VW PASSAT – VUCE U DESNO

Imam karavan passata 1996 tdi 90ks.Auto stalno uvijek pomalo iritirajuce vuce u desno i to ne jako,tek toliko da uvijek moram malo lagano lijevim prstom pritiskati volan prema dolje.Ne trese i koci savrseno i mirno.Nista ne lupa ni kada prelazom preko tram.pruga. Gume i felge su nove.Spur je napravljen,promjenjeni svi seleni,diskovi i plocice,krajnici.Nisam mjenjao samo amortizere.Kad ga pustim bez drzanja volana ,volan stoji ravno a on krene lagano u desno tako da nakon nekog vremena skrene sa ceste..Ako cesta visi malo na lijevo (npr.zagrebacka avenija), onda je sve u redu i ide ravno.Kao da ima neke duhove.Dali to moze biti zbog kinetickih zglobova,lezajeva ili mozda letva volana. Molim vas za savjet.

OPEL CORSA – UGRADNJA CIPA ??

IMAM OPEL CORSU B 1.4i 97.g. 55 KS , DOBIO SAM OD PRIJATELJA NA POKLON ORIGINAL OPELOV CIP GLAVNOG KOMPJUTORA KOJI ON NIJE UGRADIO NA OPEL TIGRU 1.4 16V,ZANIMA ME DALI JE TO MOGUCE UGRADITI NA MOJ AUTO KOJI NEMA 16V I DALI BI ŠTA POSTIGAO SA TIM CIPOM? NAVODNO DA BI SA TIM CIPOM AUTO DOBIO 15-20 KS ALI JA U TO NE VJERUJEM JER MISLIM DA SA ELEKTRONIKOM TO NA AUTU NIJE MOGUCE POSTICI! MOLIO BI VAS ZA SAVJET DALI TO UGRADITI ILI NE!!!

OPEL VECTRA – LAMPIC SA ZNAKOM MUNJE

Posjedujem opel vectru 1.8 16v iz 96. godine, prešla je 270.000 km. Do sad nisam imao vecih problema s njom. Dogodilo se da mi se pregrijao motor jer mi je vodu pustila na plasticnoj racvi za toplu vodu. Istovremeno kad sam primijetio da mi je temperatura u crvenom vidio sam da mi gori i žuta lampica sa znakom munje. Nakon što sam riješio problem s racvom (temperatura motora je ok, ulje ok) sad mi se dogada da mi se povremeno na nizbrdici kad vozim u prvoj brzini upali žuta lampica sa znakom munje i tada auto nece da primi gas. Kad auto primi gas ugasi se i lampica. Inace auto dobro vuce, samo sam zamijetio da pri malim brzinama kod mijenjanja iz prve u drugu kao da ne prihvati gas odmah i povremeno se zna ugasiti kad se zaustavljam i pritisnem kvacilo. Promijenio sam filter goriva i ocito da nije do njega. Svjecice nisam mijenjao odavno ali nemam problema s paljenjem osim što ponekad kod paljenja nešto pukne u motoru. Majstor mi je rekao da je nezgodno otkriti uzrok jer lampica ne gori stalno pa je nezgodno detektirat tocno u cemu je problem. Molim vašu pomoc i unaprijed se zahvaljujem.

HYUNDAI ACCENT – ZVUK TUCKANJA

Imam hyundai akcent 1.3 mpi ,2000g,molim Vas ako mi možete odgvoriti,kod normalne vožnje pri brzini od70-80 km u 4-stupnju ili višem prilikom dodavanja gasa cuje se nekakvi zvuk tuckanja to sve dogada kod normalne temperature kad je auto još hladan ne radi te zvukove.i još ako vas mogu pitat? kod prvoga starta ujutro auto
mi u zadnje vrijeme ne pali od prve drugi put upali bez problema , to se isto dogada kad se auto ohladi !! U cemu je problem ???

FORD KA – OTEŽANO ŠALTANJE U RIKVERC

Imam problem s nedavno kupljenim ford ka 97 god. s endura -e motorom.navodno je prethodni vlasnik imao probleme s mjenjanjem brzina te su mu zamjenili cilindar kvacila.
Mjenjac ponekad ide u rikverc tako da zaškripi i naglo trzne.Ostale brzine sve ispravno. Drugi problem se pojavio poslije zamjene lajtunga servo upravljaca koji ide sa pumpe serva prema servo uredaju upravljaca. Stavljeno je ulje Titan ATF 3000.Upravljac dobro radi ali prilikom rada motora ulje serva u posudi krcka, pa se pitam dali je to u redu.majstor mi je rekao da ce se to samo odzraciti. Poslije toga se pojavio problem da prilikom rada motora i stisnutog kvacila se cuje nekakvo lupkanje kada se spojka otpusti lupkanje prestaje.Molim Vas da mi odgovorite dali ovo lupkanje ima veze s radom na servo upravljacu ili je to u svezi zamjene cilindra kvacila. Inace sam zamjenio ulje u mjenjacu SAE 75 w 90 hiposint5 forol.

FORD MONDEO – CRNI DIM I SLABO VUCE

kupio sam forda mondea 1.8 td 1998 god i imam sledeci problem, odjednom je izgubio snagu kao da nepali turbinu mada ona radi ,ima dobru kompresiju (raden je motor)pre 1 meseca pa sumnjam ali bih želeo i vašu potvrdu na nekoliko stvari auto je poceo da dimi (crni dim)mada ranije nije u toj meri dimio toliko,turbina imam osecaj da se i ne pali na 1800 o/min mada mi je jedan majstor rekao da je dobra, pali odlicno, dimi i ide kao obican dizel povecao je potrošnju na skoro 12lit/100km,kada se vozi ne moze ici preko 120 km /h kad je hladan nesto i bolje ide ali kad se zagreje sav je trom katastrofa.kada je jedan majstor nešto kao testirao auto u prvoj je vozio pod visokim obrtajem auto vuce do 4500 o/min a onda kao da izgubi snagu molim vas za dobre savete .šta mu je za ime boga