OPCI SAVJETI – ABS SUSTAV

Molim Vas da mi vasim strucnim savjetom pomognete i da mi objasnite sta mogu uraditi sa ABS sistemom koji ne funkcionise. Naime radi se o tome da sam sa prednjeg tocka morao skinuti "senzor'" ABS-a, usled potrebe za promjenom lezaja, nakon zavrsene izmjene lezaja senzor je vracen na svoje mjesto, ali prilikom startovanja automobila proradila su upozorenja da ABS nije ispravan. Nakon toga pokusao sam da ponovo izvucem senzor i ustanovim sta je u pitanju, ali sam ga tom prilikom polomio. Sada me interesuje da li postoji neka mogucnost da se skarabudzi da bi ABS opet proradio, a da ne moram kupovati novi senzor (da li bih ista postigao da prespojim one dvije zice koje idu na senzor, ili ipak da li je moguce povezati te dvije zice na drugi senzor i ako je to moguce izvrsiti kako to da spojim, i kako ce to funkcionisati). Naravno ako vi imate neki bolji predlog bio bih vam veoma zahvalan.

OPEL ASCONA – LOŠA UGRADNJA PLINA ??

Moj problem je u tome sto posle ugradnje auto gasa ili plina moj auto nece da radi na benzin vec samo na gas. Opel ascona 1.3 S /OHC motor sa 55kw i karburator klasican.
Meni je jasno da ko jeftino ugradi plin u " ovlascenom " servisu mora da ima i problema ali moj najveci problem je u poslednje vreme moj drugar koji je po struci auto mehanicar i posle svakog njegovog stelovanja moj auto ide sve gore i gore. Najljubaznije bih vas zamolio da mi napisete koji bi ugao ili kut paljena ili predpaljenja trebao biti za moj auto i da li se on razlikuje za plin i za benzin? Unapred zahvalan i vrlo nestrpljiv na odgovoru a vama opet sve pohvale za ovakav vid komunikacije sa nama koji smo u problemima!

FORD MONDEO – PROBLEMI SA PLINOM

Prije svega bih želio da Vam se zahvalim u ime svih nas citalaca kojima svojim iscrpnim odgovorima redovno pomažete u pronalaženju i otklanjanju kvarova!
Jedinstveni ste kao servis koji daje takvu vrstu usluga koja se može pronaci na netu, pri cemu naravno svojim nepreglednim znanjem pružate pomoc Vašim citaocima širom balkana, a cini se i mnogo šire!
Naime, i ja sam posjetilac Vaše web stranice vec duže vrijeme, pa i ja imam par pitanja za Vas, a nadam se da ce te mi dati pravi odgovor:
Vozim nekih godinu dana Forda mondea, ´94 godište, benzin, 2,0 136 ks, 16 v, zetec motor. To vozilo sam kupio sa vec ugradenom plinskom instalacijom, ali na usisnu granu koja je plasticna.Bez ikakvih problema sam to vozilo vozio na plin kao i ponekad na benzin nekih 6-7 mjeseci, a nakon toga su nastali problemi. Prvo došlo je do pucanja usisne grane (iako su bile ugradene klapne), koje se dijelom sanirala ali je i dalje negdje pomalo uvlacilo dodatni zrak, koji je naravno smetao radu motora. Prije toga sam cuo da to moje vozilo i nije bilo za ugradnju plina takve vrste jer ima 16 ventila kao i plasticnu usisnu granu, te da ce dolaziti do detonacije kad god nešto nije u redu sa strujom. Ali i pored toga ja sam se odlucio da pokušam sve to sanirati, medutim to baš i nije išlo lako, jer mi vozilo od tada nikako nije dobro radilo i išlo.
Prvo sam se obratio jednom našem lokalnom majstoru koji mi je rekao da vozilo neravnomjerno radi, trza i nema vucu iz razloga što uvlaci dodatnu kolicinu zraka. Nakon toga sam zamijenio kompletnu usisnu granu, ali motor je samo malo bolje radio. Nakon toga sam ga vozio manje na plin da se nebi ponovo desila detonacija, ali se to ipak desilo, i drugi i treci put. Nakon toga sam odlucio da odvezem auto kod autoelektricara, što se ispostavilo kao dobro rješenje, jer mi tek sad auto ponovo radi ravnomjerno i ima dobru vucu nakon što su ponovo pomijenjali svjecice, kablove i uštimali bombinu. Kad sam riješio taj problem odvezao sam auto kod drugih majstora za plin te instalirao ponovo plin i ponovo na usisnu granu samo sad direktno spojen na ainšpric pumpu, (a prije je bio ugraden na grani bliže filteru zraka), tako da su mi ti majstori rekli da je sada to sve ok, jer sam sredio struju i ova ugradnju na pumpu je bolja jer je bliža usisu te da više nece biti problema! Da li sam uradio pravu stvar ili napravio grešku zbog tog plina, mogu li sada biti malo sigurniji i postoji li ikakav nacin da se sada na plin vozim bez problema?Jeli zaista na tako ugraden plin dolazi do detonacije samo ako je neki problem sa strujom ili ima još drugih stvari?Može li biti problem sa strujom i ako nije dobro uzubljen zubcasti remen, jer sam i to radio nešto prije nego je došlo do prve detonacije?
Da li postoje neki znaci kvara oko struje koji bi mi signalizirali prije nego što dodje do detonacije, kako bih to ja sprijecio? (Bolje sprijectiti nego lijeciti).Cuo sam da fordovi imaju velikih problema sa ugradnjom plina zbog ventila, je li i ovaj moj ford spada u tu kategoriju, jer oni valjda imaju neke hidropodizace? Je li preporucljivo voziti auto, iako ide dobro na plin, bar nekih 30% na benzin kako bi podmazivalo ventile?
Može li se ugraditi alu usisna grana na njega od nekog drugogo vozila?
I konancno, pošto mislim da sam Vam sve podrobno napisao i objasnio, kakvi su Vaši savjeti za dalje, može li se voziti ovako vozilo na plin, jer troši benzina 12-12,5 l/100 km.Ili možda savjetujete da promijenjim vozilo?

