OPCI SAVJETI – DIPLOMSKI RAD ???

Pozdrav!!evo vako ja bas i nemam auto ali mi treba odgovor na 2-3 pitanja.
Ja sam zavrsio automehanicarsku skolu medutim treba mi za diplomski postupak ,alat i ekonomska kalkulacija
Na praksi se sa tim nisam sretao tako da neznam , samo jos to fali a evo o cemu je rijec
1.Postupak zamjene spone na upravljackom mehanizmu.
2.Alati koji se koristi za zamjenu spone
3.kalkulacije tj. koliko to sve kosta i vrijeme potrebno da se to zamijeni
Pa ako bi mogao dobiti odgovor u sto kracem roku jer mi je to hitno stvaro

PEUGEOT 306 – LAMICA RASHLADNE TEKUCINE

Svaka vam cast na strucnom znanju, a pogotovo na strpljenju i na razumjevanju za nas „amatere“.
Moj problem...Imam auto peugeot 306 hdi 2.0 (2000 g.). Stalno mi se pali i gasi lampica za „pokazivanje minimalne razine rashladne tekucine motora“. Stalno provjeravam razinu tekucine u posudici i sve je u granicama, dok je temperatura uvijek u granicama normale.

FORD ESCORT – POKAZIVAC GORIVA

Vašu stranicu preporucio mi je jedan poznanik i mogu reci da je fantasticna.
Naime ja imam jedna specifican problem na automobilu.
Imam Ford Escort 1.3 1994 godinu,prvi sam vlasnik i auto je u fantasticnom stanju(ima originalnih 87000km).Nedavno sam primijetio kada sam se vozio na autoputu da kada bi dao gas i išao brže od 120-125km/h,kazaljka pokazivaca goriva bi pocela naglo padati,te pri brzini od 140-150km/h padne do kraja ispod crte.Kako "puštam" gas i usporavam kazaljka se pocne vracati i kad spustim ispod 120km/h vrati se na mjesto.Inace auto ide super,nema nikakvih problema...bio sam i na tehnickom prošli mjesec i prošao eko test bez problema...

VW GOLF IV – LAMPICA MOTORA

Zamolio bi Vas za jedan savjet...! Radi se Golfu IV 1,6 16 ventila 77KW. 2001g.vozilo je uredno servisirano sa prijedenih 128000km.Problem je u lampici motora koja se jedino gasi kada stavim benzin od 100 oktana na OMV benzinskoj ali se opet upali nakon približno jednog dana vožnje ...i nakon resetiranja lampice kod mehanicara..Na koji nacin mogu ugasiti lampicu(da se više ne gori) i dali je možda loš katalizator ili lambda sonda (ima dvije)

PEUGEOT 307 – GASI SE

Ova idea o besplatnim savetima Vam je super, jako je korisna u smislu da znamo sta nam se desava sa nasim automobilima, posto zvanicni serviseri kriju kvarove nasih automobila kao zmija noge, sve je to obavijeno velom tajni, tako da je ovo super i samo nastavite ovako.
Moj problem je sledeci, posedujem peugeot 307 1.6e xr od dec 2005 god presao 51000km, problem je u tome sto se motor gasi prilikom promene stepena prenosa u visi ili nizi i obrnuto na takav nacin kao da je neko okrenuo kontakt kljuc u OFF polozaj iako je kljuc ostao u ON polozaju . Na instrument tabli se nepali ni jedna lampica, mislim na akumulator depolution lampica itd. kao kada prvi put startujem motor.Motor startujem tako sto ne vracam kljuc u OFF polozaj, vec odmah anlasujem, motor prihvata start odmah i nastavljam sa voznjom, to mi se dosada desilo jedno 15-tak puta. Drugi problem je sto motor kada ga izbacim u ler i stajem na semaforu po neki put poveca broj obrtaja sam od sebe za 500 obrtaja pa se vrati, pa padne ispod normale za 200 obrtaja i zatim se vrati na normalu 900 obrtaja.Redovno sipam sredstvo za ciscenje dizni (STP injection na 5000km), antipolution lampica se nije nikad upalila, potrosnja goriva je 9.5 po gradu.

MAZDA 323 – TREBA OCISTITI REZERVOAR GORIVA

Moram prvo pohvaliti Vašu nakanu da savjetima pomognete vozacima koji imaju problema sa autima.
Stoga Vam se javljam ako biste nam mogli dati savjet. Naime moj otac ima mazdu 323 1981.g. i nije imao problema sa mazdom do 10. mjeseca 2008. Tada mu se desilo da je u vožnji auto prilikom dodavanja gasa poceo trokirati, cukati i gasiti se dok je u leru radio normalno. S paljelnjem nije bilo problema upalio bi od prve. Otišao je kod majstora i receno je da je razlog u AC pumpi koju je promjenio ali nije bila originalna. Auto je nakon toga radio normalno cca 45 dana pa se pocelo dešavati isto. Majstor je navodno pronašao nekakav smet u frgazeru i ocistio ga. Nakon toga auto malo radi normalno malo opet po starom. Neki dan majstor ponovno mijenja AC pumpu i kaže da je to zbog toga što nije bila originalna pa je stavio originalnu.
Nakon toga opet isto auto u leru radi normalno kad mu se doda gas sve u redu ali u vožnji pocinje trokirati, cukati i ugasi se.
Molim Vas da li mi možete odgovoriti i savjetovati što napraviti. Napominjem da auto u posljednjih nekoliko godina radi jako malo kilometara, u posljednjih godinu dana cca 1000 km, i da je garažiran ali ga se redovito upali i ostavi da motor malo radi.