FIAT TIPO – GUŠENJE NAKON 2500 OKRETAJA

HVALA STA NESUMJATE U MENE,VAKO MEHANICKO STANJE MOTORA JE DOBRO I VIŠE OD TOGA,STA BI MI VI PREPORUCILI DA PRVO POGLEDAM U CEMU JE KVAR, A PROBLEM JE GUŠENJE NAKON 2.500 OKRETAJA VI STA NAVELI DA MOŽE BITI SENZOR TEMPERATURE MOTORA,SLABO ZABRTVLJEN USISNI KOREKTOR,TLAK GORIVA,BOBINA,PROBIJANJE VISOKOG NAPONA,ECU CENTRALA,OD CEKA DA POCMEM,JELI MOŽETE POJASNITI KAKO PROVJERITI TO SVE NA KOJI NACIN .

OPCI SAVJETI – ZRAK U RASHLADNOM SUSTAVU

Nadopunio sam tekucinu u rezervor, ali neznam na koji nacin odstraniti zrak iz rashladnog sustava. Postoji jedan dio na crijevu izdleda kao ventil, ali kad skinem kapicu sa ventila iz njega ne izlazi nikakav zrak niti tekucina, ili što bi vec trebalo,cak ni kad upalim auto. Pa me zanima ako mi možete malo to objasniti kako i šta da ucinim.

PEUGEOT 406 C – GASI SE

Na vozilu peugeot 406 st 1761 imam slijedce probleme:
kod hladnog paljenja motor bi se gasio po pet do deset puta prilikom dodavanja gasa i ponekad pri radnoj temperaturi na ler gasu.Nakon odlaska kod majstora sada se ne gasi ali mu je visok broj okretaja i prilikom dodavanja gasa svaki put ostaje na vecoj razini.Majstor je kaže nešto radio oko nekakve klapne.
Takoder kazaljke na instrument tabli ponekad rade nekontrolirano/kao da zapinju/.Pokazivac temperature cini mi se radi kako treba.

SKODA FELICIJA – POLUTOPLA TEŠKO PALI

Molio bih vaše mišljenje za moj problem u vezi sa paljenjem. Felicia 1.9 dizel.1998.godište. Kada je hladan motor signalizacija za grijace se ponekad pali, ali u vecini slucajeva se ne pali kada se motor može odmah upaliti.Medutim ukoliko je zagrijan motor, potrebno je "verglati" motor i po pola minute da bi upalio motor, a što je najgore u posljednje vrijeme se desi da nece ni da upali jer akumulator nemože izdržati.
Možete li mi reci dali je u pitanju oslabljen akumulator ili kako jedan majstor kaže gljiva za temperaturu motora ili...
Molio bih i pojašnjenje o toj gljivi, koja je njena funkcija, odn. njen strucni i trgovacki naziv.

FIAT STILO – SAFE MODE

nedavno sam kupio stilo 1.9 jtd 115ks.
imam problem kada odem na autoput i krenem u vece brzine. na 140km/h mi se javi engine fault. i ne daje mi da dodam gas. cim pustim papucicu signal se ugasi. To se ponekad javlja...nije uvek isti slucaj.
2 puta mi nije dao da dajem gas posle 2500 rpm bez javljanja greske...znate li sta moze biti ??