VW PASSAT – PROBLEM SA PALJENJEM

NA preporuku kolege sam dobio vašu stranicu.
Imam VW Passat, 1990. god. 1.6 TD Intercooler, prešao 270000 KM. Prije dvije godine sam radio djelomicnu reparaciju BOSCH pumpe kao i osvježenje motora ( zamjena karika, zupcastog,...majstor je rekao da su stubline dosta dobre i da nema potrebe raditi I specijalu). Neki dan nakon puta od 100 KM ( prethodno nasuo gorivo 80% rezervoara), dakle motor zagrijan, dobro vuce, nakon gašenja jedva sam upalio. Vergla jako dobro ali kao da nema goriva. Posumnjao sam na loše nasuto gorivo pa sam sacekao sedam dana dok se nije potrošilo. Na manjim relacijama ( po gradu ) pali dobro, ujutro kad je motor hladan nikad nije imao problem. nakon što sam dosuo gorivo na drugoj benziskoj i nakon zagrijavanja motora nije upalio nikako nakon verglanja i po pola minuta da bi nekako upalio na guranje. Promijenio sam i filter za gorivo ali problem ostao. Vozio danas majstoru, mjerio kompresiju kaže da je zadovoljavajuce i da probam do sutra , medutim nakon pola sata isti problem. Kad je motor vruc ne pali , uspijem ga na saug rucicu nekako prevariti ali se auto primjetno trese i ima neprirodan rad motora . Ima te li Vi kakvu sugestiju?

FIAT UNO – RAZNI ZVUKOVI

Svaka cast na ovom sajtu prije svega. Molim Vas da mi pomognete savjetom jer sam više izbezumljen sa popravcima svog Fiata. Kupio sam ima 6 mjeseci svog Fiata i malo pomalo sam ga doveo u red, ali stalno nešto novo dolazi na repertoar. Mijenjao sam disk plocice prednje ima mjesec dana i odmah nakon toga je pocelo da cvili. Odmah sam zvao servisera koji mi je stavio nove diskove i opet ista stvar. Kaže da su dobre cc 200 i nešto kuna. Provjerio je i sve ostalo na što je sumnjao i nije otkrio ništa. Ali još to donekle i mogu trpjeti, ali jucer sam primjetio dok sam išao niz nizbrdicu tulenje u kotacima. Zvuk je bio slican kao da prelazite preko naboranog asfalta. Trajalo je nekih 10 sekundi. Kasnije se opet culo na ravnini kod stiskanja gasa i opet je trajalo par sekundi. I posljednji zvuk sam cuo kad sam došao pred kucu i kad sam ga locirao u desnom kotacu kod okretanju u desno. Molim Vas da mi pomognete prije nego što odem u servis što to može biti!!

OPCI SAVJETI – KOCNI SUSTAV – MATURALNI RAD

Postovani, s obzirom da sam na vasoj web stranici primjetio kako posjetiocima izlazite u susret, htio sam Vas kontaktirati iz razloga, sto ne mogu da nadjem neke informacije. Imam problema pri izradi svog maturskog rada, trebalo bi mi par informacija vezanih za glavni kocioni cilindar, o kvarovima koji mogu nastati, te posljedicama koje slijede zbog istih kvarova. mozda sam malo bezobrazan, ali bih volio da mi Vi kazete koji su to alati koji se koriste pri popravci ovog istog, te koja su sredstva zastite na radu. unaprijed zahvalan, nadam se da cete moci odvojiti nekih 15-tak minuta da mi otkucate par informacija

VW POLO SDI – NE PALI

Moram prvo pohvaliti vašu stranicu na kvalitetnim strucnim savjetima!
Imam Polo 1.9 SDI, 47kw, prešao 165tkm...Do sad nikad nisam imao nikakve probleme bilo motora ili struje! Stavim kljuc u bravu i dam kontakt, pale se sve uobicajene lampice (ABS,rucna,akumulator...) osim grijaca, probam paliti auto a on samo vrti kao da nema goriva i jako se trese! Nakon više pokušaja davanja,oduzimanja kontakta, vadenja i stavljanja kljuca u barvu upalio se grijac na sekundu i auto upali na zub! Auto ugasim i probam ga odmah ponova zapaliti,i pali 5 put zaredom na zub i nakon toga se opet grijac ne pali i auto vrti na prazno kao bez goriva uz jake vibracije motora! Kad ga zapalim radi bez ikakvih smetnji,u vožnji se ponaša uobicajeno, ali kad ga ugasim stvar se ponavlja i nece zapalit! Nije mi jasno zašto se lampica grijaca ne pali, moje mišljenje je da je kvar struje, kao da negdje gubi kontakt!

ROVER 416 SI – NERAVNOMJERNI RAD MOTORA

Svaka vam cast na znanju i strpljenju za nas laike.
Citajuci vaše pomislio sam da bi i meni mogli dati neki savjet.
Radi se o Roveru 416SI 82 kw ¨95.god.
Prošao je 150 000 hm. Prošle godine mjenjani su: ventili,karike,brtve,remeni,svjecice,ulja.
U veljaci mi je motor poceo neravnomjerno raditi. Kad je hladan obrtaji mu variraju a kad se zagrije cini se sve ok.Medutim nakon duže gradske vožnje ili putovanja obrtaji mu se u leru podižu do 2500 obrtaja i ne spuštaju se.Posjetio sam jedan servis gdje su mi (nakon dijagnostike) zamjenili motoric (ventil) protoka goriva te kablove, kapu i rotor. Nakon toga motor je radio kao urica. Medutim nakon nekog vremena pocelo se dešavati isto. U meduvremenu su mi izmjenili lambda sondu (eko test nije prolazio). Bio sam ponovo kod majstora ali nemogu ništa otkriti, kažu da bi trebali auto spojiti na tester kada se to pojavi (veci obrtaji). Interesira me dali to što se dogada utjece na potrošnju goriva (sada je oko 9l po gradu).