SEAT IBIZA 1,6 TDI CR

Poštovani, vozim Seat Ibizu, 1.6tdi, 2010.g.,130000 km. Problem je u tome što ponekad, 2-3 puta tjedno, u trajanju 5-10 min, diže okretaje u praznom hodu na 1000, bez obzira bio hladan il ugrijan motor, u vožnji se to ne kuži nego pri stajanju na semaforu i pri tome bilo u vožnji il stajanju javlja se neugodan miris oko auta mislim nafte i ako upalim ventilaciju taj miris ulazi u auto. Kada su okretaji normalni nema mirisa i mogu palit ventilaciju. Hvala, LP.

PEUGEOT 307 1,6 HDI

Poštovani gosp.Meić!!! Imam peugeot 307 sw 1.6 HDI,2006.GOD.Dogaða mi se da se temperatura motora sama digne i počne blicati oznaka STOP.Dogodilo se češće za vrijeme vrućina ali i prije nekoliko dana.Svaki put kad se dogodilo način vožnje je bio kreni-stani!!!Molim vas savjet šta bi to moglo biti?Hvala vam!!!

VW VENTO 1,8 i.

Postovani imam pitanje Vento 1.8 1997 godina Auto u leru normalno radi i vruc i hladan kad se vozim ne prima mi gas te se kad stanem na semaforu okretaji spuste do 400-500 i opet dignu na normalno kakvi bi oni trebali bit Jeli moguce da je otisla guma od fergazera i da tamo vuce zrak? Ili bi mozda bilo nesto drugo Hvala

RENAULT CLIO 1,4 i.

Imam Renault Clio 1.4 1998 godište i radio je super do ove godine. Kad su počele vručine počeli su problemi s paljenjem. Počeo je ne paliti iz prve i bilo je dana kad bi mi upalio tek iz 10-og pokušaja (kad bi bio na suncu cijeli dan) Kad bi ga parkirao (nakon vožnje) u hladu onda bi palio iz 2.. 3 puta čim su prošle vrućine onda pali skoro pa iz prve Ljeti, kad bi ga palio imao je onaj zvuk kao kad ostanete bez goriva i tek nakon 8-mog ili 9-og puta bi počelo lagano trzanje motora i onda bi nakon toga upalio.tome Nakon toga mogao bi ga voziti cijeli dan i palio bi iz prve (ako razmak izmeðu dva paljenja nije veči od sat dva) Imam osječaj da gorivo nekako ispari ili se povuče nazad nakon vožnje (velike vrućine 40 stupnjeva) jer čim zahladni onda pali skoro iz prve. Imate li kakvu ideju šta je uzrok tome

CITROEN BERLINGO 2,0 HDI – NESTAJE RASHLADNA TEKUćINA

Pozdrav, Imam Citroeti Berlingo 2.0 HDI 2005g.U zadnje vrijeme kad sam u koloni ili kad je auto upaljen i stoji dogaða se da mu temperatura vode ode skoro na 100c.Kad upalim ventilaciju prvo mi puše hladno makar je temperatura skoro 100c, onda počinje puhati toplo i tem. počne padati.Kad otvori haubu voda u eks.posudi koda da ključa puna je pritiska.Kad odvrnem čep čuje se ispuh zraka.Znao sam i naliti vode,kao da je gubi... ali nisam primjetio da negdje nešto pušta.Mene interesira koji bi bio to kvar i gdje nestaje voda iz posude? Hvala vam na odgovoru i vašem vremenu

RENAULT CLIO 1,5 DCI

Postovani, imam Clio 1.5 dci 2005.g. Od pocetka postoji neki problem sa pumpom goriva. Cesto je znao zezati pri jacem dodavanju gasa i tada se ugasi i ponovo se odmah moze upaliti. Sad je trenutno da se eventualno moze voziti pri minimalnoj brzini, kad se doda gas odmah se gasi. Mehanicar je probao sve varijante i nista ne uspijeva. I novi filter goriva i nova pumpa goriva i dalje nista. Ni sa zamijenom dizni kvar se nije otklonio. Molim savjet. Hvala