RENAULT MEGANE – HOMOKINETICKI ZGLOB,….
U pitanju je megane coach 1.6e 97' godište. Prvo pitanje je vezano za izmjenu homokinetickog zgloba. Da li se može mjenjati samo zglob ili se mora u kompletu menjati i poluosovina, negdje sam procitao da se mora poluosovina mjenjati (tj da li je zglob nemoguce demontirati), te što pritom paziti kod demontaže? (istovremena izmjena obje poluosovine ili zgloba?) Auto kad je hladan ujutro teško ubacuje u prvu brzinu, cim se malo duže vozi sve je bez problema,napominjem ja bez problema ujutro ubacim u prvu ali kasnije ako negdje stanem na semaforu u prvu teško kao da zapinje...ostale brzine idu bez problema, kad je auto topao sve bez problema.
Ulja u mjenjacu ima, kontroliram stalno.
Nakon što mi je bila kontrolirana i ponovo zategnuta rucna kocnica (sajla),jer mi je bila ostala malo pritegnuta iako to lampica nije pokazivala a ja sam tako vozio,pa sam mjenjao zadnji ležaj, sad prilikom kretanja uzbrdo u rikverc cujem neko lupanje, škripanje i motor se zatrese..na ravnome se to ne dogada. I da sad rucna niže hvata nego prije.
Kako je hladno poceli su problemi sa paljenjem ali prije se to nije dogadalo, rashladnu tekucinu kontroliram, antifriz doliven prije zime. Ponekad ujutro teško upali, guši se ispod 750 okretaja, trokira, ja dodam lagano gas on se jednostavno ugasi. Onda upalim bez problema i vozim. Drugi slucaj upalim bez problema, vozim, dodem do prvog raskršca da stanem, cim stisnem kvacilo do kraja i prikocim auto se ugasi, okretaji samo padnu na nulu, i motor se ugasi bez onog trzaja..ja upalim vozim dalje i na slijedecem stajanju sve bez problema.
Dolazi mi veliki servis pa Vas molim što sve ide uz izmjenu zupcastog i vodene pume, na što moram pripaziti, auto je blizu 140 000km.
Otkad citam vašu rubriku cim vidim da netko pita za megana vidim da svi imamo slicne probleme, pa ako netko ima i ovakve nadam se da cete pomoci i meni i ostalima..Vaš vjerni citatelj.