FORD ESCORT 1,8-D – TEŠKO PALI

Poštovani, jako cijenim vaš rad te mogu reci da sam procitao sve vaše savijete ali nisam naišao na slican slucaj.Radi se o Ford eskortu 1.8D iz1990 god. Koji mi je poceo slabije paliti.U pocetku je palio iz drugog puta ,a što je vanjska temperatura niža to treba više verglati,da bi sad skroz otkazao pa moram cekati do podne kad ga sunce malo ugrije tad upali iz treceg pokušaja.Auto je prešao 250000 km nema generalku grijaci su novi nisam kontrolirao dizne ni pumpu.Došao sam na ideju da mu stavim liqui moly cera tec ,pa me zanima oce li mu to pomoci.

FORD FIESTA – SENZOR BREGASTE OSOVINE

Poštovanje gosp.Meicu,imam pitanje vezano za motorno ulje u fiesti.Poznato je da ford preporuca ulje 5w30 dok u servisu mi stalno lijevaju 5w40 da li je to u redu i koja je razlika?
I još jedno pitanje,upalila mi se lampica "greška motora"a u servisu je ocitano "senzor bregaste osovine" te je greška izbrisana.Nakon nekog vremena lampica se ponovo nekoliko puta upalila i ugasila te je ponovo u servisu ocitana ista greška.S obzirom da se taj dio treba naruciti i cekati dok dode navodno 15-tak dana,greška je obrisana i ja auto vozim skoro mjesec dana a da se greška ne pojavljuje.
Može vaše mišljenje o tome i koja je funkcija senzora bregaste osovine,da li bi ga trebao hitno zamjeniti ili da vozim dok se ponovo ne upali?

AUDI A4 1,8-T QUATTRO – KUPUJEM

Kupujem audi a4 1.8t quattro 1999godiste pa ako bi mi mogli poslat njegove podatke,kakvi su to motori,dal su pouzdani,kako provjerit taj quattro pogon,kakvih mana ima,sto se najvise kvari itd???

VW GOLF – BENZIN U KARTERU

Molio bih Vas za pomoc. Naime, posjedujem VW Golf1 83g 1.6B i imam problem da mi se svijecice umaste, zagore i onda mi motor pocinje raditi kao traktor. Kod majstora sam bio, zamjenjena mi je pumpa od goriva koja je bila uzrok tome. Naime ta pumpa je, po rijecima majstora gorivo ubacivala u karter, mjesala ga s uljem i onda bi nastao pomenuti problem s svijecicama.
Pumpa je zamjenjena, ulje takodje, nasuto sve na novo, svjecice zamjenjene i problem je bio rijesen jedno vrijeme. Sada se isto ponovo desava, na sipci za provjeru nivoa ulja se osjeti miris benzina, nakon ciscenja svijecica sve radi extra dok se auto ne ugasi i ohladi, kada opet nastaju isti "jadi".
Par ljudi mi je reklo da je motor "odapeo", "prdnuo" ili kako se vec sve ne kaze, drugi da su u pitanju karike, da je neisplativo popravljati itd.
Naime, mene interesuje otprilike sta bi konkretno moglo biti / ako se iz prilozenog moze zakljuciti ista / , je li u pitanju opet ista pumpa ili je kvar necim drugim prouzrokovan i cime bi sve mogao biti, da li je isplatljivije popravljati ili uzeti drugi motor / odgovara li motor od golfa II i treba li raditi kakve uzmjene da bi se on ubacio / .
Kompresiju motora nisam mjerio ali je do nedavno radio bezprijekorno /u drugom stepenu prenosa je pri 5000 obrtaja isao 90 KMH/ , za auto tog godista extra se drzao sto motorom to i unutrasnjosti, motor je s karburator sistemom i koristim super / do nedavno je u njega sipan bezolovni - moze li ovo uzrok biti / .

DAEWOO MATIZ – SLABO VUCE

dewoo matiz 0.8 motor godina je 2003. taj matiz nekako slabo vuce a kada je hladan motor na niskim okretajima nekada neprima gas, malo zacuka i ponovno krene, na ler gasu dosta nemirno radi, u sevisu su rekli da je sve uredu jer se ona žuta lampica ugasi kad se motor upali, pitao sam ih da mi poštelaju paljenje medutim rekli su mi da taj matiz ima fiksno paljenje i da se nemože štelati, to me zanima jel moguce da ima fiksno elektronsko paljenje koje se nemože štelati kako oni kažu? nego kad to rikne samo se zamijeni i to je to. jel moguce da zbog landa sonde se dogada da nemirno radi i da slabo vuce i dal je moguce da dok se ta žuta lampica gasi da je sve u redu, oni kažu da je ta lampica glavni pokazatelj i ako ona u vožnji svijetli da je to znak kvara što kod mene nije slucaj.