FIAT MAREA – ZAMJENA ZUPCASTOG REMENA

Redovno pratim vašu stranicu i citam šta ljudi sve pitaju pa sam i ja odlucio postavit pitanje. Imam Fiat Mareu 1.9TD 100 iz 97 godine i
jako sam zadovoljan , a trebao bi mjenjat zupcasti remen pa me zanima šta bi bilo dobro sve promjenit? Zašto mi se auto sav strese kad ga gasim?

OPCI SAVJETI – BRTVILO GLAVE,VODENA PUMPA

Poštovani,imam za vas 3 pitanja na koja molim za vaš odgovor:
1. Prvo se odnosi na dihtung glave jer je na mom automobilu isti mijenjan nekada prije jer automobil imam vec 2 godine. Primjetio sam kod prijatelja na istom automobilu kod koga dihtung nije nikada mijenjan da je dosta deblji i da je u pitanju neki drugi materijal za razliku od mog koji dosta tanak i kao da je od metala(predpostavljam aluminijum).Pitanje se odnosi na to da li mi navedeni dihtung u buducnosti može zadavati muke, da li je to loše po moj automobil???
2.Skoro godinu dana nisam imao priliku voziti na auto-putu tako kada mi se ukazala prva prilika odlucio sam malo procepiti automobil vozeci ga malo žešce pa skoro do max. U vožnji nije pravio nikakve probleme ali poslije toga sam primjetio da se interval paljenja dosta produžio, palio je prije skoro istoga trenutka kada dam kontakt, a sada pali isto iz prve samo je interval paljenja duži(duže vergla). Pogledao sam svijece i primjetio da su na 3 i 4 cilindru malo kao masne i crnje za razliku od cilindra 1 i 2 gdje su ok. Inace svijece su platinaste i nisam ih mijenjao do sada jer je interval zamjene dosta dug 100.000 a i nisam imao problema sa istim. Mene zanima da li to možda znaci da sam preforsirao motor i ako nisam vozio do max, ili da je motor loš, ili da su svijece loše ili nešto drugo???
3.Kada sam automobil kupio primjetio sam da iz vodene pumpe curi rashladna tekucina na malom kanalu na vodenoj pumpi koji je kao predviden da se izbaci višak vode ili nešto drugo???
Rashladna tekucina curi samo kada je automobil hladan nekih 5 min i to veoma malo prokapa, a kada se ugrije curenje potpuno prestane i tako vec 2 godine. Vodenu pumpu sam vec ranije mislio zamjeniti ali sam odustao kada su mi majstori rekli da se za moj model automobila da bi se zamjenila pumpa mora vaditi kompletan motor i naravno cijena je dosta visoka. Šta mi vi savjetujete u ovom slucaju, odnosno da li mjenjati ili ne jer nakon 2 godine nije došlo do pogoršanja stalno isto pa me zanima da li je to možda normalno???

FORD ESCORT – SERVIS KLIME, MLAZNICE …

vozilo je ford escort, benzinac, automatik, 1.6, 16 ventila, 1997 godište, prešao 114.000 km, u dosta dobrom stanju.
1. Lampica od blokade motora i sat na ploci ne rade, a nisu se iskljucili odjednom nego postepeno. Lampica je prvo radila kao da gubi kontakt, povremeno, a i sat po istom principu, da bi onda obje stvari prestale funkcionisati. Da li je u pitanju veci kvar i kako ga je najlakše otkloniti?
2. Na volanu mi je pukla neka trakica za koju kažu da je bitna za zracni jastuk, trakica je širine 4-5 mm i pukla je , motala mi se oko volana, strugala prilikom okretanja volana i ja sam skinuo plastike, kad sam vidio šta je u pitanju jednostavno je odsjekao jer je bila potpuno neupotrebljiva i nije se mogla vratiti u prvobitno stanje. Dakle, nepovratno uništena. U servisu su mi rekli da se treba promijeniti tzv. rotari modul, ako sam dobro zapamtio, da košta preko 100 Eura + rad, pa me zanima da li je to ispravno dijagnosticirano i o cemu treba voditi racuna prilikom montaže. Koje su moguce komplikacije? Volan inace sasvim normalno funkcionira, barem ja ne primjecujem ništa neobicno. Jedino što izgleda kao iz filmova poput MAD MAX-a, jer nisam vratio plastike na mjesto.
3.Zanima me mogu li umjesto elektricnih staviti obicne štrcaljke za šoferšajbu jer su mnogo jeftinije, a iskreno mislim da na velikom minusu + inje + slana + vjetar i nema neke pomoci od grijanih jer sve toliko zaledi da nema šansi da prskalice funkcionišu. Sem toga imam i quick clear, odnosno grijanje prednje šajbe, što mi pomaže kod niskih temperatura. Možda i nisam u pravu, ali savjet bi mi svakako dobro došao.
4. Možete li mi nešto reci o zamjeni ulja u automatskom mjenjacu, koliko cesto se to treba raditi, o cemu voditi racuna. Ja ga nisam promijenio zadnje 3 godine, možda nekih 30-35000 km. Uvijek nešto fali u servisu, kao u vicu, ili nema ulja, ili nema filtera i to uvijek prolongiram. Inace dešava mi se povremeno, da mi pocne povecavati broj obrtaja, što posebno dolazi do izražaja u leru i parkingu i prilicno je nezgodno jer ukoliko ne ugasite motor pa ga ponovno upalite, prilikom prebacivanja u drive opciju ili rikverc vozilo jako trzne, srecom ja sam pripravan na te situacije. U servisu mi uvijek, jednom godišnje ociste nešto što oni zovu klapna i nakon toga sve normalno funkcionira jedno godinu do godinu i po dana. Vozaci pominju i neki ler lauf ventil, kao da on pravi probleme. Inace sama pojava nije strašna, ali me nervira jer povecava potrošnju goriva. Ima li ovo kakve veze sa promjenom ulja u mjenjacu ili sa izmjenom filtera?
5 i posljednje. Nisam servisirao klimu gotovo 3 godine, zamijenio sam remen klime prošle godine, ali nikad nisam provjeravao tecnosti i cistocu, zapravo pojma nemam o tome, naslucujem šta bi trebalo. Možete li mi reci koji je to redovni proces kontrole, šta je prioritetno, koliko vremenski traje i da li je to generalno skupa usluga? Ja ne osjecam nikakve neugodne mirise, sve dobro funkcioniše i na toplo i na hladno, palim je redovno i ljeti i zimi kad god osjetim potrebu, ali se ipak pribojavam jer klima uredaji sami po sebi mogu stvoriti velike neugodnosti, ukoliko se ne servisiraju redovno.

