualno mjenjat filter ako postoji.

OPEL VECTRA – GORI LAMPICA VOLANA

Imam probl.-na Opel Vectri C 1.8,2002. upalila mi se lampica sa znakom volana (Elektrohydraulische lenkung-tako stoji u uputama), vjer.je rijec o servo uredaju i to kada je auto bio na uzbrdici i posle se ugasila.Pretpostavljam da je rijec o nedostatku ulja u servu.Koje ulje da nalijem,i da li je moja pretpostavka ispravna(ATF, DEX.)? Ne postoji posuda u koju se nadosipa pa da li je moguca da se nadosipa u samu pumpu koja se nalazi ispod desnog prednjeg fara,tj.od tamo se cuje zujanje pri pomicanju volana desno ili lijevo?!Nisam primjetio curenje ulja na manžetama letve,auto ima oko 100 tkm i znam da je to Opelova boljka.

SKODA OCTAVIA – MONTAŽA GLAVE MOTORA

Imam škodu octaviu 1.6 55kw! 98g
Nakon odredenih problema sa motorom i potrošnjom ulja odlucio
sam problem riješit sam! ( najviše zbog recesije)
imam samo jedno pitanje!
Pri montaži glave motora znam da se šarafi zatežu sa
kilokljucem al neznam na koliko kg ga treba podesiti!
Nebi želio da sve sastavim i onda zeznem na kraju.
Znaci trebam savjet za zatezanje i dotezanje glave!

HYUNDAI ACCENT – HLADAN NE PRIMA GAS

Imam accent 1,5 iz 95god. Dok je hladan ne prima gas i gubi snagu. Takoder ima zvuk ko da radi na 3 cilindra.Cim se zagrije sve je normalno. ima normalan zvuk i normalno vuce.Izmjenjene su svijecice i kablovi. Neznam u cemu bi bio problem pa molim neku pomoc