MERCEDES E – NAPRAVITI DETALJNU DIJAGNOSTIKU

Posjedujem Mercedes E200 iz 2000 g. s predjenih 200 000 km i ugradjenim plinom. U zadnje vrijeme motor se gusi udok se ne zagrije, dok kad je vec ugrijan (radi sa temperaturom 90-95 C) ima mali odmak u prihvacanju papucice gasa i nestabilan broj okretaja u leru takodjer ponekad se zna dogoditi da se pri pritisku kumplunga motor ugasi. Pri servisu plina su mi savjetovali da provjerim katalizator i na eko testu je pokazano u leru: lambda- 0.889, CO- 3.794, CO2- 13.15, HC- 220, O2- -0.01, COcor- 3.794, dok pri opterecenju: lambda- 0.996, Co- 0.102, CO2- 15.38, HC- 50, O2- 0.03, COcor- 0.102. Serviser katalizatora je savjetovao da promjenim svjecice i provjerim ubrizgavanje goriva, medjutim taj problem se javlja i na plinu i na gorivu a svjecice su promjenjene prije 1000 km, kad i jedna bobina, dok je druga promjenjena prije nesto vise od 10 000 km. Svaki serviser vuce na svoju stranu, vise neznam koga poslusat, a kako sam na forumima cuo dosta pohvala za vase usluge i savjete molio bih vas za pomoc.

FORD ESCORT – ALTERNATOR ?

Nedavno sam kupio Ford Escort 1997. bezninac te sam odma u startu naletio na odredjene probleme. Nadam se da mi mozete pomoci sa savjetom.Prvi problem je bio taj da alternatoru dioda nije radila, To sam zamjenio.Tjedan dana poslije dogodio se drugi kvar:jedan osigurac vise nema dovod struje na sebe.A par dana poslije i treci: motoric ler gasa je poludio, radi jako krivo, auto daje gas sam od sebe pa usporava.Bas ludi gas sam od sebe.Da li je moguce da su zadnja dva kvara u vezi sa alternatorom u slucaju da sam nesto na njemu krivo napravio pa da mozda baca previse struje ili nesto tako.
Ako jesu kako to mogu ispitati?Auto trosi daleko previse ulja, jedno 2 deci na 300km. Koji bi servis trebalo napraviti na njemu da se to sredi?

CITROEN ZX – IZVA?EN TERMOSTAT

Htjela bih Vas zamoliti za Vaše cijenjeno mišljenje po pitanju mog problema. Naime, nedavno mi je auto bilo na servisu (meštar mu je izvadio termostat (pregrijavanje), mijenjao svjecice, zupcasti remen, ležej, obrada glave, te još nekolicinu toga) no u vožnji se cuju cudni zvukovi pogotovo u nižim brzinama - lupkanje, kao da prelazim preko neravnine na cesti. Da stvar bude gora - pri ubrzavanju od 80-100 km/h auto se jako trese. Mijenjam mu gume ljetne - zimske. Sad mi je na repertoaru promjena pakni i krajnika, ali me zanima zašto se auto tako ponaša u vožnji. Da napomenem, ponekad mi nece upaliti iz prve, ali uredno upali u drugom pokušaju.
Ljubazno Vas molim da me uputite što mi je ciniti, na što da skrenem pažnju majstoru kad mu odvezem auto.

PEUGEOT 307 – FAP FILTER

Poštovani,Pisem vam u nadi da cu od vas dobiti neki"dobar savjet"
Vlasnik sam peugeota 307 2.0 HDI 2002 god sa 107 KS.
Prije nekih mjesec dana pocela mi se paliti lampica Diesel additive mimimum level.Naravno otisao sam u peugeot ovlasteni servis u Sarajevu i rekli su mi da je u pitanju FAP filter.Njegoav promjena kod nas kosta 3900 KM(2000 eura) sa svim sto ide uz to.Pozlilo mi je.Nadjem rezervnu varijantu u dubrovniku i kosta oko 3600 Kuna sa svim.Medjutim niko ne moze da mi kaze, a ovi u sarajevu vjerovatno zbog ljubomore sto sam nasao jeftiniju varijantu nece da kazu o kakvom se radi.Ja sam ga slikao pa vam saljem slike u attachmentu i molim da mi vi kazete o kojem se tacno radi da li jednodijelnom ili dvodijelnom kako bih isti mogao eventualno poruciti.Umedjuvremenu se desava jos par stvari,slucajno dolazim u kontakt s nekim covjekom koji je radio u ovlastenom servisu kod nas,a sada radi za drugu firmu i kaze dovezi auto pa cemo oprati filter za 150 KM(75 eura).Dijagnostika 15 eura.Napominjem presao sam 1000 km od kad se pocela paliti lampica a auto jos uvijek ide savrseno,bez problema na 4000,5000 obrtaja.ali trosi gradske voznje oko 8.5-10.0 litara.da li je to normalno???i da nastavim nakon 2,3 sata covjek me zove i kaze da dodjem po auto.Kaze nisam ni prao filter jer je sa filterom sve ok.Navodno je utvrdio ne znam na koji nacin da je 24% filtera zaprljano.Da li je to moguce utvrditi nekom vrstom dijagnostike????I kaze on meni,99% sam siguran da je kod tebe problem plovka u posudi sa aditivom,on je nasuo aditiv,ali se i dalje pojavljuje isto "diesel additive minimum level".Sta da radim???Da li je on u pravu???Imate li informaciju koliko kosta promjen ovoga plovka,da li se mjenja samo on ili cijela ta boca???Lijep pozdrav i puno srece u daljnjem radu....

FIAT TIPO – PROBLEMI NAKON NEVREMENA

Dakle i ja imam jedan cudan problem.
imam fiat tipo 1.4 se 93. sinoc sam po nevrijemenu vozio auto sat vremena,normalno sam ga parkirao,sve je bilo uredu. No jutros kad sam usao u kola,dao sam kontak i brisaci su poceli raditi i ako nisu bili ukljuceni,nisu regovali na rucicu ni da se upale ni ugase,motor je normalo upalio,ukljucila se i lampica rezerve goriva iako je goriva bilo u rezervaru vise od pola,ugasio sam motor,onda je lampica samo tinjala,zatim je motor teze upalio i stvar je ostala ista.
po svom navodjenju sam skinuo kleme sa akumulatora i ostavio auto na parkingu 7 sati. vratio sam klemu,motor je normalno upalio ali je problem i dalje ostao isti,nasao sam osigurac brisaca i skinuo ga,ostavio motor da radi sat vremena nadajuci se da ce temperatura motora da osusi vlagu ako postoji,onda su poceli releji da zveckaju,relej zmigavaca i relej brisaca,pa sam i njih poskidao,i vratio i osigurac brisaca,no oni su i dalje radili,na povlacenje rucice brisaca za strcanje tecnosti za sajbu ukljucila se sirena i nije prestala da radi dok nisam skinuo i njen osigurac,jedino se normalizovala lampica rezerve,ugasio sam kola i centralna brava je prestala da funkcionise.
dakle sta bi mogao biti kvar,neki relej,zica,motor brisaca da nije dobio vodu,ili kompjuter da je navlazio,da li ce se to normalizovati ako vlaga izadje ili treba mijenjati kompjuter.