TOYOTA CELICA – PODEŠAVANJE VENTILA

Poštovani, zanima me štimanje ventila na automobilu Toyota Celica 2.0 16v 115 kw 1990 god (model 1990-93,motor 3sge). koliko je to zahtjevan posao i da li bi mi mogli objasniti postupak štimanja jer navedeni posao planiram uraditi sam zbog nestucnosti i nezadovoljstvom ovdašnjih majstora.Eh da ste mi barem blizu
Lijep pozdrav iz Sarajeva i svaka vam cast, jer davati nešto a ne tražiti ništa za uzvrat je odlika pravih ljudi.

FIAT CROMA – PREBOGATA SMJESA

kako smanjit prebogatu smjesu goriva koja mi dolazi u cilindar sta treba postelat pitam u vezi fiat crome 2.0 i.e 8v 120 ks na injektionu je vida od zraka dali nju treba stelat i zasto mi pumpa goriva iz rezervara kad dam kontakt cijelo vrijeme tlaci benzin sta nebi trebala samo par sekundi da tlaci pa onda da onda da stane prije nego sta auto upali.

VW GOLF 1,6 D – KUT PREDPALJENJA MALO FULAN ?

interesira me sto se dogadja kada je kut pretpaljenja na dizel motoru 1 6 d golf malo fulan,?,imam problem ,prvo paljenje pali uz 2sek verglanja i radi nemirno,,rad na 3 cilindra par sekundi..malo me to iritira.prije generalne je palio na zub a trosio litru i pol ulja ,cak ga bacao na sipku.. ,,motor ima generalnu,trosi ulja 1 i pol dcl na 1000km.,dizne stavljene nove... i jel moguce da motor nema kompresije a ne trosi ulje ?

FORD ESCORT – DIMI NAKON GENERALKE

Po vasim preporukama sam stegao glavu motora i lezajeve na radilici kod forda eskorta.Inace,radio sam generalno sredjivanje motora.Sve je u najboljem redu,motor je upalio bez problema i radi odlicno cemu ste i vi zasluzni.Medjutim,auto dimi vise nego bi trebalo,na auspuh izlazi bijeli dim.Kad je auto hladan vise, kad se zagrije manje, ali ipak dimi vise nego bi trebalo.Molim vas da me posavjetujete da li treba nekakvog stelovanja na razvodniku paljenja ili nesto drugo da uradim da smanjim dim iz auspuha.Podatci od auta su:Ford Eskort, Gafd, Limuzina,1988 godina, snaga 55kw, gorivo benzin, zapremina 1368cc.

SKODA FELICIJA – VIJAK GLAVE ?

Imam feliciju 1.9D 2001. god. Sa 30 000 km je procurila pumpa vode, sa cca 50 000km je pocela povremeno izbacivati vodu na cep exp. posude, sa 100 000km se povremeno mogao vidjeti crveni trag na brtvi motora na cošku do vozaca, sa 120 000 se poceo cešce ukljucivati ventilator za hladenje, sa 150 000 je procurio hladnjak. Kad je hladnjak promijenjen radna temperatura se smanjila na normalu.Na 165 000 se je poceo stvarati crni talog na cepu ulja. Sad sa 168 000 je skinuta glava jer je u zadnje vrijeme potrošnja vode bila drasticno povecana iako je uvijek bila ili neznatna ili malo veca. Pregrijavanja nije bilo. Pri skidanju glave je utvrdeno da nije bio stegnut vijak(potpuno labav) u cošku do vozaca. Pitanje: dali je moguce da je vijak popustio zbog necega ako nije tvornicka greška?

VW GOLF – LAMPICA OD ULJA

Posjedujem vozilo VW Golf 1,6 TD Intercooler, i imam jedan nerjesivi problem. Naime radi se o signalnoj lampici od ulja. Kada auto postigne radnu temperaturu,signalna lapmpica pocne da blinka ( pali se i gasi).To se desava na oko 1000 obrtaja u minuti.Cim dodam gas tj.obrtaji predzu 1500 obrtaja signalna lampica se gasi. Posjetio sam dosta majstora ali jos nisam uspio da odgonetnem sta je u pitanju. Provjeravano je: pritisak ulja i ispostavilo se da je OK oko 1.5 bara, zamjenjene su kruskice od ulja na glavi motora i hladnjaku uljnog filtera i opet isto, sve po starom. Mislio sam da je i do ulja da je mozda prerjetko 10W-40 pa sam i zamjenio ulje nasuto 15W-40 Ina delta 5.ali opet se isto desava.