SEAT IBIZA – GUSTA EMULZIJA

Imam ibizu iz 1998, auto ima cca 250.000 km, na satu 130.000, naravno skinuta kilometraža, medutim prije 10.000 km na cepu i poklopcu glave motora bilo je cca 0,5 litre guste emulzije, promjenjena je brtva glave motora, glava strojno obradena i nakon 1000 km nadotegnuta. Ne troši antifriz, niti se povecava nivo ulja u motoru, a sad ponovo isti problem. Auto vozi supruga na kratkim relacijama do posla (1 km), te auto nikad ne postigne rednu temp. Da li je moguce da je iskrivljen blok motora pa je brtva ponovo probila ili je uzrok vožnja na kratkim relacijama? Kompresija, svjecice i potrošnja (7 lit), kao i paljenje motora je ok, ne gubi snagu, mirno radi, ekotest ok.

VW GOLF 4 – GASI SE NAKON DVIJE SEKUNDE

IMAM GOLFA 4 TDI 66 KW I PRI STARTANJU MOTORA GASI SE NAKON DVIJE SEKUNDE. NEKADA SE DESI I DA UPALI ALI U POSLJEDNJE VRIJEME NECE NIKAKO. KOLEGA JE PROVJERAVAO NA KOMPJUTERU I REKAO MI JE DA JE NASAO GRESKU NA VISOKOTLACNOJ PUMPI. NEKI MI GOVORE DA JE U PITANJU KLJUC TJ. CHIP U NJEMU ALI NA KONTROLNOJ TABLI SE NE PALI SIJALICA SA ZNAKOM KLJUCA. NEMAM REZERVNI KLJUC DA BIH PROVJERIO. MOLIM ZA SAVJET, STA NAJPRIJE DA UCINIM

ZASTAVA 128 – TERMOSTAT

Sve pohvale za stranicu. Imam nekoliko pitanja.Molim Vas da mi predlozite odgovarajuci termostat za Zastavu 128.Stavio sam novi termostat (made in france)77 stepeni i ljeti nece da otvori. Majstor ga skroz izvadio Da li postoji neki orginalni termostat i koja je odgovarajuca vrjednost? Kako da ozracim hladnjak, vidim spominjete filter za zrak, i da je potrebno da motor radi, pa da tada dosipam antifriz. Kako mogu najlakse da provjerim zacepljenost hladnjaka.

PEUGEOT 306 – STEP MOTOR SE ZAPRLJA

Na peugeotu 306 1.4 1996 cesto se zaprlja step motoric. Sta bi mogao biti uzrok? Kada se zaprlja step, motor mi radi ubrzano i u voznji i u leru. Kako provjeriti da li usisni kolektor propusta, gdje se na mom autu nalazi EVAP ventil za provjetravanje rezervoara. Auto je sa jednom diznom i nema MAP senzora. Kada je vani minus auto mi trosi oko 12 litara po gradu, da li je to normalno?

VOLVO S-40 – ABS SUSTAV

Puno pozdrava uz konstataciju da kada bi svi dozivljavali servis automobila na nacin na koji vi to radite, mnogo bi manje pitanja imali ovde. Vlasnik sam volvo-a s40 tdi 66kw 1998 godiste. Problem abs-a je u tome sto se pri malim brzinama od oko 20-30km/h abs aktivira kako na suvom i cistom putu tako i na pesku itd. i pri tome mi se kocnica blokira i vraca nazad (znam da tako slicno i treba da se ponasa) ali automobil ne koci vec nastavlja dalje, ili se opet sa druge strane abs iskljucuje kada to ne bi trebalo bez ikakvog razloga (upali se abs lampica na kontrolnoj tabli). Problem se pojavio po zameni homokinetickog zgloba. Posle mnogobrojnih poseta servisima itd. svi su konstatovali da su svi senzori za ABS - ok, da je homokinticki zglob ok, ali da kompjuter prijavljuje gresku na tom tocku na kome je menjan zglob ali niko ne zna u cemu je problem.

RENAULT SENIC – ERG VENTIL

Vlasnik sam Renola scenic 4x4 1.9.DCI .Povremeno mi se pali žuta lampica gdje su grijaci i ova do nje kada se nadem u uzbrdici.Na Renolovom servisu su mi rekli da je u pitanju EKG ventil i navodno ga ocistili ali se i dalje dešava isti problem.Da li je ovaj EKG ventil i katalizator isto?Što mi je ciniti?