LANCIA THEMA – SVJECICE BUDU CRNE

IMAM LANCIU THEMU 2.0 I.E 120 KS CRKO MI JE ECU STA BI BILO DA STAVIM ECU OD FIAT CROME 1.6 90KS DALI BI SE POVECALA POTROSNJA I OSTALI PARAMETRI I JOS JEDNO PITANJE ZASTO MI AUTO KAD STOJI PAR DANA NEKI PUT ZAPALI NA DVA ILI TRI CILINDRA ONDA SKINEM SVJECICE BUDU JAKO CRNE KAD IH OCISTIM SVE 4 AUTO RADI SUPER NA 4 CILINDRA I TAKO PAR DANA RADI A ONDA OPET ZEZA NE ZAPALI KAKO TREBA MOLIM RECITE MI STA BI TO MOGLO BIT ZASTO CU SVJECICE TAKO CRNE OD GAREZI.

ZASTAVA 128 – PODEŠAVANJE SVJECICA

Sve pohvale za stranicu. Molim Vas da mi objasnite kod svjecica kako se vrši podešavanje , mislim na razmak izmedu centralne elektrode i elektrode mase.Da li se za podešavanje koriste mjerni listici?
Da li je podešenost ovoga ramaka bitna za pravilan rad motora, pošto se on vremenom povecava zbog trošenja elektroda.
Ako možete da mi preporucite marku svjecica za Zastavu128, i kažete koliki treba da bude razmak izmedu ovih elektroda.

HYUNDAI GETZ – POVJERENJE U SERVIS ??

Zamolila bih vas za savjet jer sam na vašoj stranici vidjela besplatne savjete.Imam hyundai getz 2008.g.Na servisu mi je naplaceno dva filtera peludi,a u korisnickom prirucniku koji je došao uz vozilo piše da postoji samo jedan i na crtežu je prikazan samo jedan.Isto tako mi je uraden servis prvi na 7500km,a drugi na 15000km.Nakon raspitivanja saznala sam da se ne radi servis na 7500km vec da je prvi servis na 15000km.

OPEL KADETT – PUCA KAO LUD

opel kadet 1.8 e imam problem stajao je 5 dana na parkingu i nisam ga mogao upaliti a i karter mi je bio pun benzina uspeo sam ga upaliti a on puca bljuje vatru i dimi kao lud mislio samda je pumpa pa ainsppric pa leptir gasa nije pomerena faza upali ali dimi kao lud i puca kakve bi predpopstavke bile i merio sam kompresiju 13.00 ,13,50 13.00 , 13,5 nisam pametan menjao sam relej pumpe ali nije

OPEL CORSA – ISCURILO ULJE IZ CILINDRA KVACILA

iako se ne razumijem u "bolesti "automobila ,osim što sam vozacica,rado citam Vašu stranicu.Pošto sam jednom tražila Vaše mišljenje i dobila odgovor,nadam se odgovoru i za slijedeci problem.
Vozim CORSU C (1996.god.)Zadovoljna sam i ja i auto.Dan prije nego se desilo slijedece,nisam primijetila ništa neuobicajeno.Ujutro sam upalila auto,kao i svaki dan,no nisam mogla gurnuti mjenjac ni u jednu brzinu.Kad sam ugasila auto,sve se dalo mijenjati normalno.Dok sam tako isprobavala stvari,kvacilo je pokazivalo nekakav otpor,no kroz par minuta postalo je neupotrebljivo.Pozvala sam vucnu službu koji su odšlepali auto u servis gdje auto redovito servisiramo.Kad smo odmaknuli auto,na podu je bila lokva ulja.U servisu su rekli da je otišla brtva na cilindru kvacila i da je iz cilindra iscurilo ulje te da je potrebno zamijeniti lamelu jer,ako se ne zamijeni lamela,vjerojatno bi došlo do "proklizavanja" jer se sve zamastilo.Predvidaju racun od 5 500 kn sa originalnim opelovim dijelovima ili 3 500 kn sa dijelovima koji nisu opelovi.Molim da mi odgovorite:
1. Da li je nužno mijenjati lamelu ili se to može dobro odmastiti i ocistiti da ne proklizava?
2. Pošto su rekli da se ovakav kvar ne dogada cesto, da li ima smisla raditi prepisku sa opelovim predstavništvom (jer su rekli da to možemo uciniti )samo što dugo traje ,a ne vjeruju da cemo nešto s tim postici.Naime,da li je moguce da se to dogodi nakon 70 000km i 3,5 god.starosti auta.Napominjem da nisam tip vozaca ,iako sam žena,da nepotrebno držim nogu na kvacilu i tome slicno?
3. Molim Vaše mišljenje zbog cega je došlo do curenja ulja iz cilindra i kako se to cesto dogada?

OPEL ASTRA – TLAK U REZEVOARU ZA GORIVO

Na opelu astri 2000, 1999god, stvara mi se pritisak u rezervoaru za gorivo. Posto nemamo adekvatan servis a smatram da se radi o nekom zacepljenju oduška, molim da me posavjetujete kako da najlakše otklonim problem, pošto su vasi savjeti izuzetno korisni i tacni.