OPCI SAVJETI – SKLADIŠTENJE GUMA

Ja vas molim da odgovorite na koji nacin treba cuvati/skladištiti gume osobnih automobila, kad su skinute sa vozila. Ako su namontirane na felgama odnosno ako nisu namontirane na felgama. Citao sam nešto po internetu a opet ovdje neki kažu drugacije, ja sad više ne znam šta je ispravno. Jedni kažu položene i kad su namontirane i kad nisu, drugi obrnuto tj. kad su namontirane položeno a kad nisu namontirane uspravno. Nadam se da ce te naci vremena i odgovoriti na moje pitanje za sta vam se iskreno zahvaljujem.

OPEL TIGRA – JEDAN CILINDAR NE RADI

Imam opel tigru 97 1,4 16v , kad je auto hladan jedan cilindar ne radi,a kad radi malo duze dok se masina ne zagrije onda proradi.promjenjene su svjecice i kompresija je uredu.dali su krivi kablovi ili injektor?

MERCEDES 190-E – PUMPA ZA GORIVO

Moj otac ima mercedes190e 1984g. Nedavno je dobio original pumpu goriva iz Njemacke.kada smo je htjeli zamijeniti vidjeli smo da paralelno sa pumpom ima spojen jedan "filter".U prodavnici auto dijelova su nam rekli da potrazimo na otpadu jer ga nemaju i da se radi o preljevnom ventilu.Šta mi mozete reci o tom ventilu i sta se dobija zamjenom posto smo krenuli od velike potrosnje goriva dali moze uticati na to.stara pumpa radi bruji promjenjivim zvukom.Isto tako na izlazu iz nove pumpe nema odvod za taj ventil nego samo za filter pa smo imali namjeru da ga prepravimo od stare pumpe i dali moze da radi bez tog ventila.

SUZUKI LIANA – GASI SE

Pozdravljam ekipu koja predano i vrijedno radi i želim Vam sve najbolje!
Vozim suzuki lianu, 2003. godina proizvodnje, prešla je 105.000 k.m.
Problem je što mi se auto pocelo gasiti nakon duže vožnje ili nekog veceg opterecenja, uspona i sl. Jednostavno pocne da trza, skace, da oscilira rad motora tj. brzina obrtaja i ugasi se. U istom trenutku se pocne paliti žuta lampica na kontrol tabli na kojoj su nacrtani motor i vrata sa katancem. Nakon par minuta što se auto ugasilo, može se opet voziti neko vrijeme pa se to isto ponovi. Promijenio sam ulje i filter ulja. Vozio po servisima i na dijagnostiku. Kopcali su ga na racunar u tri servisa i svi majstori kažu da nema grešaka u sistemu. Ne znam više šta da radim.

VW PASSAT 1,9 TDI – PROBLEM SA PALJENJEM

Slucajno sam naletio na vas sajt i nisam moga da vjerujem da ovako nesto postoji, svaka vam cast za trud, sve pohvale cak i ako mi ne odgovorite.
Moje pitanje je u s vezi paljenjem. Imam Passat 1.9 TDI 66KW '98 (vodena pumpa ne ide preko zupcastog), naime desava se da auto ujutru na prvom paljenju pali posle 2-3 okretaja, kada je vruc tj.na 90° isto tako, kada je na oko 75-80° pali momentalno cim dohvatim kljuc, medjutim kada padne kazaljka temp. na pocetni polozaj( motor je jos topal na dodir) pali poslije 10-tak okretaja(ne zadimi) i tako redovno(brzina okretaja je uvjek ista, ne vergla sporo), ovo sam primjetio zato sto taksiram sa ovim autom i upalim ga dosta puta u toku dana. Bio sam na diagnostici i nije pokazalo nijednu gresku, auto ide normalno i ne dimi, ne trosi ulje, akumulator je nov(skidan je anlaser, ociscen, podmazan). Posto zivim u malom mjestu i nema poznatih servisa, mislio sam da zatrazim vase misljenje, ja sumnjam na bosch pumpu. Jos nesto, kada nekad pustim kljuc prije nego sto upali, pocne da lupa i trese motor kao da ce se raspasti( mijenjao sam komplet set kvacila sa zamajcem prije 10tkm, a ovo se desavalo i prije toga pa su mi rekli da je zbog toga mi otisao zamajac, pa me strah da se opet to ne desi jer nije nimalo jeftino)?

RENAULT LAGUNA – NE IDE VIŠE OD 150 KM/H

Pojavio mi se sljedeci problem:
prilikom voznje, povecavanjem brzine, vozilo dostize 150, ali dalje ne.
Nedavno sam jednostavno mogao voziti i do 170-180km/h.
Kada dodjem do 150 daljim dodavanjem gasa vozilo kao da zacukava.
Kod nizih brzina je inace sve u redu.U cemu bi mogao biti problem?
Radi se o autu: Renault Laguna, 2000.g., 1.9dci.