SUZUKI SX4 – NE IDE U PRVU BRZINU

KUPILA SAM SUZUKI SX4 1,5 GLX- AUTO JE PROIZVEDEN U 2008. GODINI, PREŠAO JE 2200 KM GRADSKE VOŽNJE- U SKRETANJU SAM OSJETILA KAO DA JE MJENJAC PRESKOCIO I OD TOG DANA NE MOGU UBACITI NORMALNO U PRVU BRZINU - VEC U TRECU- BILA SAM U OS IJEKU KOD PRODAVACA AUTA ( VODILI SU ME PO NEKAKVIM PRCVRNICMA OD SERVISA - NEMAJU SVOJ SERVIS UZ SALON) NO JA I DALJE IMAM ISTI PROBLEM IAKO TI I TAKVI MAJSTORI NE SMATRAJU TO PROBLEMOM. VOZIM 22 GODINE - ZNACI NISAM NOVI I NEISKUNI VOZAC - TE U FIRMI IMAMO JOŠ AUTA (CEDY I OPEL ASTRU) KOD KOJIH MOGU NORMALNO PRILIKOM VOŽNJE UBACITI U PRVU. IMAM OSJECAJ PRILIKOM MJENJANJA BRZINA KAO DA MJENJAC PRESKACE I DA JE RUCICA MJENJACA U LERU DOSTA OLABAVLJENA I KLIMA SE- ŠTO NIJE BIO SLUCAJ PRILIKOM DOSADAŠNJE VOŽNJE PRIJAŠNJIH 6 MJESECI. UKOLIKO PRETPOSTAVLJATE KAKAV JE PROBLEM MOLIM DA MI ODGOVORITE -DA BIH IPAK MOGLA SVOJ KVAR OTKLONITI.

HYUNDAI LANTRA – ISPITIVANJE SENZORA ?

Najprije sve cestitke na volji i energiji za tako uredno odgovaranje na tolika nebrojena pitanja Vaših citatelja.
Naime, želio bih da mi odgovorite da li je moguce, odnosno postoji li nacin da se na autu tocno ustanovi neispravnost nekog dijela u sustavu paljenja, napajanja, ubrizgavanja ili elektronike koji je prouzrocio neki kvar, kao što su; Potenciometar leptirastog ventila, Step motor minimuma (aktuator), Mjerac protoka zraka, ECT, MAP, IAT, TP, RPM, EVAP i dr. prije ugradnje-zamjene tih dijelova, jer postupno zamjenjujuci dio po dio novim do nadenog problema na taj (stari) nacin serviser zapravo prodaje nove dijelove, jer su vec ugradeni a stari nije neispravan, te to dovodi do nesrazmjerno velikih troškova vlasnicima.
Kod mene je npr. slucaj na mome hyundai lantri 1,5 benzincu pojavili su se problemi u samom paljenju, nekad upali trenutno (kao redovno donedavno), nekad iz drugog..., treceg i više pokušaja, a nekad ne upali nikako niti iz veceg broja pa i dužih pokušaja (samo ''glatko vergla'') pa se odustane od daljih pokušaja na neko vrijeme i sve se opet može ponoviti na nepredvidiv nacin, a kada upali nekako se ''muci'', trese u leru nekih pol do minutu pa se postupno stabilizira, a kada se iz lera dodaje gas prima ga otežano i opet motor i cijeli auto zatrese. Pri otpuštanju gasa vraca se u ler i stabilno radi, a pri dodavanju gasa uredno ga prima.Ponekad u leru sam od sebe dodaje gas do 2000 okretaja, pa ga tako i oduzima. U vožnji koji put ''zatrokira'', ne prima gas na kratko, pa se opet stabilizira i i radi i vuce ravnomjerno.
Zamjenio sam svijecice i razvodne kablove novima i... ništa se nije promijenilo.
Odvezao sam auto nedavno u ovlašteni servis Hyndai predstavnika, smatrajuci da su najkompetentniji, i ubrzo su me obavijestili da su injektori u ''katastrofalnom stanju'' i da su najvjerovatnije oni uzrok te da im dopustim da ugrade nove (645 kn/kom). Poslije moje sumnje kako to da ne mogu sigurno utvrditi, dao sam ''blagoslov'' za zamjenu, i... nakon dva dana raznih ''probavanja'' auta u servisu... sve je isto, da bi mi kazali da je do aktuatora kojeg su procistili i da bi se sad trebalo popraviti nakon neke vožnje. Preuzeo sam auto nakon tri dana ''servisiranja'', odvezao ga u redu do svog parkinga 2 km, i nakon 2,5 sata pokušao paliti, ali... ''nece niti cuti'' ni poslije kojih 10-tak-15 pokušaja i odustao sam. Ovih dana sve je po starom i sa novim injektorima i procišcenim aktuatorom.

VW POLO – KOMANDA POKAZIVACA GORIVA

Imam vw polo 1.4 16V 2001.god. zamijenio sam plovak goriva ali opet ne pokazuje tocno, kod punog rezervoara nije kazaljka na vrhu a kod crvenog se ne pali žuta lampica, nije izgorila jer zasvijetli prilikom davanja kontakta, jednom mi se auto ugasio kad je došlo do crvenog, vjerojatno je zbog nestanka goriva, tada sam natocio oko 37 litara mada piše da rezervoar drži 42 litra.