DAIHATSU CHARADE – PROBLEMI NAKON POLUGENERALKE

imam Daihatsu Charade 1.0TD,
prilikom jedne vožnje pocela je sama ubrzavati i dizati okretaje, stisnuo sam kuplung i ugasio auto i tako "klizeci" stao. Kada sam ga nakon 2 sata pokušao opet upaliti auto je dimio jaki crni dim i nije mogao normalno raditi. Dva sata nakon toga opet sam ga upalio i onda je radio kao da se ništa nije dogodilo. Inace na motoru je radena polugeneralka (mjenjao se samo dihtung glave), od polugeneralke je napravio 500km i onda se desio taj problem. Od tada ga nisam više vozio, nego sam krenuo sa popravkom. Imao sam drugi turbo i bosch pumpu, te sam promjenio to dvoje. Nakon što sam izvadio stari turbo osovina turba je imala lufta oko 2 milimetra. Takoder motor dimi na iberlauf, ne jako, ne slabo, ono srednje. Nakon što je motor otkazao prvi puta na filteru od zraka nije bilo tragova ulja, znaci nije bacio ulje kroz iberlauf. Nakon što je promjenjen turbo i bosch pumpa auto je oživio i dosta jace vuce i više ne dimi crno, nego samo blagi sivi dim i to na 3500-4000 okretaja, a prije je dimio jaki crno plavi dim na 3000-4000 okretaja. I sad auto stoji, ne znam dali je ispravan pa sam se obratio Vama da mi pokušate reci dali sam možda rješio svoj problem ili je ipak nešto drugo moglo izazvati problem. Dali bi možda mogle biti pare iz iberlaufa za taj problem? Molim Vas da mi odgovorite na moja pitanja jer bi htio pripremiti taj auto za registraciju pa da mi se ne dogodi najgore, da registriram auto pa da mi se onda opet dogodi ista stvar. Unaprijed Vam se zahvaljujem na trudu i volji.

OPEL ASTRA – NEUGODAN ZVUK

Zbog neugodnog zvuka koji se javljao nakon hladnog pokretanja motora, zamijenjen je mikro remen na astri G (Z16XE, 66 000 km, 12/2004). Nedugo nakon toga neugodan zvuk se ponovno javlja, posebice kod ukljucenja vecih potrosaca kao sto je klima uredjaj i to prvenstveno kada je motor hladan. Postoji li nacin da se ovaj neugodan zvuk izbjegne ?
Na spoju crijeva koje ide od zracnog filtra i usisne grane pojavio se kondenzat koji bojom podsjeca na ulje, no viskozitetom vise podsjeca na vodu. Treba li se sto poduzeti u svezi ove pojave ?

FORD SIERRA – PROBLEM S GRIJANJEM

Imam u vlasništvu Ford Sierru iz 1992. godine i ne mogu nikako doci do vruceg zraka u ventilaciji, ne grije unutrašnjost auta. Temperatura motora se pokazuje OK, sva crijeva od vode su vruca, mali hladnjak je takoder vruc ali ventilator nikako da puše toplo vec je zrak mlak više hladan nego topao. Postoji li kakav ventil ili nešto slicno a da to ne mogu vidjeti jer mi je ovo smiješno.

PEUGEOT 407 – ZVIŽDANJE IZ PREDJELA MOTORA

Slucajno sam na netu našao vašu stranicu i moram vam iskreno reci da sam se oduševio! Svaka vam cast na tome što odvajate svoje dragocjeno vrijeme i pomažete nama kojima je vaša pomoc potrebna!
Želim vam puno srece u daljem radu!
A sad i ja imam jedno pitanje:
Naime, vlasnik sam peugeota 407 2,0 HDI 136 PS. Auto je 2005. god. i prešao je 154.000 km.
Prilikom dodavanja i otpuštanja gasa, bilo u leru ili u vožnji, u granici oko 1500-2000 obrataja cujem nekakvo zviždanje iz predjela motora. Vecina mi kaže da je u pitanju turbina, samo što neki kažu da je odradila svoje, dok mi drugi kažu da je to normalno jer navodno svaka turbina zviždi u manjoj ili vecoj mjeri. Zviždanje je izraženije dok je motor hladan. Zanima me vaše mišljenje o navedenom problemu? Ne znam koliko je bitno napomenuti da sam nedavno promjenio filtere i ulje i da sam umjesto 5w40 koje preporucuje proizvodac nasuo 10w40. Cuo sam mišljenje da viskozitet ulja utice na jacinu zviždanja turbine pa me zanima koliko je to tacno? Takoder, nakon vožnje dok auto još radi u leru, primjeto sam da iz auspuha izlazi nekakav plavo - bijeli dim u malim kolicinama u periodu 30-60 sekundi nakon cega prestaje. Ovo sam primjetio po noci na svjetlosti jer je po danu gotovo neprimjetno.

CITROEN XSARA – KOMANDA SPOJKE

Molim Vas da mi pomognete oko sljedeceg problema, auto je Citroen Xsara 2.0 HDI 2003 g.. Propada mi papucica kvacila i usljed propadanja cuje se zvuk kao da nešto "preskoci"(opruga ili sl.) iz podrucja papucice, nakon toga ja vratim papucicu u pocetni položaj i neko vrijeme radi normalno.Moje laicko mišljenje je da nije u pitanju lamela buduci da se cuje zvuk preskakanja u podrucju papucice i, kad papucica radi ok, namam nikakvih problema oko promjena brzina i odvajanja kvacila.

PEUGEOT 1,9 TD – STAVLJANJE MOTORA U FAZU

Prvo pohvala za Vašu stranicu i to ne samo radi entuzijazma i strpljenja s kojom to radite vec i zbog strucnosti koja se ocituje u sitnim detaljima na jednom tako širokom polju kao što su motori na vozilima koji se zaista razlikuju u tako brojnim bitnim sitnicama.
Molim Vas, u koliko raspolažete tim informacijama, za proceduru stavljanja u fazu PEUGEOTOVOG motora 1.9 TD (1995-g ). (Naime, teoretski znam podosta o proceduri stavljana u fazu motora ( pri izmjeni klinastog remena ), ali mehanicar koji bi to trebao napraviti mi je napricao nekoliko ne suvislih stvari oko te procedure pa osobno mislim da to na na PEUGEOTU nikad nije radio. Može li se opce na tom motoru podesiti motor u fazu bez specijalnog alata za osiguranje položaja bitnih dijelova pri štelanju motora u fazu, jer on definitivno ne raspolaže istima za taj motor vec sve namjerava podesiti samo prema oznakama ( markerima). Isto tako Vas molim za info na kolike zazore se štelaju ventili (usis -ispuh) kako bih se uvjerio da uopce raspolaže kalibriranim kontrolnim plocicama za to i kako se fizicki izvodi kontrola i namještanje predpaljenja?
Na žalost, koliko god se trudio nisam nigdje mogao dobiti te podatke.