MERCEDES 250D – GENERALKA ?

Imam 250D 1992.god na glavi dva ventila propuštala napravljen zahvat kvalitetan kad smo složili opet dimi i vraca dim na iberlauf od ulja,Dali treba generalka?ulje ne troši auto na satu ima 320000.ali možda je brojcanik vracen.

VW GOLF 4 – PROBLEM SA DISKOVIMA

Naime radi se o Gofu 4. 1,9 tdi, 66kw, napominjem da se vozilo koristi za autoškolu, kojem su zamjenjeni prednji diskovi i plocice. Ugradjeni su i diskovi i plocice prozvodaca Delphi. Nakon otprilike 2500 km, pojavilo se problem pri kocenju - pocelo je da trese. Ugradjeni su ponovo samo diskovi istog proizvodaca i opet nakon 2500-3000 km isti problem. Majstor koji je to mjenjao tvrdi da je loš kvalitet diskova, te kako s obziorm da se vozilo koristi za autoškolu diskovi imaju "loše" hladenje, takode tvrdi da kociona kliješta funkcionišu odlicno, te kako ona sigurno nisu uzrok.
Malo sam citao po forumima o tome, pa ljudi spominju kako kliješta i diskovi mogu da budu "necentrirani" u odnosu jedno prema drugom, ili tako nešto, pa me zanima i Vaše mišljenje.

OPEL ASTRA – BRUŠENJE I STEZANJE ?

Velika vam hvala na vašem požrtvovnom predanom radu i igubljenom vremenu na našim upornim i za vas dosadnim pitanjima, naravno i unaprijed zahvaljujem na odgovoru mog pitanjca .
Naime radi se motoru Opel astre1.4i F 94 g, interesira me na koju vrijednost se brusi radilica (prvo brušenje) te na koju silu se stežu leteci a na koliko takozvani( banki ili kušineti ) te vijci na glavi i bregastoj i kojim postupkom

RENAULT LAGUNA PRIVILEGE – UGASI SE

Posjedujem Renault Laguna "Privilege", karavan, god.proizv.2002., motor 1.8 16V, 88 KW, 110 KS, benzinac, presao 97.000 km.
Naime, kada predjem preko neke neravnine (npr. "lezeci policajac") ili se zaustavljam (npr. na semaforu), broj obrtaja naglo padne i auto se ugasi. U servisu su sumnjali na osigurace, malo su procistili kontakte i ucvrstili ih u lezistima. Nakon toga, auto je normalno radilo 20-ak dana, ali se opet pocelo desavati isto. Napominjem da ova situacija (gasi se) nije pravilo, nego se desava sporadicno.
I jos dva pitanja:1. Kada auto stoji i pritisnem kocnicu, broj obrtaja poraste (za cca 50 )iznad normale, a kada pustim kocnicu broj obrtaja padne (za cca 100) ispod normale. To traje 2-3 sec. i onda se sve vrati u normalu.2. Cuje se pistanje (kao da ispusta zrak) ispod zadnjeg sjedista. U servisu su rekli da se tu nalazi pumpa za gorivo i da ona proizvodi taj zvuk.Da li su obje ove sitaucije normalne, a ako nisu sta mi je ciniti?

OPEL ZAFIRA – EGR VENTIL

Komplimenti na vrhunskoj web stranici i vašoj strucnosti za široki dijapazon marki vozila.
Imam jedan problem za koji mi je potreban strucan savjet pošto sam do sada dobio dosta kontradiktornih informacija.
U nekoliko godina po drugi puta na mojoj Zafiri (diesel motor 2,2) dijagnosticiran je kvar EGR ventila. Pošto se radi o vrlo skupom djelu vozila (4-5 tisuca kuna) molim vas da mi odgovorite na slijedece pitanje:
Da li vozilo može ispravno funkcionirati bez EGR ventila ? Naime, na mnogim interent site-ovima i forumima pronašao sam savjet da se ovaj ventil može odstraniti / blokirati, dapace, neki savjetuju uklanjanje EGR ventila cak i ako je on ispravan, jer tada, navodno, motor bolje radi i manje se zacaduje turbo pumpa. Naravno, naišao sam i na suprotna mišlljenja, te me stoga interesira gdje je tu istina – koje su mane i prednosti ovog ventila, te dali se zaista tako jednostavno može „maknuti“ bez štete za vozilo.