RENAULT TWINGO – NESTAJE RASHLADNA TEKUCINA

imam par pitanja u vezi twinga 97. godina. u zadnjih par dana sam uocio da mi antifriza fali,svako malo ga nadolijem i uvjek ga fali. pogledao sam pod auto i nigdje se ne vidi da curi.kad je zagrijan i kad otvorim posudu za antifriz naglo mu padne volumen i cuje se koda ga mašina posrce u sebe.da li moram kompletan sistem ispraznit i ponovno ga napunit,jer do sada sam ga samo nadopunjavo,ili je u pitanju neki kvar,i koliko otpr. stane rashladne tekucine u sistem.

VW GOLF IV – ZAMJENA DISKOVA ?

automobil golf 4 sdi 98 godiste..130000km..plocice su mi lose i doslo je vrijeme zamjene,,dali trebam i diskove mjenjat?koliko mm je minimalna mjera diska?samoventilirajuci su...imaju dosta ruba i malko zna zatrest na pedali...dali ih promjeniti

AUDI A4 – SELEN BLOKOVI OVJESA

Na Audiu A4 iz 95 godine kada je auto hladan i kad je vani ispod nula cuje nekakvo skripanje.To se cuje samo kod prelaska preko ležceg policajca.Nakon nekog vremena taj zvuk prestane i sve je ok .Napominjem samo preko ležecih kada se auto zaljulja ,preko graba i neravnina je u redu .

BMW 320 – LETVA VOLANA

Posjedujem BMW 320i iz 92'. Imao sam "standardni" problem curenja ulja na letvi volana. Curenje nije bilo jako ali je znao ostati trag ispod auta. Prosjecno je trebalo doliti 1dcl mjesecno.
Rastavio sam je i promjenio sve gumice unutra (korišteni OEM dijelovi marke SWAG). Vizalnim pregledom komponenti letve nisu uoceni risovi niti pojava korozije. Jedino nisam provjerio mjere same letve zbog neposjedovanja mikrometra i buduci da ne znam originalne mjere. Sve je sastavljeno i uliveno je ulje INA ATF Super (dextron 2 prema zahtjevima tvornice). Sve je bilo u redu 2 mjeseca, kada je opet procurila. Postepeno na lijevoj strani, a kasnije i na desnoj. Od reparacije je prošlo cca 8 mjeseci i sada dolijevam oko 1l ulja mjesecno. Ispod auta ostaje prava lokva ulja prvih pola sata nakon parkiranja. Molim vas mišljenje o mogucim propustima s moje strane. Pretpostavljam da nove gumice imaju prevelik zazor jer je letva pohabana. Da li se letva smije tokariti? Mogu li se onda napraviti gumice po mjeri (manjeg unutarnjeg promjera)? Mogu li se na original gumicama staviti manje opruge kako bi bolje pritiskale gumice na letvu da se ne mora tokariti? Zašto se pojacalo curenje? Ne bi li trebalo biti manje zbog novih gumica? Ipak bi zazor trebao biti manji!! Da li bi se to izbjeglo originalnim gumicama (od BMW-a)?

LANCIA THEMA – NECE UPALITI

IMAM LANCIU THEMU S MOTOROM 2.0 8V 120 KS BENZINAC I MIJENJO SAM ZUPCASTI SVE SAM OZNACIO DA MI SE NE POMAKNE I STAVIO SAM REMEN ZATEGO I NECE UPALIT I POSLJE PROBAM GA STAVIT U FAZU PO TOCKAMA NA BREGASTOJ I RADILICI ISTO NECE I GLEDAM STA JE I VIDIM DAMI NECE DAT ISKRU NA SVJECICU STA MISLITE STA JE BILO DA SAD ODJEDNOM NEMA ISKRE STAVI SAM SVJECICU U OTVOR KABELA NA BOBINI DA PROVJERIM ISKRU I NISTA NEMA ISKRE MOLIM VAS RECITE MI STA DA RADIM STABI TO MOGLO BIT. MOTOR JE PRIJE RADIO SUPER .SAMO SAM VIDIO DA JE REMEN BIO NAPUKO PA SAM GA HTIO PROMJENIT. MOLIM POMAGNITE MI.

ALFA 156 – BROJ OKRETAJA MINIMUMA

Na alfi se dešava da prilikom usporavanja i zaustavljanja okretaji padnu na otprilike 500 i dignu se na otprilike 1500 i tako otprilike jednom ili dva puta te se onda okretaji smire na 800.Motoric minimuma je novi ali problem je ostao.Auto dobro vuce.Da li to može biti zbog injektora, faze, svijecica ili neceg drugog?