SEAT CORDOBA – POCETNO ZAGRIJAVANJE

Lijep pozdrav iz Sarajeva u kojem su hladnoce tek malo popustile...
Naime, imao bih jedno pitanje za koje sam siguran da od Vas mogu dobiti kvalitetan i profesionalan odgovor.
Naime, vlasnik sam Seata Cordoba, 1,9 tdi (66 KW) 2001. godiste, kao sto sam vec pisao. Moj susjed ima VW Golf 4 2001. takodjer sa TDI motorom, ali sa crvenim DI i cini mi se 134 KS.
Susjed me savjetuje da se ovi auti iz vw grupe i to dizeli, ujutro kada upale, moraju ostaviti da odrade 2-3 minuta, navodno radi turbine, glave motora itd. jer se kretanjem odmah moze nastetiti motoru.
Ja obicno kada upalim auto, ostavim 30-ak sekundi, dok ne svezem pojas, upalim radio itd. Da li je to dovoljno, i treba li se auto ostaviti par minuta da odradi.Dalje, susjed kaze da je njegov motor po sistemu pumpa-dizna i da ima kompresiju 18:1. Koji VW motori dieseli su pumpa-diza i imaju li oni klasicnu BOSCH pumpu tj. da li moj SEAT ima klasicnu bosch pumpu i koja je tvornicka kompresija a koja je pozeljna kompresija za moj auto.

SEAT IBIZA – EPC LAMPICA

Na seat ibici 1,4,75KS, mi se ponekad upali žuta lampica EPC koja bi trebala znaciti nekakav kvar sa papucicom gasa. Kada se upali ta lampica osjeti se kako automobil napravi trzaj kao da zastane na sekund ali nastavi raditi bez ikakvog problema. Osim ovoga se ponekad dogodi da se u vožnji upali lampica EPC npr.vozim na 2000o/min i odjednom padne na 1000o/min, ja dodajem gas na papucici ali on ne reagira nego i dalje radi na 1000o/min, ugasim motor i ponovno ga upalim i tek onda radi normalno tj. prihvaca gas.
Neznam što bi mogao biti uzrok ovoga problema pa Vas molim ako mi možete pomoc ili dati savjet što da napravi i koji bi mogao biti uzrok ovoga.

VW GOLF 4 – ZAMJENA PREKIDACA ZA SVJETLA

Na golfu 4 98. godiste,motor 1.4 16 v,kako promijeniti prekidac za svijetla,riknio je pa sam kupio novi a cijena novog je da te zaboli glava pa sam ga odlucio sam promjenit,medjutim ne znam kako izvaditi stari prekidac,spojiti nije problem.

MERCEDES – KONTAKT BRAVA

Jutros, kada sam pokusao pokrenuti auto naiso sam na problem. Volan je blokiran (ne moze se nimalo pomjeriti) a kljuc se ne moze okrenuti kada se stavi u bravicu volana. Tockovi su potpuno ravni u liniji auta. Ne znam kako da rijesim taj problem?

OPEL ASTRA – MOTORIC LER GASA

Posjedujem Opel Astru 1,6i 97g ( mono injection ) koja je prešla oko 150 000 km, i problem je slijedeci:
Od kako je u auto ugraden plin, dešava mi se da se motoric ler gasa zaprlja svakih 10 000 km ( jedan sam vec promjenio ).
Problem se u pocetku pocinje manifestirati kao otežano paljenje hladnog motora u smislu jakog variranja okretaja, nakon cišcenja istog stvar se vraca u normalu.
Doduše trebalo bi naglasiti da se ne vozim u visokim okretajima vec oko 2000 ili 2500, zanima me što bi bio uzrok prljanja....i dali bi pomoglo blindiranje EGR ventila. ( uz kompletno cišcenje usisa i usisne grane )

BMW 523i. – DIM SPECIFICNOG MIRISA

Imam problem sa bmw-om 523i 1996 godina............, auto je prešao 245000km....., nakon paljenja kad otvorim poklopac motora dimi......, dim dolazi iza motora tocnije ispod prednjeg stakla odozdo......, cuje se neobican miris takoder..., kad ga ugasim takoder dimi 10-tak minuta..., neznam u cemu je stvar........, sve lampice na instrumentnoj ploci su u redu....., ne pokazuju nikakav kvar..........., pri paljenju pojacano dimi iz auspuha...., bjeli dim..............., takoder u prvoj brzini pri malo jacem startu auto trza neovisno o zagrijanosti motora u drugim brzinama to se ne pojavljiva........, molim za odgovor ako bi ste mi mogli pojasnit u cemu bi mogla biti stvar??