VW PASSAT 1,9 TDI – SKIDANJE VOLANA
IMAM PASSATA 1.9 TDI 1997.G. I MORAM ZAMJENITI RUCICU ZA DUGO KRATKO SVIJETLO I ŽMIGAVCE, MOŽETE MI POJASNITI KAKO DA SKINEM VOLAN
IMAM PASSATA 1.9 TDI 1997.G. I MORAM ZAMJENITI RUCICU ZA DUGO KRATKO SVIJETLO I ŽMIGAVCE, MOŽETE MI POJASNITI KAKO DA SKINEM VOLAN
Posjedujem audi 80s 1.8 benzin iz 1987. Prije jedno tijedan dana pocela mi se palit signalna lampa na instrument tabli (!) (nije od rucne kocnice) druga po redu u sredini izmedju brzinomijera i "turcelera" pali se samo kada naglo skrenem u desno ili idem po nekom jako grbavom putu (makadam) pitao sam mnoge sto ta lampa znaci i niko mi nezna reci pa bi vas moli ako znate da mi kažete jer nigdje nemogu pronaci Korisnicku knjigu na internetu.
Imam problem sa kuckanjm motora bilo da je motor topal ili hladan.Moje pitanje bi se odnosilo na sljedece: nakon skidanja poklopca motora ustanovio sam da na poklopcu a i na samom motoru(bregasta,ventili) ima velika kolicina prljavštine nalik na pijesak koja se stvorila najvjerovatnije nebrigom prijašnjih vlasnika auta,odnosno neredovnom zamjenom ulja.
Pošto sam poklopac ocistio sada vas pitam cime bih mogao ocistiti prostor oko bregaste i ventila a da ne napravim nikakvu štetu.
Drugo pitanje da li je moguce da zbog prevelike prljavštine u motoru, motor ima zvuk poput dizela i ako je benzinac.
I trece pitanje kako ocistiti ostatak te prljavštine na najekonomicniji(najjeftiniji nacin), odnosno kako ispitati da na navedenom autu nije došlo do velikog zacepljenja u motoru, koje bi umanjivalo podmazivanje. Inace automobil je Toyota Celica 2.0 16v 1991god.
Ugradio sam plin prije 30000km u skoro novi auto, citroen xsara picasso 1.6 16v 109ks.
Prije par mjeseci je poceo ujutro teško palit, tj upali ga pa se ugasi ili ostane radit ali trese. Kad se ugrije sve je ok cijeli dan, do prvog hladnijeg jutra.Na servisu su mi vec dvaput cistili dizne kemijski i bude malo bolje, no ubrzo je sve po starom. Zadnji pun mi je poceo trest tri dana nakon cišcenja dizni.Rekli su mi i da moram cešce vozit na benzin – što sam i uradio i bude bolje, al cim vratim na plin jedan dan, sve je po starom.Kažu mi i da ultrazvucno ne cistim dizne jer se oštecuju i da se dizne ne mogu ispitivat jedna po jedna da bi se eventualno utvrdila koja je, ako je oštecena, te da se zamjeni. Zanima me dal je to istina?Stavljao sam i neki aditiv u gorivo ali ništa. Kažu da je to aditiv za cišcenje dizni i da uzmem neki opelov koji je naravno skup, koji podmazuje dizne i da bi bilo bolje, a ja nekako ne znam šta da vjerujem.Molim vas za pomoc, odnosno šta bi trebalo dalje ciniti?
Pozdrav i cestitke na odlicnoj i vrlo korisnoj stranici. Vozim peugeot 406 hdi 2001 god. auto je u odlicnom stanju i nikad nisam imamo nikakve probleme. Poslednjih dana baterija je oslabila i paljenje je bilo sve teze i teze sve dok nisam mogao nikako da ga startujem. Dobronamjerni komsija mi je ponudi kablove kao pomoc i u toku spajanja napravili smo gresku spajajuci kontra polove sto je propraceno varnicenjem.Posle pola sata pokusavanja nismo upalili i posle dopunjavanja akumulatora nista. Cak i posle montaze potpuno novog akumulatora ne mogu da pokrenem motor. Uz pomoc start spreja motor se pokrene na trenutak ali odmah stane. Dali je moguce spaliti neki osigurac ili neki elektronski sklop koji bi onemogucio paljene ili je problem druge vrste.
Zdravo postovani Meic,dugo me nije bilo sa pitanjima ali sad mislim da samo vi mozete odgovoriti na ovo pitanje.Naime radi se o palenje moje xantie,pali iz prve svaki put,kad je motor hladan ne treba verglati nego pali se sekundarno,kad je motor ugrijan treba malo zaverglati pa upali,ali mislim da imam problem kod jedno po drugo paljenje,navodno ga upalim ali ako pustim kvacilo kao pocetnik NEKAD SE I TO DESI,naravno auto se ugasi,e sad tu nastaje problem,vratim kluc na kontakt bravi nazad i opet okrenem ali auto nece iz prve da upali treba mu malo duze verglanja da upali i kad se upali radi kao bez duse pa se za nekoliko sek.sredi,meni se cini da nakon prvim startom pa onda ako se ugasi pa opet upali motor deluje kao da je presisan pa mu treba duze verglanje da upali,mozda ovo nisam dobro opisao ali takav je slucaj,znaci radi se u jedno po drugo palenje.