BMW 320D – MJERAC PROTOKA ZRAKA

Vozim BMW 320d/100KW/2000.
Prije godinu dana stradala mi je bosch pumpa pa je ugradena reparirana. Nekako u isto vrijeme promijenio sam i mjerac protoka zraka jer je motor na odredenom broju okretaja imao "rupu" da bi nakon toga normalno prihvatio gas. Sad mi se nakon godinu dana i predenih cca 20 000 km javljaju isti problemi. Serviser kaže da je u pitanju mjerac protoka zraka (da je oslabio ali da je i dalje ispravan), jer mu kompjuter pokazuje nedostatan tlak, te predlaže da se isti zamijeni.
Pitam: Je li normalno da se mjerac zraka mijenja tako brzo s obzirom na vrijeme ugradnje i prijedenu kilometražu, ili uzrok treba potražiti u necem drugom. Malo mi je to prebrzo s obzirom na njegovu cijenu od cca 3.000,00 kn ?

OPEL CORSA – PROBLEM SA VOLANOM

Kao prvo moram pohvaliti Vašu stranicu, jako je kvalitetna i prepuna dobrih savjeta. Nadam se da ste se dobro odmorili na godišnjem, i da mi možete pomoci u mom problemu...
Naime, vozm Opel Corsu 1.2 iz 1999., auto ima cca 105 tkm i do sada nije bilo vecih kvarova. Mene muci problem s volanom - kad se skrece u lijevo, vrti se izuzetno lagano i auto precizno ulazi u zavoj. Medutim, kod skretanja u desno na volanu se osjeca odredeni otpor i imam osjecaj kao da volan malo kasni u reakciji. Gume su nove (nedavno su kupljene i balansirane), napravio sam špur i kontrolu ovjesa i tu je sve OK.
Takoder, zanima me vaše mišljenje o uljima Aral??

RENAULT SENIC RX4 – CHIP TUNING

Cestitam na ideji i savjetima koje dajete na net-u.
Molim Vas za misljenje za:
1. Kardan kod RX4 je slabija komponenta. Osim sto se kvari dosta je vibracija pri brzoj voznji. Neki su mi serviseri predlagali da ga kompletnog skinem i da prakticno svedem auto na prednju vucu. Da li ovo smijem ciniti i da li ce biti nekih efekata, bilo pozitivnih, bilo negativnih
2. Imam ponudu od strane istog servisera da napravi kako se izrazio ''pojacanje motora'' softverskim putem. Navodno za ovaj model nije potrebno, kako se izrazio ''cipovanje'' vec je dovoljno uraditi samo softversku nadogradnju. Da li ovo smijem uraditi i da li zaista efekti da se snaga motora poveca za 30 KS. Ako da, šta je sa potrošnjom auta? Dalje, kako se isto odrazi na performanse auta, da ne dodje do slabljenja nekih dijelova – pretpostavljam da su ostel komponente optimizirane za ovu snagu, ...

AUDI A3 – MIJENJANA TURBINA

Molim Vas za Vašu strucnu pomoc. Naime, posjedujem Audi A3 iz 2001 godine sa motorom 1.9tdi PD sa 130 ks kojem je na 205000 km. pukla osovina turbine te je zamjenjena potpuno novom turbinom.Prilikom kvara turbina je povukla ulje u intercooler te u cilindar motora gdje je došlo do blokiranja vrtnje motora.Nakon zamjena turbine te temeljitom cišcenju usisa i ispuha auto je upalio bez brige ali se javlja dim iz ispuha koji nema miris po ulju nego više kao po gorivu i nakon prijedenih 2000km.( i to samo na hladnom startu ) od popravka.Dim je više bijele boje a svi grijaci su ispravni makar nisu mijenjani nakon kvara.Dalje, nakon paljenja rad motora malo oscilira ( 900-950 rpm. ) te se kasnije smiruje na nekih 900 rpm. i tu miruje.
Injektori nisu ispitivani, auto vuce odlicno, ulje ne troši ( niti je prije trošio ). Još jedno pitanje, stazni remen zacvili ponekad makar je zamjenjen i natezac i remen istovremeno ali zacvili samo kada je "pod opterecenjem " tj. kad recimo na velikoj uzbrdici stanete te skrecete naglo ustranu.Alternator se vrti odlicno bez nekih zvukova i zastajkivanja jedino neznam kako bi ispitao ispravnost pumpe volana.

FORD FIESTA – ZAMJENA PAKNI

Imam ford Fiest 1,1 95 godište, 37 kW. Htio bih zamijeniti pakne na stražnjim kotacima. Zanima me kako se skidaju doboši na kotacima i kako se mijenjaju pakne. Molim Vas da mi detaljno opišete taj postupak i da napomenete ako se na nešto treba posebno obratiti pozornost.

OPEL ASTRA – PRANJE MOTORA

Nedavno smo kupili rabljenu Opel Astru f 1.4i.Auto je 2002 godište i ima 99000 km.Auto je normalno radio no sljedeci dan smo oprali motor.Pricekali smo da se posuši i pokušali upalit,no auto vergla ali nece upalit.Prije nego smo ga oprali palio je od prve.Na motor je ugraden filter za zrak gljiva.No postoji još i mogucnost da pri paljenju nakon pranja nije bilo goriva no poslije smo natocili gorivo no ništa se ne mijenja.Crijevo sa rasplinjaca je skidano gorivo dolazi do njega.Nakon dva do tri sata ponovno smo pokušali pokrenuti motor no opet ne pali.Dajte svoje mišljenje šta je razlog da auto ne pali.