SEAT IBIZA – PODRHTAVA NA BENZINU

Imam Seata ibizu 1.4,86ks,2008g,7000km,ugraden plin (u ovlaštenom servisu).
Prije mjesec dana sam primjetio da kad upalim motor hladan na ler gasu zna malo zadrhtati,podrhtavati na benzinu,a kad se ugrije sve normalno. Benzin u rezervoaru mi stoji 4mj i sad je pri rezervi. Koristim tunap aditive za plin i benzin. Jucer sam se vozio malo na benzin (da se malo ispuše ben injektori),a onda sam prebacio na plin (prebacivanje ben plin radim u leru na 1000okr/min) i pri 140km/h mi se upalila lampica "žuti motor",a motor se tresao kao da je na tri cilindra,zaustavio se,prebacio na benzin i isto se trese motor,potom sam ugasio motor i ponovo upalio motor i lampica se više nije palila,pa nastavio voziti sve OK .Inace,kad vozim na plin ne idem preko 140km/h,štedim motor .
Zvao sam servis i rekli mi; da ne mogu znat o cemu se radi pošto je lampica sad ugašena, da dodem kad se upali. Znaci kad se lampica upali onda bi znali o cemu se radi. Može li se dijagnosticirati sto je uzrokovalo problem, hoce li se ponovo upalit ili ne? Trebam li otici na prijevremeni servis, trazit problem? Auto je nov!!!

OPCI SAVJETI – KOčNO ULJE

Zanima me da li od izmjene kocionog ulja samo u posudici ima ikakve koristi , odnosno da li se uopce iti malo miješa sa kocionim uljem u cijevima prema kocnicama ?

DAEWOO LANOS – ZAMJENA RETROVIZORA

Nedavno sam polomio staklo vanjskog lijevog retrovizora na vozilu Daewoo Lanos.Kupio sam novi pa me zanima mogu li ga zamijeniti sam (kako skinuti staro slomljeno) ili moram u servis ?

AUDI 1,8E , GOLF 1,8 i.- RADI KAO TRAKTOR

Vidim da dobro poznajete nacin rada motora.Naime kod mene se radi o tome da sam na audi jaje na kojem je bila masina 1.9E, stavio motor 1.8i od golfa GT.Na audiju je ostala usisna grana i ka glava , znaci samo blok sa glavom je promijenjeno.Onako laicki sam nes gledao motor i ko da mi bas nisu ona crijeva vakuma i zraka postavljena kao prije.Sto se tice usisne grane koja je ostala ,morao sam je nositi majstoru da mi obvari aluminijom otvore na grani jer su veci nego na bloku motora koji sam ubacio.S obzirom da su mi ljudi uzeli mnogo novca a nis nisu uradili mozda da mi date savjet u kojem pravcu da trazim kvar.Radi se o tome da auto radi kao traktor,neravnomjerno i treska u intervalima, sto je nezgodno za voziti npr.na 2000obrtaja ako vozite konstatnim gasom u jednoj brzini dolazi do trzanja gdje hoce volan da izbije iz ruku, nekako mi je lijen za brdo i neznam ni ja vise sta da mu radim.Neki dan toliko me naljutio da sam poceo crijeva da trgam,i tak iscupam jedno sto ide sa razvodne kape na usisnu granu i cudo auto promijeni rad na bolje , ali ipak za jednog benzinca rad mu je katastrofa.Ja bih molio Vase misljenje ili mozda neku sliku sa rasporedom tih crijeva vakuma i zraka?

RENAULT CLIO – GUBI RASHLADNU TEKUCINU

Obzirom da ste mi vec u više navrata pomogli u riješavanju problema ili ste mi samo otklonili sumnje, vjerujem da cu i ovom prigodom naici na riješenje.
Naime, na vozilu Renault Clio 1.4 RT 1999 god poceo sam gubiti rashladnu tekucinu. (na pumpi ne primjecujem tragove curenja) Napominjem da motor radi potpuno normalno, bez gubitka snage i kompresije, ali isto tako nikako ne mogu utvrditi gdje voda istjece.
Osim toga..primijetio sam ''mokre tragove'' na motoru, a moja ce vam nestrucna malenkost pokušati objasniti o cemu je rijec.
Dakle, kada skinem aluminijski poklopac (zaštitu) sa ispušne grane na moturu...i pogledavši izmedu te 4 ispušne cijevi...primjecujem da je motor mokar.Ne mogu tvrditi je li to rijec o rahsladnoj tekucini ...ali molim vas da mi samo potvrdite da li postoji mogucnost da voda pušta poradi slabog brtvljenja glave motora.Ne bi li pri tome osjetio pad snage i nepravilnosti u radu motora.?

ALFA ROMEO 155 – ZAMJENA VARIJATORA FAZE

Imam problem sa varijatorom. Citao sam na sajtovima kako zamenuti isti ali sam naleteo i na bosanski sajt gde decko kaže da se proveri relej. Interesuje me gde on tacno stoji taj relej i da li da sam repariram varijator jer on kod nas košta 400evra strašno. Našao sam neke radnje koje prodaju komplet za reparaciju pa bi se usudio i sam da to uradim, medjutim nikad nisam skidao kaiš i da neznam da zupcim. Može li i upustvo kako to da uradim?