RENAULT CLIO – ISPITIVANJE SENZORA

Renault Clio 1.6 1998g. bezolovni benzin,
Motor: K7MF7/44DA06941 66kW
Kad se ukljuci klima sve je u funkciji osim kompresora. Kompresor je
ispravan. Kako ispitati AC refrigerant pressure sensor jer racunam da
moze on da stvara problem?

VW GOLF II – KLIMA SLABIJE HLADI

Postovani gospodine Meic,redoviti sam gost vase stranice sa savjetima,svaka vam cast. Imam golf 2 sa ugradjenom klimom,medjutim kad je motor u leru klima osjetno slabije hladi nego tijekom voznje,zatim ista stvar kad pojacam klimu na maksimum,bio na servisu,promjenjen filter klime-dehidrator,napunjen sistem koji nigdje ne gubi freon,rekli su mi da je velika mogucnost da je otisao expanzioni ventil-slabo propusta rashladnu tekucinu kako sam razumio,pa me zanima vase strucno misljenje.

RENAULT CLIO – PROBLEM KLIME

Renault Clio 1.6 1998g. bezolovni benzin,
Motor: K7MF7/44DA06941 66kW
Kad se ukljuci klima sve je u funkciji osim kompresora. Kompresor je
ispravan. Kako ispitati AC refrigerant pressure sensor jer racunam da
moze on da stvara problem?

FORD FIESTA – EKSPANZIONA POSUDA

Imam fiestu 1.4 16V 59kw 2003.god. a problem je taj što mi je vec drugi put popucala posuda u kojoj stoji antifriz.Prvi put sam je mjenjao na 45 tkm i sad ponovo na 115tkm.Jednostavno su se na njoj pojavile crte koje su s vremenom pocele propuštati antifriz.Ventilator se ukljuciva.kažu normalno,dok auto radi sporije se vrti a kad se ugasi brže,i zna potrajati da ostane ukljucen oko 2-3 minute.Vaše mišljenje da li je u pitanju nekvalitetna posuda(orginal fordova),ili da nije u pitanju lagano pregrijavanje motora,iako kazaljka ne prelazi normalu.