OPEL ZAFIRA – LAMPICA CHECK ENGINE

Kupio sam rabljenu zafiru sa ugradenim plinom.Nakon prijedenih 1000 km upalila mi se lampica kontrole ispušnih plinova (check engine)! Posjetio sam ovlaštenog servisera i na tech2 mu je izbacio grešku koju su zatim izbrisali i da se javim ako se opet pojavi! Uzput su rekli da je moguc problem sa katalizatorom i da ce ga možda biti potrebno promjeniti!Malo sam listao po forumima pa sam naišao i na Vaše savjete! Koliko shvacam, citajucu, to je boljka opela sa plinom!Da li je naden nacin uklanjanja ovog simptoma tj. je li naden uzrocnik! Moj auto, osim upaljener lampice, lijepo radi.Normalno pali,dobro vuce i ne osjetim nikakove promjene ka lošijem! Što po Vama trebam uraditi i na cemu inzistirati,kod servisera, ako se opet upali? A bojim se da hoce!

TOYOTA – LUPANJE I ZVECKANJE U MOTORU

imam za vas par pitanja koja me muce a odnose se na sljedece:
1. Da li je moguce tacno po zvuku ili nekim drugim parametrima, naravno bez rastavljanja motora, utvrditi od kuda dolazi lupkanje i zveckanje u motoru. Sumnja se svodi kako na ventile, tako i na bregastu osovinu. Inace automobil ima 2 bregaste i 16 ventila, te moje pitanje glasi kako prepoznati razliku u zvuku izmedju ventila i bregaste.
2..Da li se to kuckanje u motoru moze dovesti u vezu sa poremecenim paljenjem, jer moze vam biti smiješno ali moje pitanje se ne odnosi na to da automobil teško pali, naprotiv on pali prebrzo, istog momenta kada okrenem kljuc, a primjetio sam da još brže pali kada je hladan(što mi je cudnije). Pri tom prebrzom paljenju lampica od ulja ostane malo duže samo kada je motor hladan, kada kazem malo duze mislim 1-2 sekunde . Na istom automobilu kod prijatelja alnaser odradi svoje i cuje se verglanje oko jedne sekunde i na taj nacin podmaže motor prije paljenja pa onda nema zadržavanja lampice od ulja nego se ona ugasi momentalno.Znam da poremeceno paljenje uzrokuje još niz problema, ali u pitanju je TOYOTA kod koje je sve specificno i posebno.Inace sa automobilom nemam nikakvih problema(potrošnja idealna, dobro ide i vuce....)
-Da li je navedena situacija sa paljenjem problem ili mozda plus( kao dobar motor pa brže pali)

FIAT STILO – PALE SE LAMPICE GREŠAKA

Problem je na fiat stilo 1.6 16v 2002.god. kod vožnje pali se greška asr,engine foult i nakon toga okretaji motora padnu na nulu(nece primati gas) i onda se ugasi.ponekad se pokaže losse conection.i još jedan problem kod paljenja zna pokazati grešku da nema benzina a u rezervaru ima više od pola a nakon toga vrati se u normalu.da li ima plovak kakvu vezu s asr-om???pomozite mi poludit cu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!