FORD MONDEO – PROBLEMI SA PLINOM
Prije svega bih želio da Vam se zahvalim u ime svih nas citalaca kojima svojim iscrpnim odgovorima redovno pomažete u pronalaženju i otklanjanju kvarova!
Jedinstveni ste kao servis koji daje takvu vrstu usluga koja se može pronaci na netu, pri cemu naravno svojim nepreglednim znanjem pružate pomoc Vašim citaocima širom balkana, a cini se i mnogo šire!
Naime, i ja sam posjetilac Vaše web stranice vec duže vrijeme, pa i ja imam par pitanja za Vas, a nadam se da ce te mi dati pravi odgovor:
Vozim nekih godinu dana Forda mondea, ´94 godište, benzin, 2,0 136 ks, 16 v, zetec motor. To vozilo sam kupio sa vec ugradenom plinskom instalacijom, ali na usisnu granu koja je plasticna.Bez ikakvih problema sam to vozilo vozio na plin kao i ponekad na benzin nekih 6-7 mjeseci, a nakon toga su nastali problemi. Prvo došlo je do pucanja usisne grane (iako su bile ugradene klapne), koje se dijelom sanirala ali je i dalje negdje pomalo uvlacilo dodatni zrak, koji je naravno smetao radu motora. Prije toga sam cuo da to moje vozilo i nije bilo za ugradnju plina takve vrste jer ima 16 ventila kao i plasticnu usisnu granu, te da ce dolaziti do detonacije kad god nešto nije u redu sa strujom. Ali i pored toga ja sam se odlucio da pokušam sve to sanirati, medutim to baš i nije išlo lako, jer mi vozilo od tada nikako nije dobro radilo i išlo.
Prvo sam se obratio jednom našem lokalnom majstoru koji mi je rekao da vozilo neravnomjerno radi, trza i nema vucu iz razloga što uvlaci dodatnu kolicinu zraka. Nakon toga sam zamijenio kompletnu usisnu granu, ali motor je samo malo bolje radio. Nakon toga sam ga vozio manje na plin da se nebi ponovo desila detonacija, ali se to ipak desilo, i drugi i treci put. Nakon toga sam odlucio da odvezem auto kod autoelektricara, što se ispostavilo kao dobro rješenje, jer mi tek sad auto ponovo radi ravnomjerno i ima dobru vucu nakon što su ponovo pomijenjali svjecice, kablove i uštimali bombinu. Kad sam riješio taj problem odvezao sam auto kod drugih majstora za plin te instalirao ponovo plin i ponovo na usisnu granu samo sad direktno spojen na ainšpric pumpu, (a prije je bio ugraden na grani bliže filteru zraka), tako da su mi ti majstori rekli da je sada to sve ok, jer sam sredio struju i ova ugradnju na pumpu je bolja jer je bliža usisu te da više nece biti problema! Da li sam uradio pravu stvar ili napravio grešku zbog tog plina, mogu li sada biti malo sigurniji i postoji li ikakav nacin da se sada na plin vozim bez problema?Jeli zaista na tako ugraden plin dolazi do detonacije samo ako je neki problem sa strujom ili ima još drugih stvari?Može li biti problem sa strujom i ako nije dobro uzubljen zubcasti remen, jer sam i to radio nešto prije nego je došlo do prve detonacije?
Da li postoje neki znaci kvara oko struje koji bi mi signalizirali prije nego što dodje do detonacije, kako bih to ja sprijecio? (Bolje sprijectiti nego lijeciti).Cuo sam da fordovi imaju velikih problema sa ugradnjom plina zbog ventila, je li i ovaj moj ford spada u tu kategoriju, jer oni valjda imaju neke hidropodizace? Je li preporucljivo voziti auto, iako ide dobro na plin, bar nekih 30% na benzin kako bi podmazivalo ventile?
Može li se ugraditi alu usisna grana na njega od nekog drugogo vozila?
I konancno, pošto mislim da sam Vam sve podrobno napisao i objasnio, kakvi su Vaši savjeti za dalje, može li se voziti ovako vozilo na plin, jer troši benzina 12-12,5 l/100 km.Ili možda savjetujete da promijenjim vozilo?