RENAULT LAGUNA – ZRAK U SUSTAVU GORIVA

Molim Vas,gdje se nalazi pumpa za gorivo kod LAGUNE 1,9dci GRANDTOUR DINAMIQUE 2003godište.
Moj problem je taj što kada predem malo duži put od 70km pa na dalje i zaustavim se (ugasim,parkiram auto)i ako ga upalim nakon 10-15 minuta tad je sve OK. Ako auto stoji 30-tak min do 1sata tada nece da upali. Utvrdio sam da cim ugasim auto pocne mi se vracati gorivo,pocnu se pojavljivati mjehurici zraka u cjevcici koja dolazi na filter goriva. Da ponovim ako auto odstoji pola sata do sat tada nece da upali (normalno vergla)jer nema goriva,ako auto ostavim duže vrijeme 4-5 sati tada ce upaliti. Meni djeluje kao da se poslije duže vožnje pregrije pumpa koja šalje gorivo i da onda nece da ga pogura,a kada se ohladi onda funkcionira. Mada mi nije jasno zašto se pocne odmah vracati gorivo da li ima kakav nepovratni ventil koji je možda stradao i gdje se nalazi. Inace auto normalno upali cim' rucnom (gumenom)pumpicom na pumpam gorivo.
Zahvaljujem se na Vašem vremenu i trudu što nama laicima pomažete.

AUDI A4 – TROŠI ULJE

postovani gosp.meicu,prvo da se zahvalim bogu sto postoje jos uvijek takvi ljudi kao vi na zemlji!prije 5 mjeseci kupio sam audi a4 2.0 benzin iz 2002god.presao je 130000 i izuzetno mi se svidio dosad.kad sam ga tek kupio odvukao sam ga u ovlasteni audi servis (ASAAUTO SARAJEVO) i rekli su mi da je udobrom stanju osim lamele,koju sam odmah zamijenio (komplet set kvacila).s obzirom da sam ga prthodnih mjeseci vozio uglavnom po gradu nisam puno prelazio medjutim poslije god, odmora primijetio sam da trosi ulje 1l na 800 km.momak koji radi u pomenutom servisu radi i privatno kuci poslije posla pa mi predlaze da zamijenim uljne karike i kaze da ce me to kostati oko 1000 eura.e sad sam u dilemi dali da njemu povjerim taj posao ( NAVODNO JE JEFTINIJI NEGO U SERVISU) ili da ipak odem u servis.auto izuzetno dobro radi,nema dima,motor je suv...trebam li odradit kako kaze MAJSTOR polugeneralku ili ne jer je ipak presao samo 130000.

RENAULT 5 – PODEŠAVANJE KUTA PREDPALJENJA

Molim Vas za pomoc.Kako se namješta palenje na reno5 dizel? Motor je 1.6 kod motora F8M. Ozubljen je dobro i pali i trebao bi podesiti staticki kut paljenja komparatorom.Na kucištu mjenjaca postoje oznake 0 i 8 i još dvije linije bez oznake dok je na zamajcu jedna crta.

FIAT STILO – PROBLEM SA KOCNICAMA

Fiat stilo 2002 1.8 dynamic 98kw
Imam problem sa kocnicama tj. celjustima i vodilicama. one doslovno klapaju, kad prodem preko neravnina imam osjecaj da ce se auto raspast i kod svakog kocenja one škripe. to je tako neugodan zvuk kao kad vlak koci. recite mi kako popraviti kvar (sve je što se tice ovjesa u redu jer vodim racuna o autu)

BMW 520 – KAD HOCE DIMI,KAD NECE NE DIMI ??

Prvo pozdrav vama i onome što radite, Zakon ste
Imam problem i nikako da mi netko sa bar polusigurnošcu kaže što mi se dešava sa autom.
Problem je sljedeci auto je BMW 520i 2004g. Sa 110 000 km. Kao 1. 50 puta ga upalim i sve je u redu i onda 51 put iz auspuha izbaci ogroman oblak nekog sivog ili plavog dima. Nadalje, ponekad ako malo jace udjem u oštar zavoj isto u retrovizoru vidim oblak bjelo plavog dima.
Nekad npr zamjenim auto sa prijateljem pa vozim iza njega npr distancu 50 km i nevjerojatno je da npr 15 km lagano dimi pri naglijem ubrzavanju, pa sljedecih 15-20 km uopce ne dimi, Na diagnostici je pokazao kao da je ispušni ventil vanos sa greškom, ali to je navodni bilo zbog CCV ventila jer iz njega pare idu u vanos usisni pa dalje u ispuh... . U bmw Tomic su mi rekli da na tom autu cesto odlazi CCV ventil ili filter uljnih para ( ode membrana pa pušta pare u cilindre ili u ispuh, i da su to simptomi toga) Promjenili smo CCV ali promjene nema!! On kad hoce dimi kad nece ne dimi.
Ulje troši i iz auspuha npr. U garaži strašno smrdi i pece za oci, Normalno ide i bez obzira na topal, hladan kad on odluci nakon 30 ili 50 paljenja izbaci oblak dima. Molim vas pomozite, savjetujte... dali je moguce da su na tom autu i sa tim kilometrima istrošile KARIKE?????

OPEL VECTRA B1 – NESTAJE RASHLADNA TEKUCINA

Vectra b 1.8 16 v 1996godina vracajuci se sa godišnjeg dok sam vozio 150 bilo sve ok a kad sam usporio i stao na naplatnim kucicama odjednom se digla temperatura u crveno ugasio auto otvorio haubu crijeva nisu tvrda a ventilator vrti normalno otvorim posudu a iz nje krene malo voda prema van pa zatim nestane. posuda prazna naspem 3 litre vode do crte sve ok temperatura padne na 80 penje se do 90 i pada i tako stalno kad sam stigao doma nekih 250 km ujutro provjerim vodu opet je nedostaje skoro 2 litre moje pitanje sta bi mogao bit kvar?