OPEL ASTRA – MOTOR GUBI SNAGU

Molim Vas ako je moguce da mi pokušate pomoci oko jednog
problema koji se javlja na mojoj Opel Astri 1.7 cdti, H, 2006.
Vec neko vrijeme za brže vožnje (iznad 120 km/h) zasvijetli mi lampica za blokadu motora (ikona kljuca), a kada smanjim brzinu ispod te, lampica prestane svijetliti nakon nekog vremena, te mi motor odmah dobro prima gas, dok preko te brzine gubi na snazi i ne prima gas.
Mijenjala sam potrebne filtere (nafte, zraka) kako preporucuje servisna knjižica.Prilikom tocenja goriva, odnosno otvaran ja poklopca rezervoara, cujem zvuk koji nastaje poradi razlike tlaka u rezervoaru i vani ( on spuhne) pa sam mislila da je to uzrok toj pojavi, te sam se vozila s otvorenim cepom kako se razlika tlaka ne bi mogla javiti, medutim, ni to nije pomoglo. Ako mi iz svoga velikog iskustva možete pomoci, bila bih Vam uvelike zahvalna.

SEAT TOLEDO – DUŽE VERGLANJE

Posjedujem seata toleda 1.9TDI '05 77KW i imam problem koji me strašno živcira.Auto kada je hladan pali kao mina ali kada dode na radnu temperaturu treba duže verglati da upali.Prilikom kratkih vožnji po gradu iz motora se cuje lupanje ventila ,kada sam bio na sevisu receno mi je da se ventili ne podešavaju zato jer ima hidro-podizace koji se ne štelaju. Prijatelj mi kaže da bi bilo dobro zamijeniti ventile jer je to problem kod seat auta za razliku od slicnih motora u WW-u.Pa vas pitam dali je problem sa podizacima i dali ih trebam mijenjati? Nakon duže vožnje po auto putu lupkanje se ne cuje ,ali ponovno pocne nakon par zaustavljanja i paljenja.Motor ne troši ulje a i potrošnja goriva ja uredna.Auto je prešao 65000km.Nakon servisa kada dobije novo ulje lupkanje se jedno vrijeme ne cuje ali nakon par dana vožnje ponovno pocne.

OPCI SAVJETI – KRATKI SPOJ AKUMULATORA

Dobar dan, i prije sam Vam se javljao i uvjek ste mi "uslislili molitve" naime akomulator se preko haube kratko spojio i istopila mi se zica od mase na escortu i kad su se zamjenile te zice i stavio novi akomulator (taj stari je skroz gotov sada) nebaca iskru pa ja mislim da je to do paljenja ili bobine ali nisam siguran pa dal vi znate moze li nesto biti drugo. I dal je kvar skuplje prirode.

SKODA FELICIA COMBI – TRZA U VOŽNJI

Vlasnik sam Škode Felicie Combi 1.3 1996g koja je prešla 114000 km, nema katalizator. Molim Vas da mi Vašim strucnim savjetom pokušate pomoci i li bar me uputite u pravom smjeru, a sve u cilju riješavanja mog problema. Naime odnedavno mi moj automobil trza u vožnji, izgubi snagu i guši se kao da mu ne rade svi cilindri. Dodavanjem gasa na trenutak dobije snagu i poleti te se onda ponovno uguši. Ova pojava se ne dogada svaki put. Prode par dana kada automobil radi sasvim ispravno i bez zamjerke pa onda odjedanput sve iznova. Prije 1.5 godine je mijenjana pumpa goriva, svi filteri, ulje, gume koje vode gorivo do filtera i od filtera. Prije 6 mjeseci je servisiran karburator koji je nedavno ponovno pregledan. Nije utvrden nikakav kvar. Jucer su cišcene svjecice. Polako me ovo sve izluduje....

FIAT BRAVO – SVE ZAŠPRICANO ULJEM

vozim se po autoputu 160 i odjednom poceo gubit snagu i usporavat, stanem se na benzinsku i s desne strane curi ulje i u motornom prostoru desno dolje je sve zašpricano s uljem? sta bi moglo bit? e da rijec je o Fiat Bravo HGT 147ks 96 god.

VW PASSAT 1,6 TD – TEMPERATURA MOTORA ?

Poštovani gospodine Meicu vidim da dosta ljudi pita vase strucno misljenje kojem se nemogu nacudit, jer stvarno nemogu vjerovat koliko imate znanja, naime imam Passata 35i 1.6 td intercooler 92' god. i problem je u tome sto mi temperatura uvijek pada na nulu kada sam na otvorenoj cesti, mijenjao sam novi termostat koji otvara na 87stupnjeva celzijusa i rekli su mi da je taj najbolji za ovaj motor, ali problem jos nije rijesen. Kada auto radi na mjestu temperatura dodje na 90 i onda se upali ventilator i tad padne na 70 i tako se taj ciklus ponavlja dok na otvorenoj cesti je na nuli….sto mi uopce nije jasno, i da li smeta sto je u rashladnom sustavu antifriz G12???