OPEL ASTRA – LOKVA VODE

Prvi puta sam na vašim stranicama i jako sam impresioniran podacima koje dajete.Da ne duljim previše jer bi samo rekao što su vec i drugi rekli evo moga pitanja.
Opel Astra 1.7 dti,2003g,prilikom duže vožnje sa upaljenim klima uredajem pod suvozacevim nogama pojavljuje se lokva vode,inace klima normalno hladi i radi bez cudnih zvukova.Molim malu pomoc i unaprijed se zahvaljujem.

FORD FIESTA – TRZA

Poštovani gospodine Meicu, ponovno imam par pitanja, a na dosad na postavljena pitanja uvjek ste mi odgovorili.
Za pocetak živim u maloj sredini u Licko-Senjskoj županiji pa je malo ljudi kojima se mogu obratit za pomoc.
Imam FORD FIESTu 1.3 93.g Problem je u tome sto ponekad bilo da je hladna ili topla bilo na malim ili velikim okretajima zna za trzat (dusat) ali vrlo kratko pa onda za koji cas ponovno. Iz svog amaterskog iskustva mislim da bi to mogle bit svjecice, pa me zanima je li to kvar ili je kvar u karburatoru, ili je potrebno promjeniti lancanik i lanac distribucije.(možda malo cešce se dogadja rano u jutro kada je tu kod nas hladno, -možda vam s tim mogu malo pobliže docarat problem auta).
Hvala vam puno, a najviše zahvaljujem onom danu kada sam vas pronašao na internetu.

OPEL CORSA – KILOMETAR SAT

Prvo sve pohvale vasoj stranici.... :)))
E sada, posjedujem Opel Corsu 1.7D 99.godiste karavan, i imam problem sa kilometar satom-nekad radi odlicno a nekad se odjednom izgasi i nece da broji ni kilometre ni brzinu. Sat je sa brojcanikom. Mislim da nemam kilometar sajlu jer imam neki senzor na mjenjacu koji je ispravan provjeravao sam ga kod elektricara, al nikome nije jasno sta se desi pa nece da radi km/h sat... Pa sta VI mislite do cega bi moglo biti???

OPCI SAVJETI – GEOMETRIJA VOZILA

Poštovani gospodine Meic,
kako Vaši savjeti uvijek zlata vrijede, prije nego poduzmem nešto, molim Vas za savjet. Prije nekoliko dana nepažnjom sam udario prednjim lijevim kotacem o rubnik. primjetio sam odmah poslije udarca da volan više nije u centralnoj poziciji vec da je pomaknut za 20-tak stupnjeva u lijevo. odmah sam otišao na optiku te je majstor zakljucio da zatur kotaca nije više ispravan i da je kotac pomaknut za 2 milimetra unazad. prilagodio je kotace najbolje što je mogao i priopcio mi je da problem može biti u iskrivljenom amortizeru, vilici, ili rukavcu te da se jedino metodom eliminacije može riješiti problem. kako je meni nepojmljivo da se u ovo vrijeme razvijene tehnike i racunala problemi rješavaju mijenjanjem djelova pa dok ne otkrijemo kvar, da li mi možete savjetovati kako riješiti problem.

FORD ESCORT – POVECAN BROJ OKRETAJA

Redovno citam vase odgovore na postavljena pitanja, pa odlucih da i ja postavim nekoliko istih. Naime, posjedujem Ford Escort 1.8 TD iz 99. god.(150.000 km) i u zadnje vrijeme mi se desava da, nakon sto pritisnem kvacilo u voznji i pustim gas,desava se da gas (ne papucica) ostane na 1100-1200 o/min i to traje 1-2 sec i nakon toga spadne na normalan broj obrtaja za ler gas (900 o/min). Isto tako mi se desava da ukoliko u voznji drzim gas konstantno 2400 o/min-2500 o/min auto pocne trzati. To je posebno izrazeno u nizim stepenima prenosa, dok se u 5 brzini gotovo i ne primjeti.I, da, ukoliko ubrzavam bez zadrzavanja na na navedenim obrtajima na kojim trza, prelazak preko tih obrtaja prolazi bez posljedica. Da li moze biti u pitanju sajla gasa ili nosac motora ili ipak nesto trece?

CITROEN XSARA – BROJAC OKRETAJA MOTORA

Imam problem sa obrtomjerom, kad je vozilo hladno radi najnormalnije, kad se malo zagrije vrati se na nulu, najvjerovatnije da je u pitanju neki kontakt, ali ja ne znam gdje je to spojeno pa ako može mala pomoc od vas. Radi se o vozilu Citroen xsara 1.9 TD 1998 god.