MAZDA 626 – NA PLINU TROKIRA
Prije 2 g. Kupio sam Mazdu 626 1.8i 16V 90 KS, '98 sa prijedenih 157 tkm. Odmah sam ugradio PRINS plinsku instalaciju sa multipoint direktnim ubrizgavanjem. Nakon prijedenih 75 tkm izgorila su mi dva ispušna ventila na jednom cilindru. Napravio sam reparaturu glave, promijenio ventile i ugradio mazalicu (flash lube) iako mi nitko sa sigurnošcu nije odgovorio da li je ona nužno potrebna ili ne (jedni kažu da, drugi ne), i sad auto na benzinu ide dobro, ali na plinu trokira. U cemu bi mogao biti problem?!
Takoder, sustav zracnih jastuka mi je vec neko vrijeme izvan funkcije, javlja mi se greška 48 koja oznacava grešku senzora zauzeca suvozacevog sjedala. Isti je jako skup i ne isplati ga se mijenjati. Da li postoji mogucnost da se sustav zavara, tj. Da mu se na neki nacin proslijedi informacija da je sjedalo uvijek zauzeto, ili ga potpuno iskljuciti kao u slucaju kad se na njega stavlja djecja sjedalica, tako da bar vozacevi jastuci budu aktivni?!
Još me zanima da li se snaga auta može povecati, cini mi se da je 90 KS zaista premalo za tako veliki auto, pogotovo kad se radi o 1.8i 16V motoru, koji bi po svemu morao imati preko 100 KS?!